قبل و بعد از کاشت ریش و سبیل

نکات پیوند ریش و سبیل هر آنچه باید قبل از و بعد از آن بدانید

مهم‌ترین نکات پیوند ریش و سبیل را قبل از انجام آن و بعد از کاشت در این مطلب ارائه کرده‌ایم.  چون اغلب آقایان تنها به نتایج حاصل از کاشت ریش و سبیل، انتخاب حالت و فرم ریش دلخواهشان و میزان تراکم و کیفیت کاشت توجه نشان می‌دهند.

در صورتی که قبل از توجه به این نکات و حتی انتخاب کلینیک کاشت ریش و سبیل در تهران و پزشک متخصص باید بدانید که برای انجام این عمل زیبایی چه مراحلی وجود دارد و چه نکاتی را باید قبل و بعد از انجام کاشت حتما رعایت کنید.

چرا ریش و سبیل من رشد نمی‌کند؟

اولین قدم قبل از پیوند ریش و سبیل این است که علت عدم رشد موهای صورتتان را متوجه شوید. برای پیدا کردن علت کم مویی صورتتان، کافی است به صورت اقوام توجه کنید. آیا همه این افراد ریش و سبیل و موهای سرشان پرپشت است؟ اگر پاسختان منفی باشد، نتیجه می‌گیریم که دلیل کم مویی صورت شما موروثی است و روشی جز کاشت ریش و سبیل نمی‌تواند آرزوی شما را برای داشتن ریش پرپشت برآورده کند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    البته همیشه هم عوامل موروثی باعث عدم رشد و کم تراکم بودن موهای ریش و سبیل نمی‌شود. بعضی مواقع در اثر ابتلا به بیماری، به هم خوردن تعادل هورمون‌ها، مصرف داروهای خاص یا حتی سوختگی و جراحت، فولیکول‌های مو موجود در این ناحیه از بین می‌روند، یا موهای صورت به صورت پراکنده رشد می‌کنند و شاهد ریش کوسه‌ای خواهید بود.

    عدم رشد ریش و سبیل-کلینیک VIP
    عدم رشد ریش و سبیل-کلینیک VIP

    نکات پیوند ریش و سبیل و کارهایی قبل از آن باید انجام دهید؟

    نکاتی که قبل از کاشت ریش و سبیل باید انجام دهید در زیر بیان کرده ایم:

    1) قبل از انجام کاشت ریش باید حتماً آزمایش‌های لازم را انجام دهید؛ زیرا در صورتی که عدم رشد ریش و سبیل به بروز بیماری یا عدم تعادل هورمون‌ها مرتبط باشد، پزشک ابتدا سعی می‌کند با درمان دارویی مشکل را حل کند. در صورتی که فولیکول‌ها همچنان غیرفعال بمانند و موی ریش و سبیل رشد نکند، باید عمل کاشت انجام شود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    2) حداقل یک هفته قبل از کاشت ریش و سبیل از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

    3) از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپیرین پرهیز کنید.

    4) از مصرف داروهای خودسرانه قبل از عمل بپرهیزید؛ زیرا ممکن است دچار حساسیت دارویی شدید شوید.

    5) کاشت ریش به‌منزله رشد موهای همیشگی و دائمی است؛ زیرا در پیوند ریش و سبیل از موهای خود فرد برای کاشت استفاده می‌شود؛ بنابراین در انتخاب حالت کاشت دقت کنید. چون پس از اتمام کاشت و رشد موهای صورتتان دیگر امکان تغییر حالت آن‌ها وجود ندارد.

    6) در بین نکات پیوند ریش و سبیل در لیستتان به این نکته هم توجه داشته باشید که، حتماً سابقه کاشت ریش و سبیل توسط مراکز مور نظرتان را بررسی کنید و درباره بهداشتی بودن انجام عمل در آن‌ اطمینان حاصل کنید.

     

    7) قبل از پیوند ریش و سبیل باید بدانید که آیا پزشکی که قصد دارد این کار را برایتان انجام دهد تجربه کاشت داشته است یا خیر؟ در صورت تازه‌کار بودن پزشک یا واگذار شدن این موضوع به دستیاران او، ممکن است کاشت ریش و سبیل به درستی انجام نشود، موقع برداشت فولیکول‌ها از پشت سر بانک مو آسیب ببیند یا اینکه ناحیه کاشت به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی عفونت کند.

    انتخاب مرکز مناسب برای کاشت ریش و سبیل
    انتخاب مرکز مناسب برای کاشت ریش و سبیل

    9) قبل از پیوند ریش باید سابقه پزشکی خودتان را آماده کنید و آن را برای پزشک معالجتان ارسال کنید؛ زیرا بعضی از داروهای مصرفیتان ممکن است موجب انعقاد یا رقیق شدن خون شوند و التهاب، کبودی و حتی خونریزی بعد از کاشت رخ دهد. در این مواقع دستور قطع موقت دارو یا جایگزین کردن آن با دستور پزشک انجام می‌شود.

    10) شش ماه پس از کاشت موهای کاشت شده به هیچ وجه دچار ریزش نخواهد شد.

    11) قبل از کاشت حتماً با پزشکتان مشورت کنید و درباره مراحل کاشت و نوع ریش و سبیل دلخواهتان گفتگو کنید.

    12) حتماً قبل از انجام کاشت حتماً دوش بگیرید.

    نکات پیوند ریش و سبیل و کارهایی که بعد از آن باید انجام دهید؟

    بعد از کاشت ریش و سبیل باید به این نکات توجه داشته باشید:

    1) حتماً آنتی‌بیوتیک‌های تجویزشده توسط پزشک را مصرف کنید تا ناحیه کاشت عفونت نکند.

    2) در صورت بروز تورم در ناحیه کاشت، از کمپرس یخ استفاده کنید. اگر تا 10 روز تورم و التهاب برطرف نشد، این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.

    3)ممکن است کاشت ریش و سبیل کاشته شده سه هفت پس از کاشت کامل می‌ریزد و دوباره موهای صورت رشد می‌کنند. بعد از چهارماه نتایج اولیه کاشت و پس از یک سال نتایج واقعی پیوند ریش و سبیل قابل‌مشاهده است.

    4) بعد از انجام کاشت از مالیدن، لمس کردن و خراشیدن ناحیه مورد نظر پرهیز کنید.

    5) در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

    6) از داروهای رقیق‌کننده خون استفاده نکنید.

    7) الکل و دخانیان کم مصرف نکنید.

    8) از وان استفاده نکنید و شنا کردن را برای 2 ماه بعد از کاشت در نظر بگیرید.

    9) حمام را با آب ولرم مایل به سرد انجام دهید و از حمام‌های پر بخار و گرم بپرهیزید.

    اقدامات بعد کاشت ریش و سبیل
    اقدامات بعد کاشت ریش و سبیل

    انتخاب بهترین کلینیک پیوند ریش و سبیل در تهران

    پس از بررسی “نکات پیوند ریش و سبیل، نوبت به انتخاب یک مرکز درمانی درجه یک برای انجام پیوند ریش و سبیل می‌رسد. کلینیک VIP یکی از مجهزترین کلینیک‌های پیوند موی ریش و سبیل در تهران است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و ارائه خدمات با ضمانت‌نامه کتبی فعالیت می‌کند.

    این اطمینان را به شما می‌دهیم که کلینیک VIP با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه جراحی‌های زیبایی و برخورداری از پزشکان متخصص و متعهد در این زمینه، گزینه‌ای عالی برای پیوند موی شما است. از دیگر مزایای این کلینیک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • در این کلینیک عمل کاشت ریش و سبیل با استفاده از روش FUT انجام می‌شود.
    • از پیشرفته‌ترین لوازم و دستگاه‌های لیزر سه‌بعدی در کاشت ریش  استفاده می‎شود.
    • کاشت ریش توسط متخصصان این کلینیک زیبایی، بدون درد و برش جراحی صورت انجام می‎شود.
    • نتیجه کاملاً طبیعی و بر اساس زاویه خواب مناسب مو، با بالاترین تراکم کاشت است.

    شما می‎توانید پیش از هرگونه اقدامی، برای مشاوره تخصصی و رایگان، با بهترین متخصصان کلینیک VIP با شماره ۰۹۱۲۰۹۹۸۷۱۵ تماس بگیرید. حتی در وب‌سایت کاشت ریش نیز فرمی به ‌منظور دریافت ویزیت رایگان ارائه شده است که جهت اطلاع از مراحل و هزینه‎های کاشت می‎توانید آن را پر کنید.

    در این صفحه، نمونه کارهای قبلی این کلینیک حرفه‎ای کاملاً مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‏توانید آن‌ها را مشاهده کنید.در صورتی ‏که تمایل به مراجعه حضوری دارید، می‎توانید به آدرس تهران، ستاری جنوب، فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم، کلینیک VIP مراجعه بفرمایید. طبیعتاً یک نتیجه رضایت‌بخش را باید از یک تیم پزشکی قوی، انتظار داشته باشید!

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند