طراحی خط رویش مو با کاشت مو تا اصلاح آن

طراحی خط رویش مو با کاشت مو تا اصلاح آن

آیا اصلاح طراحی خط رویش مو امکان‌پذیر هست؟ چطور می‌توان این خط رویش را جلوتر آورد تا پیشانی کوتاه‌تر به نظر برسد؟ اصلاح خط رویش مو چه تاثیری روی ظاهر افراد دارد؟ برای رسیدن به جواب این سوال‌ها با این مقاله از کلینیک VIP تهران همراه باشید.

داشتن موهای پرپشت که شانه لای آن‌ها به راحتی حرکت نکند، آرزوی هر فردی هست. عده‌ای به طور ژنتیکی از این نعمت خدادادی بهره‌مند هستند، اما برای دیگران داشتن موهای پرپشت و زیبا بیشتر شبیه یک رویا است. کسانی که در اثر بیماری یا رژیم موهای سرشان را مخصوصاً در قسمت تاج مو یا خط رویش مو از دست می‌دهند و افرادی که ریزش موی ارثی دارند، از جمله کسانی هستند که آرزویشان داشتن موهای پرپشت است. موهایی که بتواند سن و سال آن‌ها را کمتر نشان دهد، زیبایی چهره‌شان را بیشتر کند و از همه مهم‌تر، دست آن‌ها را برای تغییر ظاهرشان باز بگذارد.

 

چرا اصلاح طراحی خط رویش مو مهم است؟

برای کاشت مو اغلب افراد روی پوشاندن نواحی که وسعت طاسی آن‌ها زیاد هست تمرکز می‌کنند. گاهی حتی کلینیک‌های زیبایی و پزشکان هم برای کاشت مو تنها پوشاندن نواحی طاس را لحاظ می‌کنند و خط کاشت مو را با دقت مشخص نمی‌کنند! در صورتی که اصلاح طراحی خط رویش مو یکی از مهم‌ترین بخش‌های کاشت مو است.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    زیرا بالا بودن خط رویش مو موجب بلند نشان دادن پیشانی می‌شود و همین موضوع می‌تواند سن و سال فرد متقاضی را بیشتر نشان دهد. با وجود اینکه کاشت مو را این افراد انجام داده‌اند، تصور می‌شود که تازه ریزش موهایشان شروع شده و از قسمت ابتدای سر در حال پیشرفت هست؛ بنابراین کاشت مو نتیجه خوبی برای افزایش اعتماد به نفس و زیبایی این گروه نخواهد داشت.

    کلینیک تخصصی کاشت مو
    کلینیک تخصصی کاشت مو

    چطور خط رویش مو را مشخص کنیم؟

    برای اصلاح طراحی خط رویش مو” باید عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید. از جمله این عوامل می‌توان به جنس و نوع مو، انحنای طبیعی خط رویش مو در قسمت پیشانی، زاویه کاشت مو و تعداد فولیکول‌های اهدایی برای کاشت را در نظر گرفت. پزشک متخصص با بررسی تک تک عوامل دخیل در این موضوع و برقراری تعادل در بین آن‌ها، بهترین خط رویش مو را برای کاشت مشخص می‌کند.

    متخصص کاشت مو حتماً باید این موضوع را در نظر بگیرد که طراحی نادرست خط رویش مو مشکلات جدی برای متقاضی ایجاد می‌کند. اگر خط کاشت مو بیش از حد گرد یا زاویه‌دار باشد، کاشت مو را مصنوعی نشان می‌دهد. همچنین در صورتی که خط رویش درست تعیین نشده باشد، متقاضی باید دوباره برای کاشت اقدام کند. در صورتی که با طراحی درست خط رویش مو می‌توان در یک مرحله کاشت مو را انجام داد و بهترین نتیجه را گرفت.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    اغلب افراد هم موقع مشورت با پزشک خط مویشان را طبق تصوراتی که بعد از کاشت دارند مشخص می‌کنند. در صورتی که این موضوع درست نیست! نباید با دید کوتاه‌مدت نسبت به طراحی خط رویش مو نظر دهید. بلکه باید با دید بلند مدت 10 سال یا 20 ساله درباره طراحی این خط و نتیجه آن تصمیم‌گیری کنید.

    تعداد فولیکول‌های اهدایی برای طراحی خط رویش مو

    برای “طراحی خط رویش مو” باید فولیکول‌هایی که قرار است از بانک مو برداشته و در این قسمت کاشت شوند مشخص شده باشد. اگر متقاضی بین 30 تا 40 سال سن دارد، برداشت فولیکول‌ها باید با آینده‌نگری انجام شود؛ زیرا با توجه به اینکه ریزش مو معمولاً از خط رویش موها شروع می‌شود، احتمال اینکه موهای کاشت شده در این ناحیه کم شود وجود دارد. به همین دلیل است که پزشکان متخصص برای طراحی خط رویش مو ها از تمام فولیکول‌های قابل اهدای بانک مو استفاده نمی‌کنند؛ زیرا بهترین پیش‌بینی در کاشت مو این است که بخشی از فولیکول‌های قابل اهدا برای ترمیم کاشت مو و آینده در نظر گرفته شود.

    همچنین، برداشت بیش از حد فولیکول‌های کاشت مو ممکن است به بانک مو صدمه جدی وارد کند و باعث دیده شدن پوست سر در این ناحیه شود. اینکه چه میزان فولیکول برای کاشت و طراحی خط رویش نیاز است که هم متقاضی زیبایی ظاهری داشته باشد و هم بانک مو صدمه نبیند، توسط پزشک متخصص و باتجربه تعیین می‌شود.

     

    طراحی-خط-رویش-مو
    طراحی-خط-رویش-مو

     

    نکاتی که برای طراحی خط رویش مو باید در نظر بگیرید

    • تعداد موهای کاشت شده نباید بیش از حد باشد؛ زیرا تراکم بالای موها در این قسمت موجب مصنوعی شدن خط رویش مو می‌شود.
    • برای طراحی خط رویش باید حتماً به سن متقاضی کاشت توجه کنید. افرادی که سن بیشتری دارند، معمولاً خط رویششان بالاتر از جوان‌ترها است.
    • فاصله ابروها و خط رویش باید دقیق تعیین شود. اگر در تصاویر قبلی فرد پیشانی بلندی داشته، نباید “طراحی خط رویش مو” موجب رشد موها در پایین‌تر از خط طبیعی شود.
    • از کاشت موهای منظم و یکدست و طراحی خط صاف یا زاویه‌دار و گرد اجتناب کنید؛ زیرا این طراحی‌ها فقط باعث مصنوعی و ساختگی بودن موها می‌شود.
    • برای اینکه طراحی خط رویش بعد از کاشت طبیعی به نظر برسد؛ توصیه می‌شود که از فولیکول‌های تک تار و چند تار برای کاشت استفاده شود.
    • انتخاب کلینیک معتبر و کاشت مو نزد پزشکان متخصص و با تجربه

     

    چرا کلینیک vip برای کاشت مو بهترین است؟

    با توجه به اینکه این روزها مراکز زیادی خدمات کاشت مو را ارائه می‌کنند، یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که پیش روی متقاضیان این خدمات وجود دارد انتخاب بهترین کلینیک برای کاشت مو هست. کلینیک vip تهران به عنوان یکی از بهترین مراکز ارائه کننده خدمات کاشت مو در تهران، طراحی خط مو را با دستگاه سه بعدی لیزری انجام می‌دهد. در این مرکز کاشت مو بدون نیاز به تراشیدن سر و کوتاهی انجام می‌شود. همچنین در کلینیک vip برش نواری روی بانک مو انجام نمی‌شود و دوران نقاهت کاشت مو کوتاه است. به همین دلیل اثری از اسکار یا زخم پس از کاشت روی پوست سر دیده نمی‌شود.

    برای اینکه موهایتان پس از کاشت شبیه روزهای اولشان به نظر برسند، در کلینیک vip تهران کاشت مو با خط رویش کاملاً طبیعی انجام می‌شود. همچنین با توجه به اینکه برای موهای کاشت شده از بانک موی خود فرد استفاده می‌شود، رشد موهایتان مثل فردی خواهد بود که به طور مادرزادی موهای پرپشت دارد.

     

    کلینیک vip دارای مجوز وزارت بهداشت است و با تکنیک‌ها و لوازم به روز “کاشت مو” را انجام می‌دهد؛ بنابراین پس از کاشت نگرانی از بابت ایجاد عفونت و صدمه وارد شدن به بانک مویتان نخواهید داشت.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند