انجام عمل بلفاروپلاستی در دوران کرونا امکان‌پذیر است؟

انجام عمل بلفاروپلاستی در دوران کرونا امکان‌پذیر است؟

آیا انجام بلفاروپلاستی در دوران کرونا شدنی است؟ چه مراکزی در دوران کرونا این عمل زیبایی را انجام می‌دهند؟ آیا امکان دارد که بلفاروپلاستی موجب ابتلا به کرونا شود؟ همه در ابتدای شیوع کرونا تصور می‌کردند که این بیماری آمده تا یک هفته یا چند ماه مهمان خانه‌ها باشد! اما در واقعیت داستان چیز دیگری شد! کرونا نزدیک دو سال است که قربانی می‌گیرد و نظم طبیعی زندگی همه را مختل کرده است.

این روزها نه تنها تمام تفریحات و دور همی‌ها متوقف شده، بلکه عمل‌های زیبایی هم تحت تاثیر همه‌گیری قرار گرفته است. کسانی که قصد انجام جراحی بینی، تزریق چربی، کاشت مو و حتی بلفاروپلاستی دارند؛ روزها و هفته‌ها و ماه‌ها است که این عمل‌های زیبایی را به تعویق انداخته‌اند، تا شانس این را پیدا کنند که در جهانی بدون کرونا و ابتلا به این بیماری کشنده نسبت به دریافت خدمات درمانی زیبایی اقدام کنند؛ اما با وجود واکسیناسیون و قرنطینه و…، همچنان جهان با کرونا درگیر است.

اگر شما هم جز کسانی هستید که نیاز به دریافت خدمات زیبایی مانند بلفاروپلاستی دارید و برای کرونا نمی‌توانید این عمل را انجام دهید، با ما همراه باشید و راه و روش و نکات انجام بلفاروپلاستی در دوران کرونا” را یاد بگیرید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    چرا بلفاروپلاستی در دوران کرونا خطرناک نیست؟

    کرونا بیماری خونی نیست و احتمال اینکه سوزن آلوده به خون و اشتباهات جراحی در شانس ابتلا شدن بیمار یا کادر درمان تاثیرگذار باشند عملاً وجود ندارد! با این وجود، نمی‌توان از بابت اینکه ابتلا به این بیماری غیرممکن است آسوده‌خاطر بود! چون کرونا حتی از بیماری‌هایی مانند ایدز و هپاتیت هم خطرناک‌تر است و راه انتقال سریع‌تری دارد. فرد مبتلا به کرونا با تماس دست پزشک، ناحیه جراحی و … یا عطسه در محیط می‌تواند تمام کسانی که در این قسمت مشغول فعالیت هستند را آلوده کنند.

    حتی حضور این فرد در محوطه کلینیک هم خطرناک هست و احتمال دارد که فضای محیط بیرون از اتاق عمل هم به دلیل حضور بیمار کرونای آلوده شود و تمام کسانی که در آن محیط کار می‌کنند یا مراجعه کنندگان آلوده شوند.

    در کلینیک vip مارال تدابیری بهداشتی قوی و شدیدی برای جلوگیری و انتشار این بیماری تعبیه شده است.

    جراحی-افتادگی-پلک
    جراحی-افتادگی-پلک

    چطور می‌توان بلفاروپلاستی در دوران کرونا را انجام داد؟

    برای انجام بلفاروپلاستی در دوران کرونا باید به این نکات توجه داشته باشید:

    مراجعه به مراکز درمانی بهداشتی

    اولین قدم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا قبل، حین و بعد از عمل‌های زیبایی، رعایت نکات بهداشتی توسط مرکز درمانی است. توصیه می‌کنیم برای اینکه احتمال ابتلا به این بیماری را کاهش دهید، به مراکزی مراجعه کنید که تحت نظر وزارت بهداشت فعالیت می‌کنند. این مراکز برای حفظ مجوزی که دارند باید مرتب محل عمل و محیط را استریل کنند.

    همچنین پزشکان و پرستاران مراکز تحت نظر وزارت بهداشت ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشت شخصی هستند. به همین خاطر احتمال ابتلای کادر درمان یا بیمار موقع انجام بلفاروپلاستی و قبل و بعد از انجام آن به شدت کاهش پیدا می‌کند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    گرفتن آزمایش کرونا یا تست PCR

    مراکز درمانی برای اینکه از سلامتی متقاضیان بلفاروپلاستی اطمینان داشته باشند، معمولاً از متقاضیان درخواست ارائه تست PCR را می‌کنند. در صورتی که مراجعین 24 ساعت قبل از عمل آزمایش را ارائه کنند و سلامتی آن‌ها تایید شود، عمل بلفاروپلاستی در دوران کرونا انجام می‌شود.

    البته با توجه به اینکه این تست 100% درست نیست و در روزهای اول بیماری ممکن هست خطا داشته باشد، کسانی که برای انجام عمل زیبایی به کلینیک VIP مراجعه می‌کنند در شرایط کاملاً استریل و ایمن تحت درمان قرار می‌گیرند.

    با توجه به حساس بودن جراحی پلک، پزشک تمام نکات لازم را برای درست انجام شدن عمل و سلامتی خودش و متقاضی انجام می‌دهد.

     

    بررسی علائم بالینی متقاضی

    افراد مبتلا به کرونا معمولاً شرایط جسمانی مطلوبی ندارند. تب، بدن درد، سرفه و عطسه از جمله علایم این بیماری هستند. پزشکان و کادر پذیرش کلینیک VIP در صورت مشاهده این علایم، وقت جراحی را به تعویق می‌اندازند و از متقاضی درخواست می‌کنند که، بعد از درمان و بهبود کامل برای بلفاروپلاستی در دوران کرونا اقدام کند.

    کلینیک-بلفاروپلاستی-در-دوران-کرونا
    کلینیک-بلفاروپلاستی-در-دوران-کرونا

    به تعویق انداختن زمان جراحی پلک

    با توجه به شرایط جامعه و واکسیناسیون مردم در گروه‌های سنی مختلف، پزشکان توصیه می‌کنند که تا حد امکان انجام عمل‌های زیبایی را به تعویق بیندازند. به همین دلیل کسانی که افتادگی پلک محدودی دارند و صرفاً برای جوان‌تر شدن نسبت به این کار اقدام می‌کنند، بهتر است تا زمانی که پیک کرونا کمتر شود صبر کنند.

    اما

    بلفاروپلاستی در دوران کرونا برای کسانی که روز به روز شدت افتادگی پلک آن‌ها بیشتر می‌شود ضروری است. این افراد با وجود افتادگی پلکی که دارند، هر روز آستانه دیدشان کمتر می‌شود. البته کسانی که مادر زادی یا در اثر بیماری به افتادگی پلک دچار شده‌اند هم ممکن هست نیاز فوری به جراحی پلک داشته باشند. این افراد می‌توانند با مراجعه به کلینیک VIP تهران در تمیزترین و بهداشتی‌ترین محیط و زیر نظر بهترین پزشکان متخصص نسبت به انجام جراحی پلک بالا یا پایین اقدام کنند.

    چرا بلفاروپلاستی در دوران کرونا در کلینیک VIP تهران

      • کلینیک vip تهران بیش از 15 سال سابقه دارد و نمونه‌های جراحی پلک انجام شده توسط این مرکز هنر متخصصین کلینیک vip و امکانات آن را نشان می‌دهد.
      • این مرکز دارای پروانه وزارت بهداشت است؛ بنابراین در دوران کرونا می‌توانید آسوده‌خاطر در این کلینیک جراحی پلک پایین یا جراحی پلک بالا را انجام دهید.
      • برای انجام عمل جراحی پلک در این مرکز نیازی به بیهوشی ندارید و در عرض 2 ساعت می‌توانید بلفاروپلاستی را انجام دهید.
      • بیمار در طول انجام جراحی احساس درد و ناراحتی نخواهد داشت. چون بلفاروپلاستی در این کلینیک با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.
      • متخصصین کلینیک vip تهران به کارشان وارد هستند و با تکنیک‌های عمل زیبایی جراحی پلک را انجام می‌دهند. از این رو بعد از انجام عمل هیچ ردی از بخیه و جای زخم در بالا و پایین چشم‌ها باقی نمی‌ماند.
      • اگر متقاضی بلفاروپلاستی دچار مشکل ابرو باشد، همراه با جراحی پلک لیفت ابرو هم برایش انجام می‌شود. به همین خاطر پس از این عمل زیبایی شاهد تغییر قابل توجهی در چهره خودتان خواهید بود.
      • در کلینیک vip پزشک متخصص جراحی پلک را برای شما انجام می‌دهد؛ بنابراین خیالتان از بابت اینکه کار به تکنسین واگذار نمی‌شود راحت خواهد بود.

    اگر تحمل افتادگی پلک‌هایتان را تا پایان دوره پاندمی و همه‌گیری کرونا ندارید و می‌خواهید بلفاروپلاستی در دوران کرونا را انجام دهید، با واتساپ کلینیک vip تهران در ارتباط باشید. مشاورین ما درباره انجام جراحی پلک و شرایط آن شما را راهنمایی می‌کنند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]

     


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند