چه-افرادی-می_توانند-کاشت-مو-انجام-دهند

چه افرادی می‌توانند کاشت مو انجام دهند؟

چه افرادی کاندیدای مناسب کاشت مو هستند؟ آیا تمام افراد می‌توانند وسعت طاسی خودشان را با موهای تازه جوانه‌زده پر کنند؟ چه شرایطی برای کاشت مو وجود دارد؟ آیا برای کاشت مو همه باید این شرایط را داشته باشند؟ در این مقاله از کلینیک vip درباره اینکه چه کسانی می‌توانند این خدمات زیبایی را دریافت کنند سخن خواهیم گفت. قبل از آن، به طور مختصر روند کاشت مو را بررسی می‌کنیم تا بهتر بتوانید درباره اینکه آیا کاشت مو برایتان مناسب است یا نه تصمیم‌گیری کنید.

کاشت مو چطور انجام می‌شود

کاشت مو از طریق برداشتن فولیکول‌های مو از قسمت بانک مو و اطراف گوش‌ها و کاشت آن‌ها در نواحی مشخص‌شده توسط پزشک متخصص انجام می‌شود؛ بنابراین تنها کسانی می‌توانند خدمات کاشت مو را دریافت کنند که فولیکول‌های کافی برای اهدا داشته باشند.

برای برداشت و کاشت فولیکول‌ها در کاشت مو چند راه دارد. اولین راه و قدیمی‌ترین گزینه بریدن بخشی از بانک مو به صورت نواری و استفاده از فولیکول‌های موجود روی آن هست. در این روش تعداد فولیکول‌های زیادی برای کاشت وجود دارد و دست پزشک برای پوشاندن وسعت طاسی باز است؛ اما از طرفی در این روش کاشت جای نوار بریده شده بخیه می‌خورد و احتمال رشد گوشت اضافی و باقی ماندن جای زخم و اسکار در محل بریدگی وجود دارد.

دو روش دیگر که برای کاشت مو در نظر گرفته‌شده و کسانی که کاندیدای مناسب کاشت مو است می‌توانند به سراغ آن‌ها بروند عبارتند از: برداشت فولیکول‌ها با پانچ دستی و کاشت آن‌ها در محل مورد نظر یا استفاده از پانچ اتوماتیک برای برداشتن فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها. با توجه به توانایی و تخصص جراح زیبایی و امکانات کلینیک کاشت مو یکی از این روش‌ها برای کاشت استفاده می‌شود.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    چه کسانی می‌توانند کاشت مو را تجربه کنند

    برای کاشت مو نیازی نیست که شرایط خارق‌العاده و دور از تصوری داشته باشید. در واقع بیشتر کسانی که از ریزش مو و طاسی رنج می‌برند می‌توانند با کمک یکی از روش‌های کاشت مو مشکل ریزش موهایشان را برطرف کنند. با این وجود کسانی کاندیدای مناسب کاشت مو” هستند که در یکی از گروه‌های زیر قرار داشته باشند.

     

    کاشت-مو-در-کف-سر
    کاشت-مو-در-کف-سر

    1) افرادی که ریزش موی ژنتیکی دارند

    کسانی که ریزش موی ژنتیکی و الگوی طاسی موی مردانه دارند، اولین گروهی هستند که می‌توانند برای دریافت خدمات “کاشت مو” اقدام کنند. این گروه معمولاً موهای تاج سر یا جلوی سرشان و قسمت میانی سرشان را از دست داده‌اند؛ اما بانک موی آن‌ها توانایی کافی برای اهدای فولیکول کاشت را دارد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    2) افرادی که در اثر رژیم غذایی یا دارو درمانی ریزش مو پیدا کرده‌اند

    داشتن اندام مناسب آرزوی هر فردی است، به شرطی که از مسیر درست برای کاهش وزنتان اقدام کنید. کسانی که رژیم‌های غذایی سخت و سنگین خالی از ویتامین و کربوهیدرات را امتحان می‌کنند، معمولاً ریزش موی زیادی حین رژیم و بعد از آن را تجربه می‌کنند. این موضوع تا جایی ممکن است حاد شود که پوست سر به دلیل کم شدن موها دیده شود. بنابراین، توصیه می‌شود که برای کاهش وزن تا حد امکان از رژیم‌های غذایی استاندارد استفاده کنید؛ اما کسانی که به دلیل اشتباه انتخاب رژیم غذایی موهایشان را از دست داده‌اند چه باید کنند؟ این افراد کاندیدای مناسب کاشت مو هستند. با مراجعه به کلینیک vip می‌توانید خدمات کاشت مو را با بهترین پزشکان و تجهیزات انجام دهید و موهای پرپشت و زیبا داشته باشید.

    برای دارو درمانی هم مشکل ریزش مو دیده می‌شود. اگر به دلیل ابتلا به بیماری خاصی مانند سرطان و… دارو درمانی را تجربه کرده‌اید و بخش زیادی از موهایتان ریخته است، شما هم می‌توانید با مراجعه به پزشک بدانید که کاندیدای مناسب کاشت مو” هستید یا نه؟ در صورتی که واجد شرایط کاشت باشید، با پیوند فولیکول‌ها در نقاطی که ریزش مو شدت پیدا کرده می‌توانید وسعت طاسی سرتان را بپوشانید.

     

    3) افرادی که سالم هستند و وضعیت جسمانی خوبی دارند

    سلامتی یکی از مهم‌ترین نکات برای انتخاب کاندیدای مناسب کاشت مو است. اگرچه این عمل زیبایی به صورت سرپایی انجام می‌شود، اما برای کاشت مو باید شرایط بدنی فرد آمادگی لازم پیوند فولیکول‌ها را داشته باشد. برای برداشت و کاشت موها، زخم‌های مختصری روی پوست سر تشکیل می‌شود که در دوران نقاهت به مرور برطرف می‌شوند.

    کسانی که مشکل دیابت، بیماری‌های پوستی و فشارخون دارند، ممکن است دوران نقاهت طولانی‌تری را تجربه کنند. پس زدن فولیکول‌های کاشت شده و احتمال عفونت هم برای این افراد بیشتر است. این گروه تنها با تشخیص پزشک متخصص می‌توانند نسبت به دریافت خدمات کاشت مو اقدام کنند.

     

    4) کسانی که دخانیات و الکل مصرف نمی‌کنند

    الکل و دخانیات فقط روی سلامتی شما تاثیرگذار نیستند، بلکه مصرف این مواد مانع از این می‌شود که شما کاندیدای مناسب کاشت مو باشید؛ زیرا کسانی که الکل مصرف می‌کنند خونشان رقیق است و احتمال خونریزی حین کاشت و پس از آن برایشان وجود دارد.

     

    همچنین دخانیات مشکل اکسیژن‌رسانی در بدن به وجود می‌آورد و کسانی که با وجود مصرف سیگار و… نسبت به انجام کاشت مو اقدام می‌کنند، ممکن است نتیجه خوبی از این عمل زیبایی نگیرند!

     

    توضیحات بالا به این معنی نیست که افرادی که الکل و دخانیات مصرف میکنند نمیتوانند کاشت انجام دهند برای راهنمایی بهتر میتوانید از طریق مشاوره انلاین رایگان با ما در ارتباط باشید.

     

    کلینیک-کاشت-مو
    کلینیک-کاشت-مو

     

    با توجه به نکات گفته شده، بدیهی است که این گروه دوران نقاهت طولانی‌تری هم دارند و احتمال بروز عفونت به خاطر دیر جوش خوردن زخم‌ها برایشان وجود دارد.

    اگر در این گروه هستید و قصد دارید کاشت مو را انجام دهید، حداقل دو هفته قبل از کاشت باید الکل و دخانیات را ترک کنید و پس از عمل هم تا سه هفته قید این مواد را بزنید. چه بسا که در همین دوران بتوانید به طور کامل الکل و دخانیات را ترک کنید و سلامتی را به خودتان هدیه کنید.

     

     و در انتها کلینیک VIP تهران…

    کاندیدای مناسب کاشت مو کسانی هستند که شرایط لازم را برای این عمل زیبایی داشته باشند. افرادی که بین سنین 30 تا 60 سال هستند، کسانی که تغذیه سالمی دارند و مواد غذایی چرب و شور مصرف نمی‌کنند، افرادی که به بیماری‌های خاص مانند دیابت و فشارخون مبتلا نیستند و کسانی که الکل و دخانیات مصرف نمی‌کنند بهترین کاندیداهای کاشت مو هستند.

     

     

    با این وجود شرایط هر متقاضی تنها پس از بررسی پرونده پزشکی، آزمایش‌های تجویز شده و شرایط بانک مو و میزان طاسی سر وی مشخص می‌شود؛ بنابراین قبل از کاشت مو حتماً باید خدمات مشاوره را دریافت کنید. کلینیک vip تهران این امکان را فراهم کرده است که از طریق ارتباط با شماره واتساپ این مرکز خدمات مشاوره را در اسرع وقت دریافت کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند