روش کاشت مو sut

حداکثر تراکم کاشت مو با چه روشی است

داشتن موهای زیبا و پرپشت آرزوی هر فردی است. مخصوصاً کسانی که عزمشان را جزم می‌کنند که یک‌بار برای همیشه داستان طاسی سر خودشان را تمام کنند و به سراغ کاشت مو می‌روند، دوست دارند که موهای کاشت شده حتی از زمانی که موهای خودشان رشد می‌کرده هم پرپشت‌تر باشد؛ اما آیا این موضوعی شدنی است یا نه؟ چطور می‌توان میزان تراکم تخمینی کاشت مو را قبل از این عمل زیبایی تشخیص داد؟ چه روش‌هایی از کاشت مو بیشترین تراکم را دارد؟ شرایط کاشت مو با این روش‌ها کدام هست؟

رسیدن به جواب تک‌تک این سوال‌ها نیازمند شناخت کافی درباره پروسه کاشت مو است. وقتی شما درباره اینکه چه تعداد مو برای هر کسی می‌تواند کاشت شود و چه کسانی می‌توانند حداکثر تراکم کاشت مو را داشته باشند اطلاعات کسب کنید، با آگاهی بیشتر و آسوده‌خاطرتر می‌توانید نسبت به دریافت این خدمات زیبایی اقدام کنید. اگر کنجکاو شده‌اید که درباره حداکثر میزان تراکم مو بیشتر بدانید، با این مقاله کلینیک vip همراه باشید.

 

حداکثر تراکم کاشت مو چقدر است؟

تبلیغات در دنیای زیبایی نقش مهمی را بازی می‌کند. مخصوصاً وقتی حرف از کاشت مو به میان می‌آید، به دلیل تعداد بالای افرادی که از ریزش مو و وسعت طاسی رنج می‌برند، شدت رنگ و لعاب تبلیغات بیشتر می‌شود و گاهی حتی پای فریبکاری هم به میان می‌آید. یکی از فریب‌های شایع در دنیای تبلیغات زیبایی، امکان کاشت مو با تراکم دلخواه است. اگر کمی با دقت بیشتری این جمله را بخوانید، متوجه عوام‌فریبی پشت آن خواهید شد!

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در واقعیت بیشترین تراکم کاشت مو حدود 4500 گرافت است که هر کدام از این گرافت ها می‌تواند حاوی یک تا تعداد بیشتری تار مو باشد. با تخمین تعداد یک تا پنج تار مو در هر گرافت، تعداد موهای کاشت شده بین 10 تا 14 هزار عدد در بهترین شرایط ممکن خواهد بود.

    عکس-کاشت-مو-تراکم-بالا
    عکس-کاشت-مو-تراکم-بالا

    عوامل تاثیرگذار در حداکثر تراکم کاشت مو

    با توجه به اینکه میزان حداکثری برای کاشت مو مشخص شد، اکنون باید بدانید که چه عواملی در امکان کاشت مو با این تراکم بالا تاثیرگذار هستند؛ زیرا تمام کسانی که طاس هستند، نمی‌توانند کاشت موی با بالاترین تراکم مو را تجربه کنند!

    برای بررسی تراکم موهایتان موقع کاشت، پزشک ابتدا وضعیت سلامتی و شرایط ژنتیکی شما را بررسی می‌کند. سپس بانک مو ارزیابی می‌شود. در صورتی که بانک موی شما توانایی اهدای موی کافی برای کاشت نداشته باشد، احتمال اینکه به کل نتوانید کاشت مو را انجام دهید وجود خواهد داشت. به همین دلیل توصیه می‌شود افرادی برای کاشت مو اقدام کنند که بین 30 تا 60 سال هستند و هنوز بانک موی خودشان را از دست نداده‌اند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    قدرت فولیکول‌ها و احتمال رشد آن‌ها پس از کاشت، رعایت نکات دوران نقاهت، عدم مصرف داروهای رقیق‌کننده خون و استعمال دخانیات و در نهایت تجهیزات کلینیک و تخصص متخصص زیبایی همه در میزان تراکم موهایتان پس از کاشت تاثیرگذار است.

    حداکثر-تراکم-کاشت-مو-چقدر-است؟
    حداکثر-تراکم-کاشت-مو-چقدر-است؟

    چرا کاشت مو تراکم کمتری نسبت به موی طبیعی دارد؟

    اگر تا قبل از اینکه ریزش مو به سراغتان بیاید موهایی داشته‌اید که پرپشتی آن‌ها زبانزد همه بوده و به اصطلاح آرایشگر از کوتاه کردن آن‌ها ناتوان شده، دلیل نمی‌شود که از عمل زیبایی انتظار داشته باشید تمام موهای از دست رفته را به شما برگرداند؛ بنابراین برای اینکه بهترین خدمات کاشت مو را تجربه کنید و ناحیه طاسی سرتان را با موهای تازه بپوشانید، قبل از هر کاری باید نسبت به حداکثر تراکم کاشت مو واقع‌بین باشید. در ادامه دلایلی که چرا امکان کاشت مو به اندازه موهای طبیعی وجود ندارد را بیان کرده‌ایم:

    • در صورتی که کاشت مو با بیشترین تراکم انجام شود، باید تعداد فولیکول‌های زیادی از بانک مو و پشت سر برداشته شود. همین موضوع باعث کاهش تراکم موهای این ناحیه می‌شود. علاوه بر این، در صورتی که ریزش موها ادامه داشته باشد، دیگر فولیکولی برای پیوند مجدد باقی نمی‌ماند.
    • کاشت موهای با تراکم بالا موجب کاهش میزان خون‌رسانی به فولیکول‌های دیگر می‌شود؛ بنابراین در صورتی که پزشک تخصص و تجربه کافی در این زمینه را نداشته باشد و موهایتان را با بیشترین تراکم ممکن کاشت کند، موهای اطراف ناحیه کاشت دچار شوک می‌شوند و می‌ریزند.

    کدام روش‌های کاشت بیشترین تراکم را دارد؟

    در بین روش‌های کاشت مو، بیشترین تراکم ابتدا متعلق به روش کاشت sut است. در این روش از پانچ اتوماتیک برای برداشتن گرافت­های مو و کاشت آن‌ها استفاده می‌شود. تنها مراکزی می‌توانند این خدمات را ارائه کنند که پزشک متخصص و امکانات لازم را داشته باشد.

    کلینیک VIP تهران یکی از بهترین مراکزی است که برای دریافت خدمات کاشت مو می‌توانید روی آن حساب کنید. این مرکز زیبایی بیش از 15 سال سابقه در زمینه کاشت مو دارد و با وجود امکانات امروزی و حضور نیروهای متخصص، “حداکثر تراکم کاشت مو” را با ظرافت لیزری انجام می‌دهد. برای کاشت مو در این کلینیک نیازی به تراشیدن سر یا جراحی ندارید و طراحی خط مو با کمک دستگاه سه بعدی لیزری برایتان انجام می‌شود.

    کدام-روش_های-کاشت-بیشترین-تراکم-را-دارد؟
    کدام-روش_های-کاشت-بیشترین-تراکم-را-دارد؟

     

    و در انتها…

    همه افراد وقتی حرف از کاشت مو به میان می‌آید، دوست دارند که موهای جدیدشان پرتراکم و زیبا باشد و حتی موهایی پرپشت‌تر از آنچه از بدو تولد دارند را پس از کاشت داشته باشند. در صورتی که همیشه عمل‌های زیبایی نتیجه مطابق با دنیای آرزوهای شما را ندارند!

    وقتی حرف از کاشت مو به میان می‌آید، باید ظرفیت بانک مو برای اهدا فولیکول‌ها سنجیده شود، میزان طاسی سر تثبیت‌شده باشد و روش انتخابی برای کاشت مشخص شود. در صورتی که پزشک شرایط متقاضی را بررسی کند و قابلیت این را ببیند که می‌تواند کاشت مو با بیشترین تراکم را برایش انجام دهد، قطعاً حداکثر تراکم کاشت مو را برای وی انجام خواد داد؛ اما تا پیش از مشاوره نمی‌توان میزان دقیق تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت و تراکم موهای جدید را مشخص کرد. برای دریافت خدمات مشاوره کاشت مو با واتساپ کلینیک VIP ارتباط بگیرید.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند