نانوفت-زیر-چشم-بهترین-روش-از-بین-بردن-تیرگی-و-چروک_های-پایین-چشم_ها

نانوفت زیر چشم بهترین روش از بین بردن تیرگی و چروک‌های پایین چشم‌ها

نانوفت زیر چشم می‌تواند تا چه حد کبودی پایین چشم‌ها را برطرف کند؟ آیا برای این عمل زیبایی از مواد خاصی استفاده می‌شود؟ چه کسانی نیاز به دریافت این خدمات زیبایی دارند؟ آیا تمام افراد می‌توانند نانوفت زیر چشم را انجام دهند؟ با ما همراه باشید تا درباره کبودی و تیرگی دور چشم‌ها و راه و روش درمان آن‌ها اطلاعات کسب کنیم.

شب‌های امتحان را به خاطر دارید؟ یا شب‌هایی که با استرس و اضطراب خبرهای فردا به خواب رفته‌اید؟ صبح روز بعد یکی از عواملی که باعث می شود ظاهر شما از همیشه پریشان‌تر و مضطرب‌تر به نظر برسد، سیاهی و گودی زیر چشمانتان است. بی‌خوابی‌های شبانه و کمبود خواب یکی از رایج‌ترین دلایل این مشکل هست.

البته افرادی که برای مدت کوتاهی بدخوابی و بی‌خوابی دارند، با جبران کمبود خوابشان و رسیدگی به پوستشان می‌توانند تا حدی این مشکل را برطرف کنند؛ اما برای کسانی که به دلیل بیماری، کمبود ویتامین و … مشکل کبودی زیر چشم‌ها را دارند، امکان درمان پف و سیاهی دور چشم به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

اگر شما هم با این مشکل درگیر هستید و تیرگی و چین و چروک‌های اطراف چشم‌هایتان نگرانتان کرده، با ما همراه باشید تا با تزریق چربی یک از مطمئن ترین روش های برطرف کردن آن را باهم بررسی کنیم.

 

علت کبودی زیر چشم‌ها بعد از نانوفت

برای درمان سیاهی زیر چشم‌ها، باید ابتدا علت‌های دقیق این مشکل را شناسایی کنیم. شاید با دانستن علل وقوع این امر، بتوان از بروز کبودی زیر چشم‌ها پیشگیری کرد و یا از طریق دارو درمانی برای برطرف کردن این مشکل اقدام کرد. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در کبودی زیر چشم‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    • کمبود خواب
    • استرس و اضطراب
    • عوامل ژنتیکی و وراثتی
    • کمبود آهن بدن
    • گریه کردن های طولانی مدت
    • مصرف الکل و دخانیات
    • حساسیت و واکنش‌های آلرژیک
    • مصرف لوازم آرایشی منقضی شده یا بی‌کیفیت
    • مصرف بیش از حد کافئین
    • اختلال در رنگدانه های پوستی
    • بالا رفتن سن و کاهش میزان کلاژن‌سازی پوست
    • مصرف بیش از حد نمک
    • مصرف غذاهای چرب و شور و عدم مصرف سبزیجات
    • عدم نوشیدن آب کافی
    چطور-کبودی-زیر-چشم_ها-را-برطرف-کنیم؟
    چطور-کبودی-زیر-چشم_ها-را-برطرف-کنیم

    چطور کبودی زیر چشم‌ها را برطرف کنیم؟

    برای برطرف کردن کبودی و تیرگی زیر چشم‌ها بهترین روش نانوفت زیر چشم” است. البته قبل از انجام این عمل زیبایی باید آزمایش‌های لازم را انجام دهید تا علت کبودی مشخص شود. در صورتی که به صورت طبیعی یا به کمک دارو درمانی امکان برطرف کردن سیاهی و پف زیر چشم وجود داشته باشد، پزشک متخصص آن را اولویت قرار می‌دهد؛ اما در مواردی که هیچ راهی جز تزریق چربی باقی نمانده، پزشک از این روش برای کاهش تیرگی و پف و چین‌های زیر چشم استفاده می‌کند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی به باسن هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    نانوفت زیر چشم چیست و چطور انجام می‌شود؟

    در نانوفت زیر چشم، ‌پزشک از چربی‌های موجود در بدن خود فرد برای درمان چین و چروک‌ها و تیرگی زیر چشم‌ها استفاده می‌کند. تزریق چربی علاوه بر کاهش تیرگی زیر چشم، در درمان چین و چروک‌های اطراف چشم‌ها، پیشانی‌ها و محو کردن خط لبخند و… هم موثر است. در این روش درمانی پزشک متخصص با سوزن‌های مخصوص چربی را از نواحی مانند ران یا سینه برداشته و در قسمت‌های مشخص شده تزریق می‌کند.

    با توجه به اینکه این بافت چربی حاوی سلول‌های بنیادی فراوانی است، تزریق آن تاثیر مهمی در بهبود خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست و جوان‌سازی آن دارد. همچنین با توجه به اینکه تزریق چربی یکی از روش‌های کم عوارض و غیرتهاجمی برای زیبایی است، کسانی که این خدمات زیبایی را دریافت می‌کنند، از بروز عوارض قابل توجهی پس از تزریق دریافت جلوگیری می‌کنند.

    چرا نانوفت زیر چشم از تزریق فیلر بهتر است؟

    با توجه به اینکه بسیاری از مراکز درمانی و مطلب‌ها خدمات تزریق فیلر را یکی از بهترین روش‌های جوان‌سازی پوست می‌دانند و روی این موضوع تبلیغات زیادی انجام می‌شود، متقاضیانی که به کلینیک VIP مراجعه می‌کنند علاقه‌مند هستند برتری‌های این روش را نسبت به تزریق فیلر بدانند. اگر شما هم جزء کسانی هستید که بین دو راهی تزریق فیلر یا چربی گیر کرده‌اید و نمی‌توانید گزینه درست را انتخاب کنید، حتماً به نکات زیر توجه کنید:

    • در تزریق چربی از چربی بدن خود فرد استفاده می‌شود؛ اما در تزریق فیلر از مواد مصنوعی برای پرکردن جای چین و چروک‌ها و برطرف کردن کبودی زیر چشم استفاده می شود.
    • “نانوفت زیر چشم” نسبت به تزریق فیلر و سایر روش‌های مشابه، ماندگاری بیشتری دارد و عوارض تزریق چربی نسبت به سایر روش‌ها مانند تزریق فیلر به دلیل عدم استفاده از مواد مصنوعی کمتر است.
    • تزریق چربی دوران نقاهت کوتاه‌تری دارد و روند درمان پس از نانوفت زیر چشم سریع‌تر است.
    • متقاضی پس از تزریق چربی دچار واکنش‌های آلرژیک (که به علت استفاده از مواد شیمیایی ایجاد می شوند) نخواهد شد.
    • عمل نانوفت زیر چشم”، بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود.
    • با توجه به وجود سلول‌های بنیادی موجود در بافت های چربی تزریق شده، احتمال تولید کلاژن توسط پوست ناحیه تزریق، افزایش پیدا می‌کند.
    • مقرون به صرفه ‌تر بودن نانوفت زیر چشم ( زیرا چربی از بدن فرد گرفته می شود ولی تزریق فیلر مشمول هزینه ای برای ماده خارجی (فیلر) می شود.)
    • برخوردار شدن از ظاهری زیبا، طبیعی و مطلوب شما پس از انجام عمل نانوفت ( در سایر روش‌ها امکان طبیعی نشدن ظاهرپس از انجام عمل، وجود دارد)
    چه-کسانی-کاندید-مناسبی-برای-نانوفت-زیر-چشم-هستند؟
    چه-کسانی-کاندید-مناسبی-برای-نانوفت-زیر-چشم-هستند؟

    چه کسانی کاندید مناسبی برای نانوفت زیر چشم هستند؟

    • کسانی که با افزایش سن دچار چین و چروک و کبودی زیر چشم شده‌اند.
    • افرادی که فقر آهن شدید دارند و با وجود دارو درمانی همچنان زیر چشم‌هایشان کبود است.
    • کسانی که در اثر حادثه دچار کبودی زیر چشم شده‌اند.
    • افرادی که دخانیات و الکل را ترک کرده‌اند و می‌خواهند زیبایی خودشان را دوباره به دست بیاورند.
    • لازم به ذکر است، افرادی که مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای هستند، حتما قبل از تزریق باید با پزشک متخصص مشورت کنند.

    هزینه نانوفت زیر چشم چقدر است

    برای درمان سیاهی زیر چشم‌هایتان حاضرید چه قدر هزینه کنید؟ اگر این موضوع از مرگ و زندگی برایتان مهم‌تر است، بی‌شک قیمت تزریق چربی برایتان اهمیت چندانی نخواهد داشت. با این وجود به دلیل گران بودن خدمات زیبایی، کسانی که نیاز به تزریق چربی در زیر چشم دارند درباره قیمت آن کنجکاو است.

    برای درمان کبودی زیر چشم هر کلینیک زیبایی، خدمات خاصی را ارائه می‌دهد؛ بنابراین با توجه به نوع خدمات ارائه شده، قیمتی که برای برطرف کردن کبودی و چین‌های اطراف چشم در نظر گرفته می‌شود، متفاوت است. همچنین برای تخمین هزینه “نانوفت زیر چشم” باید خدمات کلینیک، میزان کبودی زیر چشم و… بررسی شود و در نهایت مبلغ مورد نظر برای متقاضی، تعیین خواهد شد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق چربی و برطرف کردن کبودی زیر چشم‌هایتان، می‌توانید از طریق واتساپ کلینیک VIP، با مشاورین ما در ارتباط باشید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “تزریق چربی به باسن هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند