هزینه بلفاروپلاستی

شرایط و هزینه عمل بلفاروپلاستی و لیفت پلک

سعی می‌کنید چشم‌هایتان را باز نگه دارید و با دید کامل به اطرافتان نگاه کنید، اما سنگینی پلک‌هایتان نمی‌گذارد؟ یا دیگران از شما درباره دلیل اینکه همیشه خسته و خواب‌آلوده هستید سوال می‌کنند؟ حتی ممکن است وقتی در آینه نگاه می‌کنید از دیدن یک چهره شکسته با پلک‌هایی که افتادگی اجازه باز شدن را به آن‌ها نمی‌دهد ناراحت شوید! با جراحی پلک می‌توانید به این مشکل خاتمه دهید. هزینه عمل بلفاروپلاستی از تحمل چهره خسته و افتاده که هر روز از دیدن خودش ناراحت است و از حضور در جمع گریزان شده کمتر است.

وقتی شما عزم خودتان را جزم می‌کنید که برای همیشه به داستان افتادگی پلک‌هایتان پایان دهید، یک‌بار عمل زیبایی را آن هم به صورت سرپایی انجام می‌دهید. پس از گذراندن دوران نقاهت شما یک فرد متفاوت با ظاهر متفاوت هستید که از دیدن خودتان در آینه و تعریف‌هایی که از زیباتر شدنتان می‌شوید لذت می‌برید. پیش از اینکه درباره پول و هزینه جراحی پلک صحبت کنیم، بهتر است دلایل این افتادگی و شرایط جراحی پلک را بدانید.

چرا افتادگی پلک پیدا می‌کنیم؟

دلیل اصلی افتادگی پلک از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست در اثر گذر زمان و فلج شدن عضلاتی است که پلک را نگه می‌دارند. این موضوع به خاطر بالا رفتن سن رخ خواهد داد. به همین دلیل است که افتادگی پلک بیشتر در افراد مسن دیده می‌شود.اما بعضی مواقع بیماری‌های خاصی مانند تومورهای چشمی و یا تیرویید ممکن است باعث افتادگی پلک شده باشند یا اینکه که متقاضی بلفاروپلاستی مادرزاد افتادگی پلک داشته باشد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در تمام این موارد راهی برای پیشگیری از افتادگی پلک وجود ندارد و در نهایت تنها راهی که برای جبران آن باقی می‌ماند پرداختهزینه عمل بلفاروپلاستی و برداشتن پوست‌های اضافی، چربی‌های زیرپوست و عضلات فلج شده است.

    نمونه لیفت پلک-کلینیک vip
    نمونه لیفت پلک-کلینیک vip

    شرایط عمل بلفاروپلاستی و جراحی افتادگی پلک چیست؟

    کسانی واجد شرایط عمل جراحی پلک و پرداخت هزینه عمل بلفاروپلاستی هستند که:

    • افتادگی پلک را به دلیل افزایش سن یا مادرزادی و… تجربه می‌کنند. این افراد معمولاً برای زیبایی به سراغ بلفاروپلاستی می‌روند.
    • کسانی که پف زیر چشم یا چین‌های پنجه کلاغی دارند.
    • کسانی که افتادگی پلک دید آن‌ها را محدود کرده و می‌خواهند میدان دیدشان را کامل کنند.
    • کسانی که نسبت به نتیجه این عمل زیبایی واقع‌بین باشند؛ زیرا بلفاروپلاستی قرار نیست که به طور کامل ظاهر شما را تغییر دهد. بلکه با برداشتن افتادگی پلک‌ها، دید شما بهتر خواهد شد و جوان‌تر به نظر می‌رسید.
    • اگر به بیماری‌های زمینه‌ای مانند قند خون یا فشارخون ویا بیماری های قلبی مبتلا هستید، حتماً باید با پزشک متخصص قبل از عمل بلفاروپلاستی مشورت کنید. زیرا ممکن است امکان این عمل زیبایی را نداشته باشید.
    • بهتر است در سنین بالاتر از 25 نسبت به انجام بلفاروپلاستی اقدام کنید تا ماندگاری آن بیشتر باشد.

    هزینه عمل بلفاروپلاستی را چطور تخمین بزنیم؟

    پس از بررسی دلایل افتادگی پلک و شرایط این عمل زیبایی، نوبت به این می‌رسد که درباره هزینه جراحی پلک اطلاعات کسب کنید؛ زیرا عمل‌های زیبایی معمولاً هزینه بالایی دارند و بدون حساب و کتاب دقیق برای آن‌ها نمی‌توانید نسبت به دریافت خدمات بلفاروپلاستی و… اقدام کنید. در ادامه مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند در هزینه جراحی پلک تاثیرگذار باشد را آورده‌ایم.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    1) امکانات کلینیک زیبایی

    اولین قدم برای انجام بلفاروپلاستی پیدا کردن یک کلینیک زیبایی مجهز و درجه یک می باشد. اگر مرکزی که انتخاب کرده‌اید سال‌ها در این زمینه تجربه دارد، تجهیزات مناسبی در اختیار متقاضیان و پزشکان متخصص قرار می‌دهد و از همه مهم‌تر تحت نظر وزارت بهداشت فعالیت می‌کند، قطعاً هزینه عمل بلفاروپلاستی برایتان بیشتر خواهد بود.

    البته اختلاف قیمت کلینیک‌های درجه یک زیبایی با مراکز غیر معتبر نباید شما را وسوسه کند که به مراکز ارزان برای بلفاروپلاستی مراجعه کنید؛ زیرا علاوه بر اینکه احتمال دارد مشکلاتی مانند پارگی پلک و… برایتان پیش بیاید، پس از عمل نیز امکان بروز عفونت، قرینه نبودن چشم‌ها و… وجود دارد.

    کلینیک vip تهران بهترین مرکز عمل بلفاروپلاستی با نمونه‌های موفق بسیار است. با مراجعه به این مرکز زیبایی از  این بابت که بهترین جراحی پلک برایتان انجام می‌شود و نتیجه خوبی می‌گیرید آسوده‌خاطر خواهید بود.

    سن مناسب بلفاروپلاستی
    سن مناسب بلفاروپلاستی

    2) دستمزد جراح متخصص

    پزشک متخصص چشم و زیبایی پلک که سال‌ها در زمینه جراحی بلفاروپلاستی تجربه دارد، زمان زیادی را برای این کار صرف کرد و علاوه بر تحصیل تا درجات عالیه، عمل‌های مختلف را برای کسب تخصص بیشتر انجام داده. مسلماً دستمزد این پزشک نسبت به افراد متفرقه که بلفاروپلاستی را با هزینه کمتر انجام می‌دهند تفاوت دارد؛ بنابراین تخصص پزشک هم در تخمین هزینه بلفاروپلاستی موثر هست.

    3) شرایط متقاضی

    میزان افتادگی پلک، نیاز به جراحی در یک پلک یا دو پلک، شرایط سلامتی متقاضی بلفاروپلاستی و… از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه جراحی پلک است. برای اینکه هزینه مشخص برای هر نفر مشخص شود، کلینیک vip تهران این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده که خدمات مشاوره پیش از عمل دریافت کنند. برای دریافت مشاوره رایگان با واتساپ ما در ارتباط باشید. متخصصین ما با بررسی شرایط شما و وضعیت پلک‌هایتان، درباره امکان‌پذیر بودن یا نبودن و هزینه عمل بلفاروپلاستی راهنمایی‌تان می‌کنند.

    4) متد و روش انتخابی برای جراحی پلک

    کلینیک‌های زیبایی مختلف روش‌های متفاوتی را برای درمان افتادگی پلک استفاده می‌کنند. نیاز است که درباره متد انتخابی و هزینه تعیین‌شده برای بلفاروپلاستی گفتگوهای لازم را با مرکز زیبایی انتخابی خودتان مطرح کنید.

     

    آیا می‌توانیم از بیمه برای پرداخت هزینه‌های بلفاروپستی استفاده کنیم؟

    معمولاً بیمه‌های درمانی و حتی تکمیلی پرداخت هزینه‌های مربوط به عمل‌های زیبایی را پوشش نمی‌دهند؛ اما برای کسانی که به خاطر افتادگی پلک محدودیت دید دارند، این امکان وجود دارد که هزینه‌ عمل بلفاروپلاستی توسط بیمه پرداخت گردد. برای این موضوع باید حتماً شرایط پرونده شما مشخص باشد و پزشک میزان افتادگی پلک و تاثیر آن روی بینایی شما را تشخیص دهد.

    هزینه کردن برای بلفاروپلاستی ارزش دارد؟

    شاید بتوان روی بزرگ بودن بینی و کک و مک‌هایی که می‌شود آن‌ها را با کرم پودر پوشاند چشم بست و به سراغ هیچ نوع عمل زیبایی برای برطرف کردن آن‌ها نرفت، اما برای افتادگی پلک این امکان وجود ندارد! چون هیچ راه درمان موقت و دائمی به جز بلفاروپلاستی نمی‌تواند افتادگی پلک یا پف زیر پلک را بپوشاند و آستانه دید شما را باز کند. بنابراین کسانی که قصد دارند زیبایی، جوانی و دید مناسب را به خودشان هدیه کنند، هزینه عمل بلفاروپلاستی برایشان منطقی است؛ زیرا این عمل فقط محدود به زیباتر به نظر رسیدن نمی‌شود، بلکه زندگی شما را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

    اگر قصد انجام بلفاروپلاستی را دارید و نگران نتیجه نهایی آن هستید، به اینستاگرام کلینیک vip سر بزنید و نمونه‌های موفق ما را ببینید. مطمئن باشید که بعد از دیدن تصاویر مراجعین ما یک لحظه هم برای انجام این عمل زیبایی صبر نمی‌کنید!

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل بلفاروپلاستی هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]

     


    177 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند