امکان پذیر نبودن کاشت مو برای چه افرادی مطرح میشود؟

امکان پذیر نبودن کاشت مو برای چه افرادی مطرح میشود؟

امکان پذیر نبودن کاشت مو شامل حال چه کسانی می‌شود؟ آیا تمام افراد می‌توانند از این خدمات زیبایی استفاده کنند یا محدودیت‌های خاصی برای متقاضیان کاشت مو وجود دارد؟ اصلاً چرا کاشت مو مهم است و درخواست‌کنندگان آن زیاد هستند؟

کاشت مو یکی از بهترین عمل‌های زیبایی در جهان است. کسانی که به دلیل افزایش سن موهایشان ریخته است، آرزوی این را دارند که مانند روزهای جوانی خودشان موهای پرپشت و زیبا داشته باشند. موهایی که در اثر گذر زمان رنگشان سفید یا جوگندمی می‌شود و هیچ تفاوتی با موهای طبیعی هم سن و سال‌های آن‌ها ندارد.

برای کسانی که در سن میان‌سالی و حتی جوانی دچار ریزش مو شده‌اند داستان کاشت مو تفاوت دارد. این افراد برای اینکه بتوانند در بین هم سن و سال‌های خودشان بدرخشند و اعتماد به نفس داشته باشند، نسبت به کاشت مو اقدام می‌کنند؛ زیرا داشتن موهای پرپشت و زیبا و طبیعی این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند که هر موقع نیاز داشتند آن‌ها را کوتاه کنند و مدل دهند. البته نمی‌توان نقش مو را در تکمیل کردن زیبایی ظاهری آقایان نادیده گرفت.

در کنار این دو گروه، کسانی هم وجود دارند که به دلیل بیماری موهایشان ریخته و نیاز به کاشت مو دارند. یا اینکه تصادف و جراحتی رخ داده و باعث شده که موهای سر این افراد از بین برود.

 

دلایل امکان پذیر نبودن کاشت مو

برای کسانی که موهایشان ریخته یا موهای سرشان را از دست داده‌اند، امکان کاشت مو با مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا فراهم شده است؛ اما همه‌چیز برای کاشت مو در امکانات کلینیک vip و وسعت طاسی یا نیاز به کاشت موی متقاضیان خلاصه نمی‌شود، بلکه بعضی از این افراد به دلایل خاصی امکان کاشت مو را ندارند. در ادامه درباره اینکه چه کسانی واجد شرایط کاشت مو نیستند اطلاعات کاملی را ارائه کرده‌ایم.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    امکان کاشت مو با تجهیزات به روز

    1) کسانی که واقع‌بین نیستند!

    متخصص کاشت مو خدا نیست که بتواند با یک عمل زیبایی ظاهر شما را به طور کامل تغییر دهد؛ بنابراین نباید از کاشت مو انتظار غیرواقع‌بینانه داشته باشید! بعضی از افراد با وجود داشتن موهایی نرم و لطیف یا بانک موی مختصر، انتظار دارند که بعد از کاشت موهایی شبیه به سوپر استارهایی که مادرزادی موهایشان پرپشت یا ضخیم است داشته باشند.

    با توجه به اینکه برداشت فولیکول‌ها از بانک موی شما انجام می‌شود و در محل گیرنده کاشت می‌شوند، نمی‌توانید انتظار رشد موهایی غیر از موهای واقعی خودتان داشته باشید. اگر موهایتان نرم و لخت است، موهای تازه کاشت شده هم همین شکل خواهد بود.

    تراکم موها هم بستگی به ظرفیت بانک مو و سبک و روشی که برای کاشت استفاده می‌شود بستگی دارد. در صورتی که روش‌های غیرترکیبی را انتخاب کرده‌اید، انتظار رشد موهای پرپشت و متراکم داشتن غیرمنطقی است.

     

    برای اینکه امکان پذیر نبودن کاشت مو شامل حال شما نشود، حتماً ابتدا با متخصص کاشت مو مشورت کنید و اطلاعات کامل درباره این عمل زیبایی و شرایط و خواسته‌های خودتان به دست بیاورید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    2) مصرف‌کنندگان داروهای خاص

    یکی از شرایط مهم برای کاشت مو، سلامتی کامل متقاضی است؛ زیرا کسانی که داروهایی مانند وارفارین و هپارین مصرف می‌کنند و به هیچ عنوان امکان قطع کردن آن‌ها را ندارند، خون رقیقی دارند؛ بنابراین موقع کاشت احتمال افزایش خونریزی برای آن‌ها وجود دارد. بعد از کاشت مو هم علاوه بر بزرگ شدن زخم‌ها و خونریزی، دیرجوش خوردن زخم‌ها و طولانی شدن دوران نقاهت پیامدهای مصرف این داروها است.

    مصرف داروهای ضدافسردگی، داروهای مخصوص شیمی درمانی و داروهای نقرس هم موجب افزایش ریزش طبیعی موها می‌شود؛ بنابراین کسانی که با وجود مصرف این داروها نسبت به کاشت مو اقدام می‌کنند، مشکل این را دارند که فولیکول‌های تازه کاشت شده را از دست بدهند. همچنین با توجه به اینکه یکی از پیش‌شرط‌های کاشت مو متوقف شدن دوران ریزش مو یا کند شدن است، این افراد نمی‌توانند کاشت مو را انجام دهند؛ زیرا هنوز وسعت طاسی آن‌ها به طور کامل مشخص نشده و ممکن است پس از کاشت دوباره ناحیه دیگری از سرشان طاس یا کم مو شود و نیاز به کاشت مجدد داشته باشند.

    3) افراد مبتلا به بیماری‌های خاص

    قبل از اینکه کاشت مو را انجام دهید، پزشک معالج حتماً طی یک دوره آزمایش امکان پذیر بودن یا نبودن این عمل زیبایی را تشخیص می‌دهد. کسانی که داروهای هورمونی مصرف می‌کنند، افراد مبتلا به بیماری‌های تیروئید، تخمدان پلی کیستیک و تیروئید معمولاً در طول این بیماری ریزش شدید موها را تجربه می‌کنند. برای کسانی که مشکل عدم تعادل هورمون دارند هم این موضوع صادق است.

    با توجه به اینکه بیماری‌هایی مانند موارد ذکر شده موجب ریزش موها می‌شود، امکان رشد فولیکول‌های جدید کاشت شده بسیار کم است. حتی ممکن است تا حدی فولیکول‌های کاشت شده رشد کنند، اما پس از ریزش موها دیگر جایگزینی برای آن‌ها وجود نداشته باشد.

    آزمایش قبل از کاشت مو

    4) افرادی که کمبود ویتامین و سوءتغذیه دارند

    برای اینکه رشد موها به خوبی انجام شود، باید فرد متقاضی از بدنی سالم و تغذیه‌ای مناسب برخوردار باشد. در صورتی که این شرایط وجود نداشته باشد، موهای کاشت شده دوباره ریزش پیدا می‌کنند. این موضوع برای کسانی که از کمبود ویتامین B و فقر آهن رنج می‌برند بیشتر است.

    5) مبتلایان به بیماری تریکوتیلومانیا

    شاید برایتان عجیب باشد، اما نوعی از اختلال روانی وجود دارد که افراد مبتلا به آن موهای سرشان را موقع استرس و اضطراب می‌کنند. این افراد بیشتر به سراغ موهای جلو سرشان می‌روند و موهای تاج سرشان از همه بیشتر در معرض آسیب هستند. کسانی که به این بیماری یا تریکوتیلومانیا مبتلا هستند، باید قبل از کاشت مو نسبت به درمان آن اقدام کنند. چون با وجود کندن موهای سرتان، کاشت سری جدید آن‌ها عملاً معنی نخواهد داشت. در واقع، امکان پذیر نبودن کاشت مو برای این افراد کاملاً مشهود است.

    6) افراد زیر 25 سال

    کسانی که زیر 25 سال سن دارند و دچار ریزش مو هستند، به هیچ عنوان نباید برای کاشت مو عجله کنند؛ زیرا ریزش موهای سر معمولاً تا 30 سال طول می‌کشد و بعد از آن شدت ریزش کاهش پیدا کرده و تقریباً ثابت می‌شود. در صورتی که در سنین کمتر از 30 و 25 سال نسبت به کاشت مو اقدام کنید، به احتمال زیاد پس از آن باید دوباره این عمل زیبایی را انجام دهید.

    و در انتها…

    در این مقاله از کلینیک vip تهران درباره کسانی که واجد شرایط دریافت خدمات کاشت مو نیستند سخن گفتیم. برای اینکه بدانید شما می‌توانید این خدمات زیبایی را دریافت کنید یا نه، حتماً با شماره واتساپ ما در ارتباط باشید و خدمات مشاوره را برای بررسی شرایط خودتان دریافت کنید.

    مطمئن باشید کسانی که خدمات کاشت مو را در این مرکز دریافت کرده‌اند، بهترین نتیجه را از این عمل زیبایی گرفته‌اند؛ زیرا پزشکان کلینیک با بررسی شرایط متقاضیان بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه می‌کنند. نمونه کارهای ما را می‌توانید در اینستاگرام کلینیک مشاهده کنید.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند