کاشت ریش طبیعی-کلینیک vip

بهترین روش برای کاشت ریش طبیعی و حرفه‌ای چیست؟

به نظر شما بهترین روش برای کاشت ریش و سبیل کدام است؟ اصلا روش بهینه‌ای برای این عمل زیبایی وجود دارد یا خیر؟

آقایان زیادی علاقه‌مند هستند درباره انجام بهترین روش برای کاشت ریش اطلاعات کسب کنند؛ زیرا فقط با داشتن ریش یک دست و پرپشت است که می‌توانند ظاهرشان را تغییر دهند. در کنار این تنوع ظاهری که برای آقایان جذابیت خاصی دارد، ریش و سبیل روی اعتماد به نفس مردان نیز تأثیرگذار است. مخصوصاً وقتی فردی مذهبی باشد و اعتقاد خاصی به داشتن ریش با تراکم داشته باشد، یا در عرصه مادلینگ فعال باشد .

قطعاً ریش ب اصطلاح (کوسه‌ای) و کم‌پشت و پراکنده می‌تواند اعتماد به نفس او را پایین بیاورد. با پیشرفت علم دیگر نگرانی از این بابت وجود ندارد و همه افراد می‌توانند ریش و سبیل دلخواهشان را داشته باشند و آن را به هر نحوی که دوست دارند شکل دهند.

روش‌های کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل شباهت زیادی به کاشت مو دارد. در بهترین روش برای کاشت ریش هم گرافت­های مو از بانک مو (پشت سر) برداشته می‌شوند و در قسمت‌های مشخص شده صورت توسط پزشک با طراحی دلخواه فرد کاشته می‌شوند ؛ البته که نقاهتی بسیار راحت دارد . که در ادامه با این روش کاشت ریش بیشتر آشنا می شوید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    روش کاشت ریش FUT-کلینیک vip
    روش کاشت ریش FUT-کلینیک vip

    1) کاشت ریش با روش FUT

    در این روش یک لایه نواری از پشت سر برداشته می‌شود و موهای آن پس از جدا شدن در ناحیه ریش کاشته می‌شوند. با توجه به نوع عمل، درمان پس از کاشت گاهی مواقع تا دو ماه زمان می‌برد. همچنین جای زخم ممکن است روی پوست سر باقی بماند.

    مزایای کاشت در کلینیک VIP

    با وجود اینکه کاشت ریش و سبیل در بیشتر مواقع برای زیبایی ظاهری انجام می‌شود، اما مزایایی دیگری نیز دارد. ازجمله مزیت‌های کاشت ریش طبیعی و حرفه‌ای می‌توان به این موارد اشاره کرد:

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل  به روش fut هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    درمان واقعی کم مویی صورت

    برای اینکه دیگر صورتتان را با ریش و سبیلی که به صورت پراکنده رشد کرده و کم مویی در آیینه نبینید، نیازمند راهی هستید که یکبار برای همیشه این مشکل را به صورت اصولی درمان کند. کاشت ریش طبیعی و حرفه‌ای این امکان را برای شما فراهم می‌کند که همیشه ریش و سبیل طبیعی، زیبا و قابل اصلاح داشته باشید که هیچ تفاوتی با ریش واقعی ندارند.

    نرخ موفقیت بالا

    با توجه به اینکه در کلریشینیک VIP از جدیدترین متدهای کاشت ریش و سبیل استفاده می‌شود، متقاضیان پس از کاشت از نتیجه‌ای که به دست آمده رضایت کامل دارند. این موفقیت برای کسانی که پوستشان آسیب ندیده و سلامت جسمانی دارند 100 درصد و برای سایرین از 80 تا 90 درصد است.

    کاشت ریش-کلینیک vip
    کاشت ریش-کلینیک vip
    کاشت بدون درد و خونریزی

    افراد زیادی به دلیل درد و خونریزی و مختل شدن زندگی شخصی‌شان پس از کاشت ریش و سبیل، ترجیح می‌دهند که مرتب این عمل زیبایی را به تعویض بیندازند! در صورتی که در روش‌های جدید کاشت نیازی به برداشتن لایه نازک از پشت سر و بخیه زدن و تحمل درد شدید وجود ندارد. پزشک با کمک پانچ اتوماتیک گرافت‌های مو را از پشت سر و نواحی مشخص شده بر می‌دارد و در مکان‌های مشخص شده برای ریش یا سبیل می‌کارد. در این حالت درد کم و خونریزی بسیار سطحی است و جای نگرانی از بابت اینکه جای بخیه روی سر بماند وجود ندارد.

    رشد سریع و طبیعی

    با توجه به اینکه در کاشت ریش و سبیل از گرافت‌های مو طبیعی استفاده می‌شود، رشد ریش و سبیل به‌سرعت اتفاق می‌افتد. البته پس از یک دوره کوتاه‌مدت به دلیل جابجایی گرافت‌ها ریزش موهای کاشته شده را شاهد خواهید بود؛ اما پس از شش ماه، نتیجه واقعی رشد و سبیل‌های کاشته شده شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

    معایب کاشت ریش و سبیل

    همه عمل‌های زیبایی در کنار مزایای فراهم‌شده، معایبی را نیز به همراه دارند. باید درباره معایب کاشت ریش و سبیل هم بدانید تا بتوانید آگاهانه در این باره تصمیم‌گیری کنید.

    1) ریزش موقتی ریش و سبیل

    اغلب افراد تصور می‌کنند که با کاشت ریش و سبیل دیگر کار تمام شده و از همان هفته‌های دوم می‌توانند شاهد رشد موهای صورتشان باشند. در صورتی که سه هفته پس از کاشت ریش به دلیل سستی گرافت‌ها موها کامل می‌ریزند و دوباره رشد می‌کنند؛ بنابراین پس از ریختن موها نگرانی از بابت اینکه کاشت درست نبوده نداشته باشید. چون این موضوع طبیعی است.

    2) زخم شدن صورت و تورم و قرمزی

    موهای برداشته‌شده باید در نواحی مشخص شده کاشته شوند. همین موضوع منجر به خونریزی سطحی و تورم و کبودی ناحیه ریش و سبیل می‌شود. پس از چند هفته به طور کامل این عوارض برطرف می‌شود و ریش و سبیل رشد طبیعی خودش را خواهد داشت.

     

    3) عفونت در ناحیه کاشت

    عدم رعایت بهداشت موقع کاشت ریش و سبیل می‌تواند موجب بروز عفونت در ناحیه کاشت شود. حتی این عفونت می‌تواند قرارگیری فولیکول‌های مو در ناحیه ریش و سبیل را دچار مشکل کند و پوست آن ناحیه موها را نگه ندارد. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتماً کاشت ریش و سبیل را نزد متخصص انجام دهید.

    عفونت کاشت ریش
    عفونت کاشت ریش

    بهترین مکان برای کاشت ریش حرفه‌ای کجاست؟

    کلینیک کاشت ریش و سبیل VIP در تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه و ۷۰۰۰ نمونه عمل موفق می‌تواند ضمانت‌نامه کتبی به شما اطمینان می‌دهد که:

    – کاشت ریش دقیقاً با توجه طرح و مدل دلخواه شما انجام می‌شود

    – موی ریش و سبیل کاملاً بر اساس زاویه خواب مناسب مو کاشته خواهد شد

    – کاشت ریش با حداکثر تراکم انجام می‌شود

    – کاشت ریش موی زنده قابل رشد و قابل اصلاح انجام می‌شود

    – تمامی مراحل عمل کاشت ریش و سبیل توسط تیم پزشکی متخصص کاشت ریش انجام خواهند شد و به هیچ عنوان این کار به کارآموز سپرده نمی‌شود

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند