معیارهای-انتخاب-بهترین-کلینیک-کاشت-مو

معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

برای بسیاری از افراد که به علل مختلف از جمله بالا رفتن سن و عوامل ژنتیکی دچار ریزش مو و طاسی می شوند، کاشت مو بهترین گزینه است. کاشت مو می تواند جایگزین بسیاری از درمان هایی شود که با استفاده از انواع داروها و محلول ها انجام می شود. زیرا نتایج درمان هایی که با دارو و محلول ها صورت می گیرد، همگی موقتی بوده و کاشت مو به دلیل دائمی بودن نتایجش مسلما مورد استقبال بیشتری از سوی افراد قرار گرفته است.

مساله مورد توجه آن است که برای کسب نتایج مطلوب، باید کلینک مورد نظر واجد شرایط و معیارهای مورد نظر باشد. از این رو ما در این مقاله قصد آن را داریم تا معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو و نحوه انتخاب آن مرکز را مورد بررسی قرار دهیم.

داشتن مجوز فعالیت از وزارت بهداشت

یکی از معیارهای مهم در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو این است که کلینیک مورد نظر مجوز قانونی فعالیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را داشته باشد. برای آن که از وجود مجوزهای قانونی در یک کلینیک معتبر اطمینان یابید، کافی است سری به کلینیک بزنید و در بورد مرکز، تصویر مجوزهای قانونی را مشاهده کنید که روی دیوار نصب شده است. یا این که امروزه بسیاری از کلینیک ها، اقدام به انتشار تصویر مجوزهای خود در وب سایت های خود می کنند که با مراجعه به این سایت ها مشاهده این مجوزها امکان پذیر است. با دیدن تصویر این مجوزها چه به صورت فیزیکی و یا چه به صورت اینترنتی، می توانید از این موضوع اطمینان یابید که فعالیت های این مرکز، همگی تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    وجود کادر پزشکی حرفه ای

    از دیگر معیارهای لازم برای تشخیص کلینیک کاشت مو معتبر، وجود کادر پزشکی متخصص، مجرب و حرفه ای است. این تیم پزشکی خود زیر نظر یک پزشک متخصص پوست و مو فعالیت می کنند. بدیهی است پزشکی که سال ها فعالیت داشته، تجربیات مفیدی را در زمینه کاشت مو کسب کرده است. بنابراین چنانچه مشکلاتی در این عمل ایجاد شده و یا عمل با پیچیدگی هایی مواجه شود، پزشک مجرب به آسانی قادر به حل این مشکلات و پیچیدگی ها و جلوگیری از بروز مشکلات حادتر می شود.

    بهترین-کلینیک-کاشت-مو
    بهترین-کلینیک-کاشت-مو

    برخورداری از بهترین و مطلوب ترین تجهیزات و امکانات

    معیار دیگری که باید مورد بررسی قرار دهیم، برخورداری یک کلینیک معتبر از بهترین و مطلوب ترین امکانات و تجهیزات در عمل کاشت موی طبیعی است. زیرا استفاده از مدرن ترین و بهترین دستگاه ها و امکانات، انجام جدیدترین روش های کاشت مو در دنیا را امکان پذیر می کند. به این دلیل که با انجام جدیدترین روش ها، هم طول مدت عمل کاهش می یابد و هم این که عوارض بعدی آن به کم ترین میزان ممکن می رسد. علاوه بر این ها احتمال دستیابی به نتایج دلخواه با استفاده از این روش ها بسیار بالا می رود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    خدمات متنوع

    امروزه کاشت مو از جمله اعمال زیبایی محسوب می شود که روش های مختلفی برای انجام آن ابداع شده است. این روش ها هر یک با توجه به شرایط فیزیولوژیکی افراد قابل انجام بوده و تکنیک های مورد استفاده هم متعدد و متنوع است. از این رو تنوع روش ها و تکینک های انجام آن ها حصول نتایج مطلوب و دلخواه را برای افراد با شرایط جسمی مختلف امکان پذیر می کند. در بهترین “کلینیک کاشت مو” ایران خدمات متنوع و مدرنی برای مراجعین ارائه می شود که همگی این خدمات مبتنی بر تجارب و دستاوردهای روز پزشکی در دنیاست.

    احترام به مراجعین و بیماران

    از جمله اساسی ترین معیارهای یک کلینیک کاشت مو معتبر و مطلوب، احترام به مراجعین و بیماران و کوشش در برآوردن نیازها و خواسته های آن هاست. پرسنل مرکز از جمله کادر اداری و پزشکی که از کارمندان، پزشکان متخصص، پرستاران، دستیاران پزشک و کارشناسان پوست و مو تشکیل شده است،  باید در عین حرفه ای و مجرب بودن، کوشش کنند تا به مراجعین و بیماران احترام زیادی قائل بوده و حداکثر کوشش خود را به کار بگیرند تا مراجعین و بیماران بتوانند نیازهای خود را برطرف ساخته و به خواسته های خود برسند. پرسنل بهترین “کلینیک کاشت مو” آمادگی دارند تا خواسته ها و نیازهای مراجعین را به طور کامل بشنوند و بهترین و مناسب ترین روش درمان را پیشنهاد دهند. برای آن که تشخیص دهید پرسنل کلینیک مورد نظر چگونه به مراجعین احترام قائل هستند، کافی است یک بار به صورت حضوری به آن مرکز بروید. در همان بدو ورود می توانید نظم و انضباط مرکز را مشاهده کرده و نحوه احترام به مراجعین و رفع خواسته ها و نیازهای آنان را ارزیابی کنید.

     

    رعایت مسائل بهداشتی

    رعایت مسائل بهداشتی و پاکیزه بودن کلینیک معیار دیگری است که باید نسبت به آن حساس بود. استریل و ضد عفونی کردن ابزارها و لوازم و نیز دستگاه های مورد استفاده در کاشت مو و هم چنین پاکیزه و بهداشتی بودن محیط کلینیک نکته مهمی است که در انتخاب یک کلینیک کاشت مو معتبر باید بدان توجه خاصی کرد. زیرا بهداشتی و پاکیزه بودن محیط و نیز ضدعفونی و استریل کردن دائم ابزارها و وسایل، باعث کاهش قابل ملاحظه عوارض بعدی پیوند مو شود. علاوه بر این احتمال حصول نتایج مطلوب و موفق بودن در پیوند فولیکول های مو با وجود محیطی بهداشتی و ابزارهای استریل شده بسیار بالا می رود. همانند مورد قبل برای ارزیابی میزان بهداشتی بودن محیط و ابزارهای مورد استفاده پیشنهاد می شود یک بار حضورا مراجعه کنید تا از رعایت این معیار مهم در مرکز مورد نظر اطمینان یابید.

    کاشت-مو-کلینیک-VIP
    کاشت-مو-کلینیک-VIP

    همراهی مراجعه کنندگان تا دستیابی به نتایج مطلوب

    معیاری دیگری که باید به هنگام انتخاب بهترین “کلینیک کاشت مو” بدان توجه کرد، همراهی کلینیک با مراجعه کنندگان تا دستیابی به نتایج مطلوب است. به گونه ای که یک مرکز معتبر پس از اتمام فرایند عمل کاشت مو، طی روزها و هفته های پس از آن هم با بررسی روند رشد موهای کاشته شده تا حصول نتایج مطلوب با بیماران همراهی می کند.

    مراجعین بسیار

    به هنگام انتخاب بهترین “کلینیک کاشت مو” باید به میزان مراجعین هم توجه کرد. مسلما هر چه یک کلینیک کاشت مو معتبرتر باشد، تعداد مراجعین آن هم بیشتر می شود. از این رو به هنگام مراجعه به یک کلینیک معتبر، شاید جلسه عمل به هفته های بعدی موکول شود و جلسه شما در نوبت قرار گیرد. این نشان دهنده مراجعه زیاد بیماران و مراجعین به مرکز به منظور انجام پیوند مو است.

    اما برعکس مراکزی که چندان معتبر نبوده و مراجعین رضایت زیادی از کلینیک و نتایج عمل ندارند، تعداد مراجعین آن هم اندک بوده و کلینیک به مکانی خلوت تبدیل شده است.

    بررسی میزان هزینه عمل کاشت مو

    بررسی میزان هزینه عمل کاشت مو هم از جمله معیارهایی است که می توان با آن بهترین کلینیک کاشت مو را تشخیص داد. به دلیل دشوار و هزینه بر بودن عمل کاشت مو، کلینیک هایی که با قیمت های کم به این عمل می پردازند، به نوعی در اعتبار آن ها باید شک کرد. زیرا کلینیک های معتبر از کادر پزشکی متخصص و متبحر و نیز امکانات و تجهیزات مدرن استفاده می کند که قاعدتا  همه این ها هزینه بر است.

    البته نباید کلینیک هایی که قیمت های بسیار بالایی هم دارد را به عنوان بهترین مراکز تلقی کرد. از این رو بهترین “کلینیک کاشت مو”، مرکزی است که هزینه های عمل در آن به میزان معقولانه و نه خیلی کم و یا خیلی زیاد باشد.

    نحوه انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

    پس از آن که معیارهای انتخاب بهترین “کلینیک کاشت مو” را مورد بررسی قرار دادیم، حال این سوال مطرح است که نحوه انتخاب و پیدا کردن چنین مرکزی چگونه است؟ زیرا صرف دانستن معیارها به تنهایی کفایت نمی کند و ما قادر به تشخیص مرکز معتبر نیستیم.

    بسیاری از کلینیک ها در سطح شهرها و به خصوص تهران وجود دارد که با انبوهی از تبلیغات، همگی مدعی آن هستند که بهترین مرکز کاشت مو هستند. این مساله باعث می شود که افراد دچار سردرگمی شده و نتوانند به درستی مرکز معتبر را تشخیص دهند. از این رو در ادامه به بررسی نحوه انتخاب و پیدا کردن یک کلینیک کاشت مو معتبر پرداخته ایم.

    برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


      نوع خدمات درخواستی

      برای شروع عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند که آیا شما کاندید مناسب “کاشت مو” هستید یا خیر.*

       

      بررسی سوابق کلینیک کاشت مو

      بررسی سوابق راهکار مناسبی است که می توان از اعتبار آن مرکز اطلاع پیدا کرد. برای مثال بسیاری از کلینیک های معتبر اقدام به انتشار تصاویر مراجعین پیش از عمل و پس از آن می کنند، تا میزان موفقیت و دستیابی به نتایج مطلوب را به تصویر بکشند. میزان توانمندی و تجارب پزشکان یک مرکز را هم می توان با بررسی این تصاویر که در سایت های کلینیک ها منتشر می شود مورد ارزیابی قرار داد. اطلاع از زمان تاسیس یک مرکز خود می تواند نشان دهنده آن باشد که کلینیک مورد نظر چقدر سوابق کاری دارد.

      پرس و جو کردن از مراجعین

      از دیگر روش هایی که می توان یک “کلینیک کاشت مو” معتبر و مناسب را تشخیص داد، پرس و جو کردن از مراجعین و بیمارانی است که به آن مرکز رفته و خدمات آن را دریافت کرده اند. معمولا افرادی که به یک مرکز مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کرده اند اطلاعات مفیدی از نحوه کار آن مرکز دارند و می توانند به خوبی شما را در این مساله راهنمایی کنند.

      توصیه میکنیم این مقاله را  مطالعه کنید : آیا نتیجه نهایی کاشت مو برای همه یکسان است؟

      بررسی نظرات بیماران در فضای مجازی

      بررسی نظرات بیماران و مراجعین در سایت ها و فضای مجازی، می تواند در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو مفید باشد. امروزه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث ارتباط آسان تر افراد شده است که در این مساله می توان به راحتی با افراد مختلف در کانال ها، سایت ها و پیام رسان ها گفتگو کرد و نظرات و راهنمایی های آنان را درباره انتخاب یک مرکز درمانی معتبر جویا شد. در این رابطه با طرح سوال در گروه هایی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند، می توان از پاسخ ها و نظرات کاربرانی که به نوعی از این مساله اطلاعات کافی و مفید دارند، استفاده کرد.

      کاشت-مو-کلینیک-VIP
      کاشت-مو-کلینیک-VIP

      چرا برای کاشت مو ، کلینیک VIP را انتخاب کنیم؟

      حال که با معیارهای انتخاب بهترین “کلینیک کاشت مو” و نحوه انتخاب آن آشنا شدید، برای عمل کاشت مو ما به شما کلینیک VIP را پیشنهاد می کنیم. دلایلی که این کلینیک را می توانید برای کاشت مو انتخاب کنید از این قرار است:

      • سابقه کاری این کلینیک بیش از 15 سال است.
      • این مرکز تحت نظر پزشک متخصص پوست و مو به فعالیت مشغول بوده و تیم پزشکی آن متخصص و مجرب هستند.
      • این مرکز مجوزهای قانونی برای فعالیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد.
      • این کلینیک از دستگاه ها، تجهیزات و امکانات مدرن همانند دستگاه آنالیز و اسکن سر برخوردار است. طراحی خط مو هم با دستگاه سه بعدی انجام می شود.
      • برای کاشت مو، این کلینیک جدیدترین متدها که در دنیا انجام می شود را به کار می گیرد. روش های جدیدی همانند sut که با حداقل عوارض و بالاترین میزان تراکم مو در یک جلسه قابل انجام است.
      • برای پیوند فولیکول های مو نیازی نیست که موهای سر بیمار کوتاه یا تراشیده شود و عمل کاشت مو بدون جراحی و خونریزی انجام می شود.
      • موهای کاشته شده همگی زنده و طبیعی بوده و امکان حالت دادن و اصلاح آن هم وجود دارد.
      • مسائل بهداشتی محیط کلینیک به طور مطلوبی رعایت می شود و تمام ابزارها و وسایل کاشت مو به طور مرتب استریل می شود. حتی در حال حاضر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، محیط کلینیک در هر ساعت ضدعفونی و استریل می شود و پیش از ورود هر مراجعه کننده معاینه اولیه کرونا روی وی انجام می شود.
      • برای نخسیتن بار که هر مراجعه کننده در کلینیک حاضر می شود به طور رایگان از بانک موی وی، آنالیز و اسکن انجام می شود. از این رو مطابق با وضعیت بانک موی فرد، مناسب ترین روش کاشت مو که نتیجه مطلوبی را به دنبال داشته باشد، به وی پیشنهاد می شود.
      • امکان مشاهده و بررسی عکس ها و فیلم های بیش از 7000 عمل موفق که در این مرکز انجام شده است و نیز مطالعه نظرات کاربران مختلف وجود دارد.

      پرسش های متداول

      • دلایل این که در بهترین کلینیک کاشت مو، از جدیدترین روش ها استفاده می شود چیست؟
      • زیرا انجام این روش ها در عین این که باعث کاهش مدت زمان عمل می شود، احتمال بروز عوارض بعدی هم کم می شود. هم چنین رسیدن به نتایج مطلوب و دلخواه بیشتر ممکن می شود.
      • مناسب ترین و بهترین روش پیوند مو در بهترین کلینیک کاشت مو چیست؟
      • به طور کلی پس از بررسی تراکم و میزان ریزش موی سر توسط پزشک متخصص، بهترین و مناسب ترین روش پیشنهاد و انتخاب می شود.
      • هزینه لازم برای انجام کاشت مو در کلینیک VIP چقدر است؟
      • در کلینیک VIP همانند سایر کلینیک های معتبر، میزان هزینه با توجه به میزان ریزش مو و طاسی سر و همچنین روشی که مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شود.
      • عمل کاشت مو در کلینیک VIPچقدر زمان می برد؟
      • به طور معمول در این کلینیک عمل پیوند مو در یک جلسه انجام می شود که بین 2 تا 5 ساعت زمان می برد.
      • آیا برای انجام عمل پیوند مو در کلینیک vip نیازی به کوتاه کردن و تراشیدن موها وجود دارد؟
      • خیر، در این کلینیک برای عمل پیوند موی نیازی وجود ندارد که موهای سر بیمار تراشیده یا کوتاه شود.

      کلام آخر

      در این مقاله کوشش کردیم تا معیارهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو و نیز نحوه انتخاب آن را به صورت مشروح مورد بررسی قرار دهیم.  پس از آن هم به بررسی کلینیک کاشت مو vip پرداخته و دلایل انتخاب این مرکز برای انجام عمل پیوند مو را شرح دادیم. بدیهی است با تحقیق و بررسی زیاد و به کارگیری معیارهای بیان شده، میتوان بهترین مرکز پیوند مو را پیدا و انتخاب کرد. به گونه ای که پس از انجام عمل کاشت مو در کلینیک مورد نظر، از دستیابی به نتایج مطلوب رضایت بسیاری خواهید داشت.

      اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی دارید در واتس اپ به ما پیام بدید.

       

      آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

      عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

      کانال ما در اینستاگرام:

      [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


      176 نوشته
      کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

      بدون دیدگاه

      پاسخ دهید

      فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند