کاشت ابرو طبیعی-کلینیک vip

کاشت ابرو طبیعی توصیه ها و نکات مهمی که باید بدانید

کاشت ابرو در سال‌های اخیر، طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد مختلف، اعم از مرد و زن برای رسیدن به شکل و تراکم دلخواه ابروهایشان، استفاده از این روش را مدنظر قرار می‌دهند.

ابروها، نقاط مهمی در صورت شما هستند و همراه با چشم‌ها، چارچوبی ایجاد می‌کنند که علاوه بر خلق نوعی توازن، حالت احساسی چهره‌تان را انعکاس می‌دهند. ابروها از نظر فیزیولوژیکی نیز اهمیت زیادی دارند زیرا در محافظت از چشم‌ها در مقابل عوامل خارجی مثل عرق، آفتاب و ذرات معلق در هوا نقش مؤثری ایفا می‌کنند. کاشت ابرو طبیعی ، یکی از بهترین روش‌های محافظت از ابروها و همین‌طور احیای آن‌هاست که در ادامه می‌خواهیم اطلاعات کاربردی و مفیدی را در این خصوص با شما مخاطبان گرامی به اشتراک بگذاریم.

کاشت ابرو طبیعی به چه دلیلی انجام می‌شود؟

کاشت ابرو (Eyebrow Transplant) دلایل ساده و درعین‌حال مهمی دارد. این روش از طریق افزایش تراکم فولیکول‌های ابروها، جلوه متفاوت و جذابی به آن‌ها می‌دهد و این ظاهر جدید و زیبا را برای مدتی طولانی، با حداقل نیاز به نگهداری و مراقبت، حفظ می‌کند.

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    عکس نمونه کاشت ابرو روی ابروهای تتو شده

    عکس نمونه کاشت ابرو روی ابروهای تتو شدهاصلی‌ترین انتظار افراد از کاشت ابرو این است که ابروهایی پُر و متراکم داشته باشند که این امر بی‌تردید، بر جذابیت ظاهری آن‌ها تأثیر چشمگیری می‌گذارد. بااین‌حال، تنظیم دائمی شکل و حالت ابروها، یکی دیگر از دلایل رایج استقبال مشتریان از این روش محسوب می‌شود. این تغییر شکل می‌تواند در قالب افزایش قوس ابروها یا افزایش طول آن‌ها باشد. علیرغم اینکه پزشکان و متخصصان کاشت ابرو ، متعهد به ارائه نظرات حرفه‌ای درباره چگونگی انجام این تکنیک روی ابروهایتان هستند، بااین‌حال، باز هم این خودِ شما هستید که درنهایت، انتظارتان را درباره نتیجه کار، تعیین می‌کنید.

    در کاشت ابرو طبیعی ، برخلاف روش‌هایی مثل تتو و میکروبیلدینگ، از موی یکی دیگر از نواحی بدنِ خودتان برای انجام عملیات کاشت استفاده می‌شود و به همین دلیل، فولیکول‌ها، الگوی رشد و رفتار کاملاً مشابهی با موهای طبیعی ابرو دارند. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی، به ابروهایتان شکل دهید، آن‌ها را بند بیندازید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    کاشت ابرو چطور انجام می‌شود؟

    کاشت ابرو به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که متداول‌ترین آن‌ها، روش FUT یا پیوند واحد فولیکولار است. در این روش، هدف آن است که موهای کاشته‌شده در ناحیه ابرو، سازوکار رشد طبیعی‌شان را بازیابند. در روش FUT از تکنیکی به نام تکنیک برداشت نوار استفاده می‌شود که در آن، نوار نازکی از پوست سر را از نواحی پشت یا کنار آن، برمی‌دارند که به این نواحی، اهداکننده گفته می‌شود. پس از برداشت نوار، محل ناحیه اهداکننده را  بخیه می‌زنند تا شکاف آن بسته شود.

    در مرحله بعد گرافت ها یا پیوندهای نوار جدا شده را در زیر میکروسکوپ از یکدیگر جدا می‌کنند که هر پیوند 1 تا 4 فولیکول مو دارد. این پیوندها باید با دقت و در نظر گرفتن عمق، زاویه و مدل ابرو، در نواحی گیرنده کاشته شوند.

    ناگفته نماند که پیوند ابرو، روش‌های دیگری هم دارد که کاشت ابرو به روش SUT و FUE از آن جمله‌اند. بااین‌حال، روش پیوند واحد فولیکولار به دلیل برداشت سالم‌ترین واحدهای فولیکولی و همین‌طو ربرداشت آن‌ها از بهترین نواحی بانک مو در بدن، نسبت به دو روش دیگر، برتری قابل‌ توجهی دارد.

    کاشت ابرو چه عوارضی دارد؟

    عوارض کاشت ابرو به روش FUT چندان جدی نیست. ممکن است در محل ناحیه اهداکننده، علاوه بر نشانه‌های بخیه، اسکار نواری پدید می‌آید که پس از عمل، به‌تدریج ترمیم و نهایتاً محو می‌شود.

    التهاب و تورم در ناحیه اهداکننده از دیگر عوارض رایج کاشت ابرو طبیعی محسوب می‌شود که معمولاً بروز شدیدی نداشته و خیلی سریع تسکین می‌یابد. ایجاد تورم در نواحی چشم و پیشانی، از دیگر عوارض طبیعی پیوند است که در اغلب مواقع در کمتر از سه روز، رفع می‌شود. ممکن است بعد از انجام پیوند، در ناحیه سر و ابرو، کمی احساس درد داشته باشید که در صورت لزوم و صلاح دید پزشک می‌توانید از مُسکِن استفاده کنید. پوسته‌ شدن ابروها از دیگر عوارض کاشت  ابرو است که با شستشو و انجام اقدامات مراقبتی مطابق با دستورالعمل‌های پزشک خیلی زود برطرف می‌شود.

    عوارض کاشت مو-کلینیک vip
    عوارض کاشت مو-کلینیک vip

    آیا برای کاشت ابرو کاندید مناسبی هستید؟

    یکی از سؤالات متداولی که زیاد مطرح می‌شود این است که چه کسانی می‌توانند تحت عمل کاشت ابرو قرار بگیرند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که اکثر افراد، مشکلی برای انجام این کار ندارند و می‌توانند از عمل کاشت، نتیجه دلخواهشان را کسب کنند.

    عواملی مختلفی هستند که می‌توانند باعث نازکی یا کم‌پشت شدن ابروها و نیاز به عمل کاشت شوند. محققان بر این باورند که ژنتیک، نقش اصلی را در این میان ایفا می‌کند. مثلاً آلوپسی آندروژنیک که عامل اصلی ایجاد الگوی طاسی مردانه است، می‌تواند موهای ابرو را نیز تحت تأثیر قرار دهد. هرچند که شدت و شیوع این تأثیر نسبت به ریزش مو در نواحی مختلف سر مثل فرق و شقیقه به‌مراتب کمتر است.

    از دیگر کاندیدهای مناسب برای کاشت ابرو، کسانی هستند که پس از سال‌ها و بعد از انجام عملیاتی مثل بند انداختن، میکروبیلدینگ،تیغ و …، ابروهایشان ضعیف شده است. در اغلب مواقع، دلیل این عارضه این است که فاصله زمانی لازم بین عملیات مختلفِ ترمیمی روی ابروها، به‌خوبی رعایت نمی‌شود و ابروها دوره استراحت و ریکاوری کافی ندارند. این امر باعث می‌شود که فولیکول‌های ابرو به‌مرور زمان، آسیب ببینند و ابرو ضمن از دست دادن کیفیت اولیه، دچار ریزش و ناهمگونی شود.

     

    حتما بخوانید: بهترین دکتر کاشت ابرو در تهران چه کسی است؟

    در برخی موارد، نه ریزش موی ابروها، بلکه رنگ و ظاهر آن‌هاست که افراد را به سوی استفاده از تکنیک کاشت ابرو سوق می‌دهد. فولیکول‌های روشن یا نازک ابرو، می‌توانند باعث شوند که چهره برخی افراد، رنگ‌ پریده به نظر برسد. اینجاست که می‌توان با استفاده از پیوند ابرو، مو را از نواحی دیگر بدن که فولیکول‌های زمخت‌تر یا تیره‌تری دارند، به ناحیه ابرو انتقال داد و از این طریق، رنگ و لعاب دلخواه فرد را در چهره‌اش ایجاد کرد.

    متخصصان معمولاً پَشت سر را به‌عنوان ناحیه اهداکننده مو برای کاشت ابرو انتخاب می‌کنند. علت این انتخاب، ضخامت و استحکام بیشتر موها در این ناحیه است که به افزایش مقاومت ابروها کمک می‌کند. بااین‌حال، بسته به شرایط، گاهی از ناحیه بغل گوش یا زیر گردن نیز برای برداشت و انتقال موها به ناحیه ابروها استفاده می‌شود.

    کاشت ابرو دخترانه
    کاشت ابرو دخترانه

    چه کسانی نباید کاشت ابرو انجام دهند؟

    علیرغم اینکه منع و محدودیت خاصی در کاشت ابرو، برای اکثر افراد وجود ندارد اما همیشه استثنائاتی هم هستند که باید آن‌ها را مدنظر قرار داد.

    گاهی یکی از دلایل ریزش ابرو، بیماری‌هایی مثل آلوپسی و انواع اختلالات خود ایمنی هستند که هرچند در مقایسه با بیماری‌های دیگر، رواج زیادی ندارند اما باید جدی گرفته شوند. افراد مبتلا به این عارضه‌ها باید بدانند که پیوند ابرو، نه‌تنها کمکی به بهبود اوضاع نمی‌کند، بلکه می‌تواند ریزش و ضعف ابروها را تشدید کند. یکی دیگر از عوامل احتیاط در کاشت ابرو، اختلالات مربوط به انعقاد خون است. به همین دلیل، گاهی متخصص قبل از انجام کار، مجموعه‌ای از آزمایش‌ها را تجویز می‌کند تا از عدم وجود مشکلات احتمالی در این زمینه، اطمینان حاصل کند. به‌عنوان یک قاعده کلی، در صورت ابتلا به هرگونه عارضه یا بیماری خاص، حتماً باید این موضوع را قبل از پیوند ابرو با متخصص، در میان بگذارید.

    ناگفته نمانَد که اگر کمتر از 18 سال سن دارید، توصیه می‌شود که عمل کاشت ابرو را به بعد از اتمام 18 سالگی‌تان موکول کنید.

    کلینیک VIP؛ مرجع تخصصی و مطمئن کاشت ابرو

    کاشت ابرو، فرایندی بسیار حساس و تخصصی است که انجام آن را باید به فردی متخصص و مجرب بسپارید. عدم تسلط کافی در انجام این کار، نه‌تنها به حصول نتیجه مطلوب منجر نمی‌شود، بلکه می‌تواند عوارضی جدی را برایتان در پی داشته باشد.

    کلینیک کاشت ابرو VIP، یک مرکز تخصصی و مطمئن است که با بهره‌مندی از بهترین متخصصان، عملیات پیوند ابرو را با بهترین کیفیت و همین‌طور مناسب‌ترین قیمت ممکن انجام می‌دهد. این مرکز با بهره‌مندی از به‌ روزترین تجهیزات و همین‌طور برخورداری از مجوز رسمی وزارت بهداشت، شما را به طرح، تراکم و ظرافت دلخواه ابروهایتان می‌رساند. اگر تصمیم نهایی‌تان را گرفته‌اید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کلینیک کاشت ابرو VIP، ضمن استفاده از ویزیتِ رایگانِ این مرکز، برای انجام عمل پیوند ابرو با نتایج تضمینی، اقدام کنید.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    1 دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند