کاشت ابرو حرفه ای با خواب طبیعی

کاشت ابرو حرفه ای با خواب طبیعی و موی زنده قابل رشد

اگرچه هاشور زدن یا استفاده از مداد ابرو روش‌هایی موقت محسوب می‌شوند اما کاشت ابرو حرفه ای می‌تواند موهای ریخته شده ابروهای شما را برای همیشه جایگزین کند. البته اگر در مرکزی معتبر انجام شود!

چرا کاشت ابرو حرفه ای ؟

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند ژنتیک، افزایش سن، استرس روحی، مشکلات هورمونی و سانحه، دچار ریزش ابرو شده‌اند و حالا نمی‎دانند با ابروهای خالی و کم‎پشت خود چه کار کنند. اگر شما نیز دارای این مشکل هستید، از ظاهر ابروهای خود راضی نیستید و می‎خواهید با هزینه‌ای معقول کاشت ابرو انجام دهید، بهتر است این مقاله را بخوانید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    ذهنیت اکثر خانم‎ها این است که به محض نازک یا کم‎پشت شدن ابروها، باید از لوازم آرایشی مثل مداد یا سایه ابرو برای پر کردن آن‎ها استفاده کرد، درحالی‎که اگر می‎دانستند راه‏ حل ماندگارتری مثل عمل کاشت ابرو طبیعی وجود دارد، مطمئنا آن را انتخاب می‎کردند. کاشت ابرو حرفه ای توسط پزشک کاشت مو و با انتقال موهای خود شما به ناحیه ابرو انجام می‏شود.

    از آنجایی‎که این روش عالی، نوین و جدید محسوب می‎شود، پیشنهاد می‎کنیم حتما آن را در کلینیک زیبایی معتبر و باسابقه‎ای انجام دهید و پیش از هرگونه اقدامی، در مورد جزئیات آن مانند هزینه، مزایا و عوارض جانبی احتمالی، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    کاشت ابرو حرفه ای با خواب طبیعی
    کاشت ابرو حرفه ای با خواب طبیعی

    عمل کاشت ابرو حرفه ای چیست؟

    کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن فولیکول‌های برداشته شده از نواحی دیگر بدن، مانند موهای پشت سر ، به ناحیه ابرو شما منتقل و پیوند زده می‎شوند. بدین شکل، از این گرافت‎ها موهای جدید رشد کرده و نمای کامل‎تری از ابرو ایجاد می‎شود.

    مراحل کاشت ابرو حرفه ای ، مشابه کاشت مو است. بعد از انجام بی حسی  پزشک برش‎های کوچکی در محل‎های اهداکننده فولیکول و همچنین در محل‎های پیوند در ابروهای شما ایجاد می‎کند. کل مراحل کار معمولا حدود 2 تا 3 ساعت طول می‌‎کشد. امروزه روش‎های مختلفی برای “کاشت ابرو حرفه ای” وجود دارد که پیشنهاد ما به شما انجام کاشت ابرو به روش FUT به دلیل داشتن بهترین نتایج با حداقل عوارض جانبی است.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    چه کسانی کاندیدای مناسبی برای کاشت موی ابرو هستند؟

    تجربه نشان داده است، کسانی‎ که به‎ صورت ژنتیکی ابروهای کم‌پشتی دارند یا فرم ابروی مناسبی ندارند یا قبلاً تاتوی ابرو زده‏ اند و حال از فرم آن خسته شده اند بهترین کیس کاشت هستند . البته اگر فردی به ‏دلیل کم‌کاری تیروئید و بروز مشکلات هورمون‎های جنسی ریزش شدید ابرو را تجربه کرده‎اند، برای کاشت ابرو حرفه ای نیاز است برای یررسی وضعیت سلامت خود به متخصص زنان مراجعه کنند . بنابراین اگر ویژگی‌های ذکر شده را دارید، حتما برای کاشت ابرو اقدام لازم را کنید.

    مزایا و عوارض کاشت ابرو

    طرفداران عمل کاشت ابرو معتقدند که موهای جدید ابرو مطمئنا طبیعی به‌نظر می‌رسند، زیرا متعلق به خود شما هستند. پس از انجام آن نیز دیگر نیاز نیست به سراغ لوازم آرایشی یا روش‎‌های موقتی مانند هاشور ابرو بروید. ماندگاری کاشت ابرو حرفه ای بسیار زیاد است و روشی دائمی محسوب می‎شود.

    البته قابل ذکر است که کاشت ابرو تا حدودی روش هزینه‎ بری محسوب نمی‌شود و ممکن است چندین ماه طول بکشد تا فولیکول‏های پیوند زده شده، شروع به رشد مو کنند و نتایج کاملی از کاشت ابروی خود مشاهده کنید. در بعضی از افراد، به دلیل مراجعه به مراکز پزشکی غیر معتبر و انجام این عمل تحت نظر افراد آماتور، عوارض جانبی مانند موارد زیر مشاهده شده است:

    • عدم رویش فولیکول‌های جدید مو و نیاز به کاشت دوباره ابرو
    • آسیب عصبی
    • ورم
    • کبودی
    • عفونت
    • ماندن جای زخم

    یک پزشک حرفه‎ای اصولا قبل از شروع عمل، سابقه پزشکی شما را بررسی و همچنین در مورد هرگونه دارو یا مکملی که در حال حاضر مصرف می‎کنید، از شما سوال می‎کند. جالب است بدانید که کاشت ابرو برای درمان ریزش ابرو به دلیل بروز انواع طاسی مانند آلوپسی آره‏آتا و تریکوتیلومانیا، معمولا نتیجه‎بخش نیست و ممکن است بعضی پزشکان در این زمینه به شما اطلاعاتی ارائه ندهند.

    بهترین کلینیک کاشت ابرو حرفه ای
    بهترین کلینیک کاشت ابرو حرفه ای

    هزینه کاشت ابرو

    هزینه دقیق کاشت ابرو حرفه ای ، بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند ضخامت و تراکم ابروی مورد نظر و تعداد پیوندهای (گرافت‌های) مو مورد نیاز برای ایجاد یک ابروی طبیعی و جذاب متفاوت خواهد بود. از طرفی بهتر است از هزینه‌های احتمالی بعدی نیز آگاه باشید. به‌عنوان مثال، اگر بعد از مرحله بهبودی مایل به کاشت اضافی ابروها باشید، مطمئنا هزینه شما بیشتر از این ها خواهد شد.

     

    کجا باید عمل پیوند ابرو را انجام داد؟

    همان‌طورکه ذکر شد، این روش زیبایی باید توسط تیم پزشکی یا کادر درمان با نظارت پزشک کاشت مو انجام شود و برحسب تمایل، پزشک می‏تواند در مطب یا کلینیک زیبایی عمل کاشت ابرو را به‌‎صورت سرپایی انجام دهد. پیشنهاد می‎کنیم در طی جلسه مشاوره، حتما نمونه کارهای قبلی پزشک مورد نظر خود را مشاهده کنید.

    نظارت تیم پزشکی روی کاشت

    معرفی یکی از بهترین مراکز کاشت ابرو حرفه ای در تهران

    مطمئنا با مراجعه به یک مرکز زیبایی کم ‎سابقه به منظور پرداخت هزینه کمتر، نه تنها خود را با خطر بروز عوارض جانبی خطرناک روبه‌رو می‌کنید، بلکه احتمالا از نتیجه کاشت خود ناراضی خواهید بود و ممکن است مجبور شوید این کار را دوباره انجام دهید. این مسئله یعنی صرف زمان و هزینه دو برابر! به ‌همین ‎دلیل، قصد داریم شما را با مجهزترین کلینیک کاشت ابرو حرفه ای در تهران با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و امکان ارائه ضمانت‎نامه کتبی (100% تضمینی) آشنا کنیم.

    کلینیک کاشت ابرو VIP با داشتن سابقه طولانی در زمینه کاشت ابرو و برخورداری از بهترین متخصص کاشت ابرو ایران، به واقع یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. از دلایل برتری آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • امکان کاشت ابرو طبیعی و حرفه‌ای با خواب طبیعی مو به روش FUT
    • کاشت ابرو با بیشترین تراکم ممکن به همراه طرح و مدل دلخواه شما و با حفظ حالت طبیعی ابرو در تنها یک جلسه
    • امکان ارائه قیمت‎های مناسب‎تر، به ‎خصوص برای عروس خانم‎های جوان
    کلینیک کاشت ابرو vip
    کلینیک کاشت ابرو vip

    شما می‎توانید پیش از هرگونه اقدامی، برای مشاوره تخصصی و رایگان کاشت ابرو با بهترین متخصصان کلینیک VIP با شماره 02144158011 تماس بگیرید.  در صفحه کاشت ابرو ، نمونه کارهای قبلی این کلینیک حرفه‎ای کاملا مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‏توانید نتیجه طبیعی کار درخواست‏ کنندگان قبلی را مشاهده کنید و در صورت تمایل فرم مشاوره مندرج در صفحه را تکمیل نمائید تا مشاوران کلینیک با شما تماس بگیرند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtabroo” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند