کاشت مو سوپر sut + مزایا، معایب و مراقبت‌های قبل و بعد

کاشت مو سوپر sut + مزایا، معایب و مراقبت‌های قبل و بعد

آیا شما هم دلتان می‌خواهد که وقتی جلوی آینه به چهره خودتان نگاه می‌کنید لذت ببرید؟ اگر به دیگران با حسرت نگاه می‌کنید و وقتی آن‌ها دست در موهای پرپشت خودشان می‌برند، شما نمی‌توانید احساس داشتن موهای زیبا را تجربه کنید، وقت آن رسیده که به سراغ کاشت مو به روش سوپر sut بروید.

قبل از این کار بیایید کمی به عقب برگردیم و علت‌های ریزش موهایتان را بررسی کنیم. آیا این موضوع ریشه در ژنتیک شما دارد؟ اگر اطرافیانتان هم کم مو یا طاس هستند، مطمئناً موهایتان یا کم شده و یا احتمال ریزش آن‌ها طی چند سال آینده وجود خواهد داشت.

البته همه افراد هم به خاطر ریزش مو ژنتیکی یا به سراغ کاش مو نمی‌روند. بعضی مواقع اشتباهاتی مانند تغذیه ناسالم و رژیم‌های سفت و سخت می‌تواند ریزش موها را شدت دهد. گاهی مواقع هم بیماری‌هایی مانند سرطان یا حوادثی مانند جراحت و سوختگی موجب از دست رفتن گرافت‌های مو و در پی آن طاسی سر می‌شوند؛ اما به لطف پیشرفت علم، قرار نیست شما برای همیشه طاس یا کم مو باشید.

با کمک تکنیک‌های جدید کاشت مو مانند روش سوپر sut می‌توانید تنها در یک جلسه کاشت مو را انجام دهید و در عرض یک سال موهای جدید و چهره متفاوتی را تجربه کنید.

کاشت مو به روش سوپر sut چیست؟

فرآیند کلی کاشت مو به این صورت است که فولیکول‌های مو از یک ناحیه که معمولاً بانک مو یا اطراف گوش‌ها است برداشته می‌شوند و در قسمت‌های مشخص شده کاشت می‌شوند. این مراحل می‌تواند به صورت دستی یا اتوماتیک انجام شود.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    در برداشت دستی آسیب جدی به بانک مو و فولیکول‌هایی که برای کاشت حاضر می‌شوند وارد می‌‍شود. به همین دلیل پزشکان متخصص کلینیک vip از روش نوینی به عنوان سوپر sut برای کاشت مو استفاده می‌کنند. در کاشت مو sut از ابزارهای مدرن و اتوماتیک برای برداشتن فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها در نواحی مشخص شده استفاده می‌شود. در این روش هیچ دخالت دستی برای کاشت وجود ندارد و تمام این فرآیند با کمترین خطا و آسیب وارد شدن به بانک مو انجام می‌شود.

    کاشت مو به روش سوپر SUT
    کاشت مو به روش سوپر SUT

    مراحل کاشت مو به روش Super SUT

    • پزشک برای برداشت دقیق فولیکول‌های مو ابتدا موهای قسمت اهدا کننده را کمی کوتاه می‌کند.
    • سپس ناحیه گیرنده و اهدا کننده استریل شده و بی‌حسی موضعی برای این نواحی انجام می‌شود.
    • پس از آن پزشک متخصص با میکرو موتورهای اتوماتیک یا همان پانچ اتوماتیک نسبت به برداشت فولیکول‌های مو از ناحیه اهدا کننده اقدام می‌کند.
    • پس از برداشت فولیکول‌ها و مرتب‌سازی آن‌ها، شکاف‌هایی به اندازه‌ 0.7 میلی‌متر در قسمت پیوند گیرنده ایجاد می‌شود و فولیکول‌های آماده‌شده در این قسمت‌ها کاشته می‌شوند.
    • پس از اتمام کاشت متقاضی آماده رفتن به منزل و سپری کردن دوران نقاهت می‌شود.

    نکته: مهم‌ترین نکته در این مشخص کردن خط کاشت برای رشد طبیعی موها و تعیین میزان تراکم آن‌ها است.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو به روش سوپر Sut هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کاشت مو به روش سوپر SUT جدیدترین روش کاشت مو
    کاشت مو به روش سوپر SUT جدیدترین روش کاشت مو

    مزایای کاشت مو با روش سوپر sut

    • سرعت عمل در این روش برای کاشت مو بسیار بالا است و پزشک می‌تواند در زمان کمتری پیوند موها را انجام دهد.
    • تعداد فولیکول‌هایی که در کاشت مو به روش سوپر sut برداشت می‌شود نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است و حتی امکان برداشت 14000 تار مو برای پیوند به نواحی مشخص شده وجود دارد. در حقیقت پزشک متخصص توانایی استخراج و کاشت مو را تا سه برابر بیشتر نسبت به سایر روش‌ها دارد.
    • این روش جز کاشت موهای غیرتهاجمی است؛ بنابراین کسانی که به روش سوپر sut کاشت مو را انجام می‌دهند به هیچ عنوان بیهوشی، خونریزی شدید و بخیه ناشی از برش نواری بانک مو را تجربه نخواهند کرد.
    • بعد از کاشت مو هیچ بخیه‌ای روی سر زده نمی‌شود؛ بنابراین اثری از زخم و اسکار یا گوشت اضافی در بانک مو دیده نمی‌شود.
    • فولیکول‌های مو برداشت شده و بانک مو در این روش کاشت کمترین صدمه را می‌بینند.
    • درد و خونریزی پس از این عمل زیبایی کمتر از سایر روش‌ها است و دوران نقاهت کوتاه‌تری دارد.
    • کاشت مو بدون نیاز به تراشیدن بخش اهدا کننده یا بانک مو انجام می‌شود.

     

    معایب کاشت مو به روش Super SUT

    • احساس درد و بی‌حسی در نواحی گیرنده و اهدا کننده
    • تورم و دلمه در نواحی کاشت مو
    • ریزش موهای کاشته شده و رشد مجدد آن‌ها
    • احساس خارش در نواحی پیونددهنده و گیرنده
    کاشت مو SUT- کاشت مو طبیعی به روش سوپر SUT بالاترین تراکم
    کاشت مو SUT- کاشت مو طبیعی به روش سوپر SUT بالاترین تراکم

    مراقبت‌های قبل و بعد از کاشت مو به روش سوپر sut

      • برای اینکه نتیجه کاشت مو مطلوب باشد، به هیچ عنوان نباید مشروبات الکلی و دخانیاتی مانند سیگار یا قلیان را قبل و بعد از کاشت مصرف کنید.
      • پزشکان توصیه می‌کنند که قبل و بعد از کاشت به هیچ عنوان داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین مصرف نکنید؛ زیرا مصرف این داروها موجب می‌شود که حین عمل و بعد از آن خونریزی شدت پیدا کند.
      • قبل از کاشت مو حتماً باید دوش بگیرید، وعده غذایی سبک مصرف کنید و استرس را از خودتان دور کنید.
      • قبل و بعد از کاشت مو بهتر است تغذیه سالم داشته باشید و سبزیجات و غذاهای مقوی مصرف کنید. هر اندازه سبد غذایی شما غنی‌تر باشد، زخم‌های ناشی از کاشت زودتر بهبود پیدا می‌کند و سریع‌تر می‌توانید به روند طبیعی زندگی خودتان برگردید.
      • نوع خوابیدنتان پس از کاشت مو مهم است. برای اینکه فولیکول‌های کاشته شده صدمه نبینند، پس از کاشت حتماً چند روز با زاویه 45 درجه بخوابید تا سرتان بالاتر از بدنتان قرار گیرد.
      • توصیه می‌شود که تا چند روز پس از کاشت از شستن سرتان اجتناب کنید. بعد از آن هم باید سرتان را فقط با شامپو بچه که فاقد مواد شیمیایی قوی است شستشو دهید.
      • برای کاهش درد و تورم بعد از کاشت مو می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
      • پس از کاشت انجام فعالیت‌های سنگین بدنی ممنوع است. با توجه به اینکه پوست در اثر گرما و فعالیت زیاد عرق می‌کند، موجب بروز عفونت می‌شود.
      • حتماً داروهای تجویزشده برای کاهش درد و پیشگیری از عفونت را مصرف کنید. تا دوران نقاهت پس از کاشت مو سریع‌تر سپری شود و بتوانید به زندگی طبیعی خودتان برگردید.
    جمع بندی

    برای کاشت مو به روش سوپر sut باید به مرکزی مراجعه کنید که نمونه‌های موفق کاشت موی زیادی داشته باشد. کلینیک VIP تهران با بیش از 15 سال سابقه، کاشت مو را با مجهزترین امکانات روز دنیا و تحت شرایط استریل کامل انجام می‌دهد. برای دریافت خدمات کاشت مو ابتدا باید به واتساپ ما پیام دهید و خدمات مشاوره را دریافت کنید. مطمئن باشید که موهایی که در کلینیک VIP کاشت می‌شوند هیچ تفاوتی با موی طبیعی ندارند. باور ندارید؟ نمونه کارهای ما را در اینستاگرام مشاهده کنید و ما را دنبال کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو به روش سوپر Sut هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kasht” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند