درمان افتادگی پلک و پف پلک با زنجبیل امکان پذیر است؟

درمان افتادگی پلک و پف پلک با زنجبیل امکان پذیر است؟

آیا درمان افتادگی پلک و پف پلک با زنجبیل شدنی است؟ چه کسانی می‌توانند پف پلک پایین یا افتادگی پلک بالا را با این روش برطرف کنند؟ آیا درمان افتادگی پلک با زنجبیل می‌تواند جایگزین مناسبی برای جراحی پلک یا بلفاروپلاستی باشد؟ برای رسیدن به جواب این سؤال‌ها اول باید بدانیم که افتادگی پلک چیست و چرا رخ می‌دهد. با پیدا کردن علت این موضوع بهتر می‌توانید روش درمانی مناسب را برای آن پیدا کنید.

در این مقاله از کلینیک VIP ابتدا به دلایل افتادگی پلک می‌پردازیم و درباره خواص زنجبیل برای درمان افتادگی پلک‌ ها و چگونگی این درمان سخن خواهیم گفت. در نهایت درباره نتیجه‌بخش بودن این روش و جایگزین‌های آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم دارد.

افتادگی پلک چیست؟

با بالا رفتن سن پوست اطراف چشم‌ها خاصیت کشسانی خودش را تا حد زیادی از دست می‌دهد. همچنین عضلاتی که پلک‌ها را نگه می‌دارند ضعیف می‌شوند و زیرپوست پلک‌ها چربی تجمع می‌کند. به همین دلیل افتادگی پلک بالا یا چین‌های پاکلاغی پلک پایین شکل می‌گیرد. افتادگی پلک‌ها برای کسانی که به زیبایی اهمیت چندانی نمی‌دهند هم مهم است. چون با بروز این مشکل آستانه دید فرد کاهش پیدا می‌کند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    به همین دلیل کسانی که با افزایش سن، به دلیل بیماری یا حتی به صورت مادرزادی با این مشکل مواجه شده‌اند، به دنبال راهی برای درمان آن هستند.

    روغن زنجبیل پیشگیری از چین و چروک و افتادگی پلک
    روغن زنجبیل پیشگیری از چین و چروک و افتادگی پلک

    درمان افتادگی پلک و پف پلک با زنجبیل

    اغلب افراد با تصور اینکه روش‌های گیاهی بهترین درمانگر مشکلات هستند به سراغ موادی مانند زنجبیل برای درمان افتادگی پلک‌هایشان می‌روند؛ اما چرا زنجبیل می‌تواند راهی برای درمان افتادگی پلک‌ها باشد؟ در ادامه دلایل این انتخاب را برایتان آورده‌ایم:

    • زنجبیل خاصیت ضدالتهابی دارد. به همین دلیل استفاده از آن می‌تواند برای کسانی که به دلیل بی‌خوابی، استفاده مداوم از کامپیوتر و… دچار افتادگی پلک مختصر شده‌اند مفید باشد.
    • زنجبیل دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی است. مواد غذایی دارای این خاصیت توانایی محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر موجود در هوا را دارند؛ بنابراین استفاده از زنجبیل برای شاداب و تازه نگه داشتن پوست مفید است.
    • زنجبیل خاصیت لایه‌برداری دارد. به همین دلیل استفاده از آن موجب لایه‌برداری پوست‌های مرده می‌شود و همیشه پوستی شاداب و جوان خواهید داشت.

    آیا شما کاندید مناسب “عمل پف پلک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    بلفاروپلاستی آقایان

     نحوه استفاده از زنجبیل برای پیشگیری از افتادگی پلک

    برای درمان افتادگی پلک و پف پلک با زنجبیل نباید این ماده را مستقیماً روی پوست قرار دهید؛ زیرا ممکن است پوستتان در اثر تماس با زنجبیل و تندی آن بسوزد یا صدمه ببینید. در ادامه روش‌هایی که می‌توانید با کمک آن‌ها از چین و چروک پوست و افتادگی پلک‌ها پیشگیری کنید را ارائه کرده‌ایم.

    • برای پیشگیری از چین و چروک و افتادگی پوست می‌توانید از روغن زنجبیل استفاده کنید. این روغن پوست را مرطوب نگه می‌دارد و جلوی خشک شدن آن را می‌گیرد. همچنین با توجه به اینکه زنجبیل تسکین‌دهنده درد، تورم و ضد لک است باعث شاداب و جوان ماندن پوست اطراف چشم‌ها می‌شود. فراموش نکنید که قبل از مصرف این روغن حتماً باید آن را روی قسمتی از پوستتان تست کنید؛ زیرا بعضی از افراد نسبت به زنجبیل و فرآورده‌های آن آلرژی دارند.
    • مصرف پودر زنجبیل و زنجبیل تازه هم می‌تواند جلوی چروک شدن پوست را بگیرد و شما را جوان نگه دارد. البته مصرف این ماده غذایی باید به اندازه باشد. برای اینکه مطمئن شوید که مصرف زنجبیل با داروها یا شرایط بدنی شما سازگار است، حتماً در این باره از پزشک معالج سؤال کنید.
    • اگر مصرف زنجبیل تازه یا پودر زنجبیل برایتان سخت است، می‌توانید چای زنجبیل را امتحان کنید. این چای متفاوت احساس خوبی برایتان به همراه دارد. همچنین آنتی‌اکسیدان‌ها و خواص موجود در چای زنجبیل شما را همیشه شاداب و جوان نگه می‌دارد.

    روغن زنجبیل پیشگیری از چین و چروک و افتادگی پلک

    چرا بلفاروپلاستی را برای درمان افتادگی پلک انتخاب کنیم؟

    تا این بخش از مقاله دربارهدرمان افتادگی پلک و پف پلک با زنجبیل صحبت کردیم. با وجود استفاده از این ماده غذایی، همچنان امکان دارد که با افزایش سن افتادگی پلک شما بیشتر و بیشتر شود تا جایی که آستانه دیدی که دارید کاهش پیدا کند و دیگر نتوانید درست اطرافتان را ببینید.

    حتی این افتادگی یا پف زیر پلک می‌تواند شما را همیشه خسته نشان دهد و همین موضوع باعث می‌شود که اطرافیانتان فکر کنند همیشه خوابالو هستید. در نهایت مهم‌ترین نقش افتادگی پلک و پف پلک افزایش سن و پیر نشان دادن فرد است. گاهی افرادی که در دوران میان‌سالی قرار دارند، به‌واسطه همین افتادگی پلک مسن‌تر به نظر می‌رسند. این موضوع برای خانم‌ها که روی سن و سال خودشان حساس هستند یک موضوع مهم و حیاتی است.

     

     

    برای اینکه بتوانید افتادگی پلک را از بین ببرید، هیچ راهی بهتر از جراحی پلک نیست. با بلفاروپلاستی می‌توانید تنها در یک جلسه این مشکل را برای همیشه برطرف کنید.  البته برای اینکه بلفاروپلاستی به بهترین نحو انجام شود، این کار را باید به پزشکی بسپارید که تخصص و تبحر کافی در زمینه جراحی پلک بالا و پایین را داشته باشد.

    با وجود تخصص و تبحری که پزشکان متخصص جراحی پلک در کلینیک VIP دارند، کلیه عضلات فلج شده، پوست‌های چروکیده و چربی‌های زیرپوستی که موجب افتادگی پلک شده تنها در چند ساعت و در عرض یک جلسه برداشته می‌شود. دکتر جراحی پلک را با دقت و به صورت تخصصی انجام می‌دهد، به همین دلیل پس از اتمام دوران نقاهت هیچ اثری از بخیه‌هایی که رو یا زیر پلک شما زده شده‌اند دیده نمی‌شود.

    جمع بندی

    برای انجام جراحی پلک باید درباره مرکز درمانی، پزشکان متخصصی که در آن مکان حضور دارند، دارا بودن پروانه بهداشت مرکز و … اطلاعات کافی کسب کنید؛ زیرا کوچک‌ترین اشتباهی در انتخاب کلینیک زیبایی باعث می‌شود که نتیجه جراحی پلک قابل‌قبول نباشد.

    اگر پزشک تخصص کافی نداشته باشد، احتمال اینکه کامل افتادگی برطرف نشود یا پلک‌ها نامتقارن شوند وجود دارد. عدم رعایت نکات بهداشتی هم موجب بروز عفونت و طولانی شدن دوران نقاهت پس از عمل خواهد شد. حتی عفونت ممکن است موجب تورم شود و نتیجه جراحی پلک واقعاً قابل‌قبول نباشد.

    برای اینکه آسوده خاطر جراحی پلک را انجام دهید، به اینستاگرام کلینیک vip تهران مراجعه کنید و نتیجه عمل‌های زیبایی این مرکز را مشاهده کنید. برای رزرو وقت مشاوره کافی است به واتساپ ما پیام دهید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل پف پلک هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”maralclinic” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند