محاسبه هزینه کاشت مو

نحوه محاسبه هزینه کاشت مو

برای کاشت مو چقدر باید هزینه کنیم؟ آیا همه پزشکان تعرفه یکسانی برای این کاشت مو در نظر می‌گیرند یا خیر؟ نحوه محاسبه هزینه کاشت مو به چه صورت هست  در این مقاله جواب این سؤال‌هایتان را خواهید گرفت.

 

تعیین قیمت کاشت مو به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه در چه شرایط سنی قرار دارید، وسعت طاسی سر چقدر است و چند درصد از موهایتان رو از دست داده‌اید و از همه مهم‌تر، قصد دارید از چه روشی و تحت نظر چه فردی کاشت مو را انجام دهید، همه از جمله عواملی هستند که می‌توانند هزینه کاشت مو را برای شما تا چند برابر بالا ببرند یا به اندازه قابل توجهی کاهش دهند.

 

چرا موهایمان می‌ریزد؟

قبل از اینکه به سراغ “هزینه کاشت مو ” برویم، اول به این سوال پاسخ دهیم که چرا دچار ریزش مو و یا طاسی سر میشویم که مجبور به کاشت مو و صرف هزینه مضاعف برای برگرداندن آن‌ها به حالت اولیه شویم. ریزش مو می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اما شایع‌ترین دلیل ریزش موها زمینه ارثی دارد .

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    یعنی اگر در خانواده شما کسی به طاسی و ریزش مو مبتلا باشد و روز به روز از تراکم موهای وی کاسته شود، به احتمال زیاد موهای شما نیز ممکن است به مرور کمتر و کمتر شود و پس از چند وقت، مجبور باشید که عمل کاشت مو را انجام دهید. البته بعضی از افراد این مشکل را در سنین کمتر تجربه می‌کنند و برای بعضی دیگر از افراد این موضوع با ورود به دوران میان‌سالی و افزایش سن دیده می‌شود.

    از دیگر عواملی که می‌تواند منجر به ریزش مو شود می‌توان به استرس و اضطراب، زایمان، ابتلا به بیماری‌های خاص مانند سرطان و عدم تعادل هورمونی اشاره کرد.

     

    هزینه کاشت مو - کاشت مو ارزان
    هزینه کاشت مو – کاشت مو ارزان

    چه عواملی در تعیین هزینه کاشت مو موثر هستند؟

    قیمت عمل کاشت مو تنها بنا بر یک یا دو عامل تعیین نمی‌شود، بلکه مجموعه‌ای از عوامل وجود دارند که می‌توانند این قیمت را کاهش یا افزایش دهند. در ادامه مواردی که بیشترین تأثیر را در این زمینه دارند ارائه کرده‌ایم:

     

    1) محل زندگی شما

    شاید غیرممکن به نظر برسد اما محل زندگی شما و مرکزی که برای کاشت مو به آن مراجعه می‌کنید، از عوامل تأثیرگذار روی هزینه این عمل هستند. اگر اطراف شما کلینیک های کاشت مو حضور نداشته باشند یا اینکه در منطقه‌ای ساکن باشید که نسبتاً گران است و افرادی از قشر مرفه جامعه در آن سکونت دارند، احتمال دارد که هزینه تعیین شده برای کاشت مو برایتان چند برابر بیشتر از افرادی که در مناطق دیگر ساکن هستند تمام شود.

     

    2) نوع روشی که انتخاب می‌کنید

    روشی که برای کاشت مو انتخاب می‌کنید هم در قیمت آن مؤثر است و نمی‌توان برای تمام روش‌های کاشت مو ، هزینه  یکسانی در نظر گرفت. روش کاشت مو با توجه به امکانات مرکز درمانی، تخصص پزشک و نوع نیاز مراجعه کننده از بین روش‌های SUT-FIT-FUT  به صورت ترکیبی و فوق ترکیبی، میکرو گرافت، سوپر FUE و… انتخاب می‌شود.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    3) مهارت تیم پزشکی

    هر چقدر تیم پزشکی که برای کاشت مو انتخاب میکنید تجربه و سابقه بیشتری داشته باشد و رزومه و تخصص قوی‌تری داشته باشد، قیمت کاشت مو به نسبت بیشتر خواهد بود. زیرا عملی که پزشک متخصص حاذق برای موهای شما انجام می‌دهد و نتیجه‌ای که در پی دارد، با نتیجه کار کاشت مو که توسط افراد مبتدی و تازه‌کار و تکنسین های کم تجربه انجام می‌شود تفاوت زیادی خواهد داشت.

    البته حتماً به این نکته توجه داشته باشید که هزینه بالاتر کاشت مو الزاماً به معنای تبحر و تخصص پزشک کاشت مو نیست! بعضی از کلینیک های کاشت مو بدون هیچ قانونی تعرفه مصوبه خودشان را برای این موضوع افزایش می‌دهند. بنابراین خوب درباره مرکزی که قرار است در آن کاشت مو انجام دهید تحقیق کنید و با تحقیق درست به انتخاب کلینیک کاشت مو اقدام کنید.

     

    4) تراکم موی کاشته شده

    اگر تنها موهای یک ناحیه از سر شما کم شده باشد و نیاز به کاشت مو در آن ناحیه دارید، تعرفه خدمات کاشت مو کمتر از وقتی است که بخش عمده‌ای از سر شما که دچار طاسی شده باید کاشت شود. به همین دلیل در بین مواردی که برای هزینه این عمل زیبایی تأثیرگذار هستند، تراکم موهای کاشته شده هم دیده می‌شود. چون هر اندازه وسعت ناحیه کاشت بیشتر باشد پزشک باید وقت بیشتری برای کاشت صرف کند.

     

    5) هزینه‌های سفر و جابجایی

    هزینه سفر بخشی از هزینه عمل کاشت مو نیست و پزشک یا کلینیک آن را از شما دریافت نمی‌کند، اما بعضی مواقع برای دریافت خدمات کاشت مو نیاز دارید که به شهر دیگری که پزشک متخصص در آنجا حضور دارد بروید و رفت‌وآمدهای متوالی می‌تواند هزینه قابل توجهی برایتان داشته باشد. بنابراین این بخش را هم به‌عنوان قیمت کاشت مو در نظر بگیرید و برای آن مبلغی کنار بگذارید.

     

    هزینه کاشت مو-کلینیک vip تهران
    هزینه کاشت مو-کلینیک vip تهران

     

    6) هزینه بهبودی پس از کاشت مو

    بعد از کاشت مو تنها صبوری نیست که می‌تواند منجر به بهبودی شود، بلکه در اغلب مواقع پزشک داروهایی را برای تسریع درمان و پیشگیری از عفونت و… تجویز می‌کند. این موارد شامل گزینه‌های زیر می‌شود:

    • داروی ضد درد برای مواقع ضروری
    • داروهای ضدالتهاب برای کاهش تورم در محل کاشت
    • آنتی‌بیوتیک برای کاهش خطر عفونت

    البته اگر عارضه‌ای مانند عفونت را پس از کاشت تجربه کنید، باید این مشکل را نیز درمان کنید که می‌تواند هزینه مضاعفی برای پزشک و دارو داشته باشد. بنابراین برای محاسبه هزینه کاشت مو باید هزینه موارد نیاز به درمان پس از کاشت را هم در نظر بگیرید.

     

    هزینه کاشت مو در تهران چقدر است؟

    هزینه‌های کاشت مو در تهران بسیار متنوع است و معمولاً با توجه به طاسی سر و تعداد پیوند و تراکم مورد نیاز تعیین می‌شود. بخش عمده هزینه‌ای که برای این عمل پرداخت می‌کنید، دستمزد تیم پزشکی و هزینه کلینیک کاشت مو  است. علاوه بر این موارد باید هزینه آزمایش‌های قبل از کاشت، هزینه‌های مربوط به دوره نقاهت و درمان و هزینه عوارضی که ممکن است عمل در پی داشته باشد مانند عفونت و… را هم در نظر بگیرید.

    اما به صورت کلی، هزینه کاشت مو با توجه به روش کاشت مو و وسعت طاسی سر و خط هیرلاین درخواستی و مدل کاشت مو که توسط مراجع تعیین میشود ،مشخص خواهد شد. برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو با کلینیک کاشت مو VIP تماس بگیرید و از مشاورین ما درخواست راهنمایی کنید.

     

    نحوه محاسبه قیمت کاشت مو
    نحوه محاسبه قیمت کاشت مو

    چرا کلینیک VIP برای کاشت مو بهترین انتخاب است؟

    کلینیک کاشت مو vip از وزارت بهداشت مجوز رسمی دارد. این کلینیک مجهز به دستگاه اسکن و آنالیز سر است و کاشت مو را با تشخیص سن عمل پیوند مو و جدیدترین روش‌های کاشت مو انجام می‌دهد. کلینیک vip در تهران بیش از 15 سال سابقه داشته و با ارائه ضمانت‌نامه کتبی به شما اطمینان می‌دهد که:

      • زیر نظر تیم پزشکی متخصص و مجرب با مجوز رسمی از وزارت بهداشت فعالیت می‌کند.
      • بدون تراشیدن یا کوتاه کردن مو و بدون جراحی کاشت را انجام می‌دهد.
      • محیط کلینیک تخصصی vip به‌طور کامل استریل شده است.
      • طراحی خط مو را با دستگاه سه‌بعدی لیزری انجام می‌دهد.
      • کاشت مو را با خط رویش طبیعی انجام می‌دهد.
      • بالاترین تراکم کاشت با ظرافت لیزری را دارد.
      • موی زنده می‌کارد که رشد می‌کند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    4 Comments

    1. دکتر علی

      باسلام ..اگر من بخواهم در شهرستان تکنسین کاشت مو بیاورم و انها عمل کاشت مو در مطب انجام بدهند و از پروانه و سابقه مطب استفاده کنند چند درصد از هر مورد کاشت مو به من تعلق می گیرد ؟ ممنون

    1. دکتر علی

      باسلام ..اگر من بخواهم در مطب تکنسین کاشت مو بیاورم و انها عمل کاشت مو انجام بدهند و از پروانه و سابقه مطب استفاده کنند چند درصد از هر مورد کاشت مو به من تعلق می گیرد ؟ ممنون

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند