کاشت ریش و سبیل با چه دستگاهی انجام می‌شود؟

کاشت ریش و سبیل با چه دستگاهی انجام می‌شود؟

آیا کاشت ریش و سبیل با دستگاه خاصی در کلینیک انجام می‌شود؟ استفاده از دستگاه چه تفاوتی با روش‌های سنتی کاشت ریش دارد؟ برای رسیدن به جواب این سوال‌ها باید بدانید که چه روش‌هایی برای کاشت ریش وجود دارد و کدام روش برای چه کسی مناسب است.

حتی قبل از این موضوع باید درباره اینکه چرا کاشت ریش انجام می‌شود و هدف از آن چیست اطلاعات کسب کنید. با توجه به نکات گفته‌شده، در این مقاله از کلینیک vip قصد داریم درباره دلیل کاشت ریش، روش‌های انجام آن و چگونگی پیوند زدن فولیکول‌های مو به ناحیه ریش صحبت کنیم.

چرا کاشت ریش انجام می‌شود؟

اگر مادرزادی ریش‌های پرپشت و زیبایی دارید، احتمال دارد که دلیل کاشت ریش برایتان مبهم باشد. در اولین قدم برای پیدا کردن دلیل این عمل زیبایی باید بدانید، تمام افراد شانس داشتن موهای پرپشت و ریش پرتراکم را ندارند. بعضی از افراد از همان دوران بلوغ کم مو هستند و به مرور ریش آن‌ها به صورت کوسه‌ای رشد می‌کند.

در گذشته روشی برای جبران ریش کوسه‌ای وجود نداشت و تنها گزینه‌ موجود، تراشیدن ریش و سبیل به طور مداوم بود؛ اما این روزها با وجود پیشرفت علم داشتن ریش و سبیل پرپشت یک رؤیای دست نیافتنی نیست! کسانی که ریش کوسه‌ای و کم تراکم دارند می‌توانند با کمک کاشت ریش در کلینیک VIP چهره خودشان را تغییر دهند و زیباتر و مردانه‌تر به نظر برسند.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    نکات مهم کاشت ریش و سبیل

    • کاشت ریش تنها درمان واقعی ریش کوسه‌ای است و هیچ روش جایگزینی برای اینکه ریش طبیعی و پرپشت داشته باشید وجود ندارد.
    • برای کسانی که پوست سالم دارند نرخ موفقیت این عمل زیبایی 70 تا 100 درصد است.
    • برای کاشت ریش به هر روشی باید ذخایر بانک موی شما مناسب باشد.
    • ریش و سبیل پس از کاشت به طور کامل می‌ریزد و مجدداً رشد می‌کند؛ بنابراین نتیجه واقعی کاشت ریش و سبیل را حداقل 6 ماه پس از عمل مشاهده خواهید کرد.
    • جهت رشد موها در کاشت ریش و سبیل مهم است و نمی‌توان هر فولیکولی را برای پیوند انتخاب کرد.
    • ضخامت و تک مو بودن فولیکول‌ها برای کاشت ریش اهمیت زیادی دارد.
    • پس از کاشت ناحیه اهدا کننده دچار تورم، درد، احساس سوزش و خارش می‌شوند. این عوارض موقتی است و پس از چند روز به مرور برطرف می‌شود.
    • چه از دستگاه کاشت ریش و سبیل برای این عمل استفاده کرده باشید و چه روش‌های سنتی را برای کاشت ریش انتخاب کرده باشید، در هر دو صورت پس از کاشت ریش نباید صورتتان را با مواد شیمایی بشویید.
    کاشت-ریش-طبیعی
    کاشت-ریش-طبیعی

    روش‌های کاشت ریش و سبیل

    متداول‌ترین روش‌ها برای کاشت ریش و سبی FUT است. با توجه به شرایط متقاضی و تشخیص پزشک نوع کاشت و زمان انجام آن مشخص می‌شود.

    • در روش FUT برداشتن فولیکول‌ها از برش نواری در قسمت بانک مو استفاده می‌شود. فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت ریش از قسمت برش خورده برداشته می‌شوند و در نواحی مشخص‌شده قرار می‌گیرند. پس از برش ناحیه مورد نظر پزشک آن ناحیه را بخیه میزند تا کاملا جوش بخورد.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    معرفی انواع ابزارها و دستگاه‌ کاشت ریش و سبیل

    کاشت ریش به روش FUT:

    در روش کاشت مو fut برداشت و کاشت فولیکول‌ها با پنس و به صورت دستی انجام می‌شود  و پزشک موها را به دقت از روی نوار بریده شده از بانک مو جدا می‌کند.

    نکته: در تمام روش‌ها چه دستگاه کاشت ریش برای این عمل زیبایی استفاده‌شده باشد و چه کاشت به صورت دستی انجام شود، پس از برداشتن فولیکول‌ها ابتدا آن‌ها را تفکیک می‌کنند و پس از مرتب‌سازی و یکدست شدن فولیکول‌ها کاشت ریش شروع می‌شود.

     

    مراقبت‌های قبل و بعد از کاشت ریش و سبیل

    مراقبت‌های ضروری قبل و بعد کاشت ریش برای تمام افراد یکسان است؛ بنابراین تفاوتی ندارد که با دستگاه کاشت ریش این عمل زیبایی را انجام داده‌اید یا به روش دستی، در هر دو حالت برای نتیجه‌بخش بودن این عمل زیبایی رعایت نکات زیر الزامی است:

    • حداقل دو هفته قبل کاشت ریش مصرف دخانیات و الکل را متوقف کنید.
    • قبل و بعد کاشت ریش داروهای رقیق‌کننده خون مصرف نکنید.
    • پس از کاشت جای ریش را لمس نکنید و نخارانید.
    • پس از کاشت ریش از انجام فعالیت‌های سنگین اجتناب کنید.
    • از ریزش ریش‌ها بعد از کاشت نترسید! چون بعد از آن ریش واقعی شما شروع به رشد می‌کند.

    نمونه-کاشت-ریش

    چرا پیوند ریش و سبیل طبیعی را در کلینیک VIP انجام دهیم؟

    کلینیک VIP یکی از مجهزترین کلینیک‌های پیوند موی ریش و سبیل در تهران است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و ارائه خدمات با ضمانت‌نامه کتبی فعالیت می‌کند. این اطمینان را به شما می‌دهیم که کلینیک VIP با داشتن بیش از یک دهه تجربه در زمینه جراحی‌های زیبایی و برخورداری از پزشکان متخصص و متعهد در این زمینه، گزینه‌ای عالی برای پیوند موی شما است. از دیگر مزایای این کلینیک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • در این کلینیک عمل کاشت ریش و سبیل با استفاده از روش FUT انجام می‌شود.
      • از پیشرفته‌ترین لوازم و دستگاه‌های لیزر سه‌بعدی در کاشت ریش استفاده می‎شود.
      • کاشت ریش توسط متخصصان این کلینیک زیبایی، بدون درد و برش جراحی صورت انجام می‎شود.
      • نتیجه کاملاً طبیعی و بر اساس زاویه خواب مناسب مو، با بالاترین تراکم کاشت است.

    در این صفحه، نمونه کارهای قبلی این کلینیک حرفه‎ای کاملاً مشهود است و بدون هیچ‎گونه اغراقی می‏توانید آن‌ها را مشاهده کنید. در صورتی ‏که تمایل به مراجعه حضوری دارید، می‎توانید به آدرس تهران، ستاری جنوب، فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه چهارم، کلینیک VIP مراجعه بفرمایید. طبیعتاً یک نتیجه رضایت‌بخش را باید از یک تیم پزشکی قوی، انتظار داشته باشید!

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت ریش و سبیل هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed user=”vip_kashtrish” num=6 cols=3]


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند