اشتباهات رایج برای کاشت مو کدام هستند؟

اشتباهات رایج برای کاشت مو کدام هستند؟

اشتباهات رایج برای کاشت مو چه چیزهای هستند؟ آیا ممکن است خطای پزشکی صدمات جبران‌ناپذیری را پس از کاشت مو به همراه خواهد داشت؟ چطور می‌توانید اشتباهاتی که در طول عمل و دوران نقاهت کاشت مو وجود دارد را به حداقل میزان ممکن برسانیم؟ اگر قصد کاشت مو را دارید اما از این عمل زیبایی و نتیجه‌بخش نبودن آن می‌ترسید، این مقاله کلینیک VIP تهران را حتماً بخوانید.

10 اشتباه رایج در کاشت مو

در این مطلب اشتباهاتی که اغلب افراد درباره کاشت مو دارند ارائه‌شده است. با کسب اطلاعات درباره این مشکلات می‌توانید بهترین کاشت مو و عمل زیبایی را تجربه کنید و از نتیجه آن احساس رضایت کامل داشته باشید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    از اشتباهات رایج برای کاشت مو دوری کنید ، نمونه کاشت مو با تراکم بالا
    از اشتباهات رایج برای کاشت مو دوری کنید ، نمونه کاشت مو با تراکم بالا بدون عوارض در کلینیک vip را بررسی کنید

    1) کاشت مو موقتی است و ماندگار نیست!

    با وجود اینکه کاشت مو سال‌هاست که انجام می‌شود و نتیجه آن مشخص است، اما هنوز هم افراد زیادی معتقدند که کاشت مو نمی‌تواند ماندگار باشد و این موضوع یکی از اشتباهات رایج برای کاشت مو است.

    عدم ماندگاری موهای کاشته شده به دلیل عدم شناخت درباره این فرآیند و مراحل آن شکل خواهد گرفت. برای اینکه در دام این اشتباه گرفتار نشوید، بهترین راه شناخت فرآیند کاشت مو است. برای کاشتن مو از فولیکول‌های بانک مو استفاده می‌شود؛ بنابراین موهای کاشته شده همان موهای طبیعی خودتان هستند و پس از کاشت مو رشد می‌کنند.

     

    2) کاشت مو اصلاً خطر ندارد!

    خطرات کاشت مو بخش پنهان این عمل زیبایی است. اگر کلینیکی که برای کاشت مو به آن مراجعه می‌کنید اعتبار کافی نداشته باشد و نکات بهداشتی را رعایت نکند، یا پزشک معالجتان، تخصص لازم برای برداشتن فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها را نداشته باشد، این عوارض در انتظارتان است. اشتباهات رایج برای کاشت مو که در اثر بی‌توجهی به عوارض این عمل زیبایی رخ می‌دهد شامل خارش، سوزش، عفونت ناحیه کاشت، درد پس از کاشت و زبر و اسکاچی شدن و غیرطبیعی بودن موها می‌شود.

     

    3) انتظارات غیرواقع‌بینانه

    اگر انتظار دارید که موهایتان پس از کاشت درست شبیه دوران جوانی‌تان شود، یا اینکه الگوی خاصی را برای کاشت مو انتخاب کرده‌اید و انتظار دارید شبیه او شوید، در دام یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات رایج برای کاشت مو گرفتار شده‌اید. تراکم موهای کاشته شده به تعداد فولیکول‌های برداشته‌شده و مکان‌های انتخاب‌شده برای کاشت، میزان جواب دهی به بدن به پذیرش فولیکول، سپری کردن درست دوران نقاهت و… بستگی دارد.

    قبل از اینکه وارد فرآیند کاشت مو شوید، جلسه مشاوره‌ای با متخصص کلینیک vip برای شما ترتیب داده می‌شود. در این جلسه می‌توانید انتظاراتی که از کاشت مو دارید را با پزشک مطرح کنید و در نهایت به واقع‌بینی درباره این عمل زیبایی خواهید رسید.

     

    4) کاشت مو محدودیت سنی ندارد!

    اگر در آگهی مرکز درمانی نوشته‌شده که محدودیت سنی برای کاشت مو وجود ندارد، به‌احتمال زیاد یک دام برای شما پهن‌شده تا گرفتار” اشتباهات رایج برای کاشت مو ” شوید. برای پیوند مو باید بانک موی شما سالم و تعداد فولیکول‌های اهدایی به اندازه کافی باشد؛ بنابراین کسانی که سن بیشتر از 70 سال دارند و بانک موی خودشان را تا حد زیادی از دست داده‌اند، ممکن است اصلاً نتوانند کاشت مو را انجام دهند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    اشتباهات رایج برای کاشت مو در کلینیک کاشت مو
    اشتباهات رایج برای کاشت مو در کلینیک کاشت مو

    5) موهای کاشته شده می‌ریزند

    حتماً بارها شنیده‌اید که کاشت مو فایده ندارد و موهایتان پس از چند ماه می‌ریزند. جالب است بدانید که ریزش مو بخشی از فرآیند کاشت است و نباید نگران این موضوع باشید. با توجه به اینکه فولیکول‌ها پس از کاشت جا به جا می‌شوند، موهای کاشته شده سه هفته پس از کاشت شروع به ریزش می‌کنند. بعد از آن موهای پرپشت و زیبایتان رشد خواهد کرد و دیگر شاهد ریزش مو نخواهید بود.

     

    6) کاشت مو مخصوص آقایان است

    با توجه به اینکه ریزش مو بیشتر برای آقایان رخ می‌دهد، این موضوع مطرح می‌شود که کاشت مو مخصوص آقایان است. در صورتی که با وجود استفاده از روش‌های نوین کاشت در کلینیک VIP، هیچ تفاوتی بین کاشت مو برای آقایان و خانم‌ها وجود ندارد. در حقیقت یکی از اشتباهات رایج برای کاشت مو که به آن اشاره می‌شود همین نکته است.

    7) با کاشت مو هیچ‌وقت موهای طبیعی نخواهید داشت!

    کاشت مو قرار نیست با موهای مصنوعی انجام شود و از موهای فرد برای کاشت استفاده می‌شود. با این وجود بعضی مواقع عدم تخصص پزشک و عدم وجود تجهیزات باعث رشد موهای غیرطبیعی بعد از کاشت می‌شوند. با توجه به این که کلینیک vip از بهترین تجهیزات و متخصصان برای کاشت مو استفاده می‌کند، نتیجه کاشت مو برای مراجعه‌کنندگان واقعاً رضایت‌بخش است. نمونه کارهای کاشت مو را می‌توانید در وب‌سایت ما مشاهده کنید و از نتیجه واقعی کاشت مو لذت ببرید.

     

    8) درد کاشت مو ماندگار است

    موقع کاشت مو پزشک از طریق تزریق یا اسپری بی‌حسی ناحیه کاشت و اهداکننده را بی‌حس می‌کند، پس از آن فولیکول‌ها را برداشته و در محل‌های مشخص‌شده قرار می‌دهد. در صورتی که عمل کاشت با موفقیت انجام شود و عفونت پس از کاشت رخ ندهد، چند روز بعد از کاشت مو درد این ناحیه به مرور برطرف می‌شود.

     

    اشتباهات رایج برای کاشت مو - معرفی بهترین کلینیک پیوند مو
    اشتباهات رایج برای کاشت مو – معرفی بهترین کلینیک پیوند مو

    9) عدم توجه به کاندیداهای مناسب کاشت مو

    نمونه دیگر از اشتباهات رایج برای کاشت مو، عدم توجه به شرایط متقاضی است. برای کاشت مو باید کاندیدای مناسب این عمل زیبایی باشید. کسانی که الگوی طاسی مو گسترده دارند، به طور مادر زادی یا در اثر بیماری یا مصرف داروهای خاص تمام موهای سر و حتی بدنشان را از دست داده‌اند، افراد مبتلا به قند خون هستند و افرادی که بانک موی مناسبی ندارند، کاندیداهای مناسبی برای کاشت مو نخواهند بود.

     

    کلینیک VIP را برای کاشت مو انتخاب کنیم؟

    اگر برای کاشت مو به دنبال یک مرکز درمانی مناسب هستید، کلینیک vip تهران را انتخاب کنید. این مرکز درمانی بهترین مرکز کاشت مو در ایران است چون:

     

      • کلینیک vip تهران بیش از ۱۵ سال سابقه دارد.
      • کلینیک کاشت مو vip زیر نظر پزشک متخصص و با همکاری تیم مجرب فعالیت می‌کند.
      • کلینیک تخصصی vip از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز رسمی دارد.
      • کلینیک vip دستگاه اسکن و آنالیز سر دارد و خط مو را با دستگاه سه‌بعدی لیزری طراحی می‌کند.
      • کلینیک کاشت موی vip از جدیدترین روش‌های کاشت مو به روش SUT و Micro SUT استفاده می‌کند.
      • در کلینیک vip کاشت مو بدون نیاز به تراشیدن یا کوتاه کردن مو و بدون جراحی انجام می‌شود.
      • در کلینیک تخصصی vip موی طبیعی و زنده با تراکم بالا کاشته می‌شود که رشد طبیعی هم داشته و می‌توان به آن مدل داد و آن را اصلاح کرد.
      • محیط کلینیک کاشت vip روزانه سه بار استریل کامل می‌شود و تمام نکات بهداشتی در این کلینیک رعایت می‌شود
      • تمامی عمل نمونه گیری و برداشت فولیکول‌های مو با دستگاه تمام اتوماتیک انجام می‌شود و هیچ یک از مراجعین این کلینیک دچار عفونت بعد از کاشت مو نخواهند شد.

     

     

    در جلسه اول مراجعه به کلینیک کاشت مو vip تهران، از بانک مو شما  اسکن و آنالیز رایگان صورت می‌گیرد و متخصصان این مجموعه، با توجه به وضعیت بانک مو و تراکم مورد نیاز، بهترین روش برای کاشت مو را به شما پیشنهاد میدهند.

     

     

    آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو  هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند