کاشت مو این روزها طرفداران بسیاری دارد. کسانی که کم مو هستند و همیشه با حالت دادن جلوی موهایشان مشکل دارند، افرادی که طاسی ژنتیکی دارند و افرادی که به خاطر بیماری موهایشان را از دست داده‌اند از جمله متقاضیان پر و پا قرص این عمل زیبایی محسوب می‌شوند. با توجه به اینکه کاشت مو به صورت سرپایی و بدون بیهوشی یا بی‌حسی انجام می‌شود، کسانی که به سراغ این عمل زیبایی می‌روند فقط به نتیجه کار فکر می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود که به اولین پزشک یا کلینیک زیبایی اعتماد کنند و بهترین پزشک کاشت مو را در اولویت خود نمیگذارند!

این اعتماد سریع و زودهنگام گاهی مواقع عواقب جبران‌ناپذیری در پی دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به کاشت مو با کمترین تراکم و آسیب وارد شدن به بانک موی متقاضیان اشاره کرد. حتی گاهی مشکل از این هم حادتر می‌شود و باید برای تحمل مشکلاتی که به خاطر کاشت مو رخ‌داده مدت‌ها تحت درمان باشید. به عنوان مثال اگر پزشک یا مرکز زیبایی که به آن مراجعه می‌کنید شرایط استریل را به خوبی رعایت نکند، در طول عمل احتمال آلوده شدن پوست سر وجود دارد و عفونت بانک مو یا ناحیه کاشت؛ و از بین رفتن پیوند مو یا آسیب وارد شدن به فولیکول‌های جوان را در پی خواهد داشت.

برای اینکه بدون توجه به ظاهر و تبلیغات گسترده‌ای که مراکز زیبایی در این زمینه انجام می‌دهند بتوانید پیوند مو را نزد بهترین پزشکان این حوزه انجام دهید، کلینیک زیبایی VIP تهران در این مطلب ویژگی‌های بهترین پزشک کاشت مو را برایتان آورده است.

معیارهای انتخاب بهترین پزشک کاشت مو

اگر برای کاشت مو به دنبال یک پزشک حاذق هستید به چه ویژگی‌هایی توجه نشان می‌دهید؟ اخلاق پزشک برایتان مهم هست یا سابقه پزشکی و نمونه کارهای وی را هم برای انتخاب بهتر بررسی می‌کنید؟ درباره سنجش رضایت متقاضیان پزشک مورد نظرتان چه راهکاری در نظر دارید؟

شاید به هیچ‌کدام از این موارد توجه نشان ندهید و صرفاً به خاطر معرفی دوستانتان یا دیدن تبلیغات عمده یک پزشک به سراغ وی بروید؛ اما در نهایت، بابت این انتخاب نسنجیده دچار مشکلاتی مانند ریزش موهای کاشته شده شوید یا نتوانید پس از کاشت از راهنمایی‌های پزشک بهره‌مند شوید.

 

*برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید

 

چون بعضی از پزشکان فقط تا زمانی که هزینه توسط متقاضی واریز شود و عمل کاشت مو به سرانجام برسد پاسخگوی وی هستند و بعد از آن متقاضی را به حال خودش واگذار می‌کنند. اگر می‌خواهید پزشکی را انتخاب کنید که از هر نظر برای کاشت مو بهترین است، باید ویژگی‌های بهترین پزشک کاشت مو” را بشناسید. در این بخش، کلینیک زیبایی VIP تهران برای این انتخاب و شناخت کمکتان می‌کند.

نمونه کاشت در کلینیک vip

نمونه کاشت در کلینیک vip

متخصص بودن در زمینه کاشت مو

مگر می‌شود کسی قصد کاشت مو را داشته باشد و به تخصص پزشک توجه نشان ندهد؟ اگرچه این موضوع یکی از اولین و مهم‌ترین نکاتی هست که در کیفیت خدمات کاشت مو تاثیر دارد، اما بعضی از متقاضیان که به دنبال کاشت مو ارزان هستند یا برای پیوند مو عجله دارند به تخصص پزشک اهمیت زیادی نمی‌دهند.

همین اشتباه باعث می‌شود که کاشت توسط پزشک عمومی یا فردی که تجربه کافی در این زمینه ندارد انجام شود. کاشت مو در این حالت نتیجه قابل قبولی به همراه نخواهد داشت. چون پزشکان غیرحرفه‌ای و عمومی با متدهای مختلف کاشت مو و نحوه کاشت آشنایی کافی ندارند و این خدمات را با کمترین کیفیت ارائه می‌کنند.

بهترین پزشک کاشت مو تهران درباره نحوه برداشت فولیکول‌های حساس مو و تفکیک و پیوند آن‌ها به نواحی مشخص شده دقت زیادی دارد. همچنین، پزشکان حرفه‌ای از بهترین روش دستی یا اتوماتیک با توجه به شرایط متقاضی استفاده می‌کنند. سپس فولیکول‌ها را بدون اینکه آسیب ببینند با بیشترین تراکم در سر کاشت می‌کنند.

مهم‌ترین بخش مشخص‌کننده حرفه‌ای بودن پزشک، کاشت مو جلوی سر و طبیعی شدن آن است. پزشکانی که تخصص کافی در این زمینه ندارند باعث می‌شوند که کاشت موی جلوی سر روی یک خط صاف باشد و عروسکی و غیرطبیعی جلوه کند.

انتخاب روش کاشت مناسب

پزشکی که سال‌ها در زمینه کاشت مو فعالیت دارد و در این زمینه متخصص است با متدهای مختلف کاشت مو آشنایی کافی دارد؛ بنابراین روشی را برای پیوند مو برای متقاضی انتخاب می‌کند که بهترین است. گاهی مواقع این روش می‌تواند برداشت فولیکول‌ها با پانچ اتوماتیک و کاشت آن‌ها باشد و گاهی مواقع بهترین پزشک کاشت مو از روش ترکیبی برای حداکثر تراکم کاشت مو استفاده می‌کند.

در صورتی که اگر پزشک تبحر و تجربه کافی در زمینه کاشت مو را نداشته باشد، معمولاً از یک متد برای تمام افراد استفاده می‌کنند. گاهی مواقع این متد قدیمی‌ترین روش موجود در این زمینه یا همان برش نواری است. در برش نواری جای زخم یا اسکار روی سر باقی می‌ماند و دوران نقاهت طولانی خواهد بود. مخصوصاً وقتی پزشک برش و بخیه را به خوبی انجام ندهد و به وضعیت سلامتی متقاضیان توجه نداشته باشد، عواقب کاشت مو با این روش جبران‌ناپذیر خواهد شد.

 

آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

 

ارائه خدمات مشاوره قبل از کاشت

مشاوره ضروری‌ترین و مهم‌ترین مرحله پیش از انجام کاشت مو هست. در این مرحله پزشک شرایط متقاضی را برای می‌کند و درباره نحوه کاشت مو و بهترین متدی که برای متقاضیان وجود دارد اطلاعات لازم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین متقاضی می‌تواند سوالاتی که درباره پیوند مو یا نتایج آن دارد را مطرح کند و پزشک در شکل‌گیری دید واقع‌بینانه نسبت به انجام این عمل زیبایی نقش پررنگی دارد. در نهایت وضعیت جسمانی متقاضی بررسی می‌شود و در صورت بیمار بودن وی و … پزشک درباره امکان‌پذیر بودن یا نبودن این عمل زیبایی توضیحات لازم را در اختیار وی قرار می‌دهد.

دکتر-کاشت-مو

دکتر-کاشت-مو

در صورتی که برای کسانی که کاشت مو را در مراکز متفرقه و نزد پزشکان مبتدی و عمومی انجام می‌دهند این مرحله وجود ندارد. معمولاً این مراکز فقط به ارائه خدمات کاشت مو با سرعت بالا و دریافت پول فکر می‌کنند. پس از کاشت هم هیچ نکته یا سوالی توسط پزشک ارائه نمی‌شود یا اگر هم توصیه‌ای باشد، مختصر است و متقاضی به حال خودش رها می‌شود؛ بنابراین اگر پزشک به دلیل نداشتن اطلاعات یا زمان حاضر به صحبت کردن با شما و ارائه خدمات مشاوره نیست، بهتر است وی را از لیست انتخاب بهترین پزشک کاشت مو” حذف کنید و به سراغ دکتر دیگری بروید.

 

کلینیک انتخابی کاشت مو

بهترین پزشک کاشت مو این خدمات را در یک کلینیک حرفه‌ای ارائه می‌کند؛ بنابراین اگر مرکز زیبایی که پزشک در آن کار می‌کند استانداردهای لازم مانند پرونده وزارت بهداشت و کادر حرفه‌ای را ندارد، باید وی را از لیست خودتان حذف کنید. چون در این مرکز معمولاً تجهیزات مناسبی برای ارائه خدمات کاشت مو با بهترین کیفیت وجود ندارد. همچنین به دلیل استریل نبودن محل و عدم نظارت وزارت بهداشت، احتمال ابتلا به عفونت و بیماری‌های واگیرداری مانند کرونا بالاتر خواهد بود.

کلینیک VIP تهران به خاطر سابقه طولانی که در زمینه ارائه خدمات کاشت مو و سایر عمل‌های زیبایی دارد، همیشه مورد توجه پزشکان حرفه‌ای کاشت مو است. این مرکز با دارا بودن پروانه وزارت بهداشت، تجهیزات روز دنیا و کادر حرفه‌ای، خدمات کاشت مو را با بهترین کیفیت به متقاضیان ارائه می‌کند. اگر می‌خواهید از کار این مرکز مطمئن شوید، کافی است نظر متقاضیان و نمونه کارهای کلینیک که در اینستاگرام و وب سایت این مرکز ارائه شده را بررسی کنید.

اخلاق و مشتری مداری بهترین پزشک کاشت مو

حتماً برایتان پیش‌آمده که به یک پزشک متخصص مراجعه کنید و به دلیل بدرفتاری و اخلاق غیرحرفه‌ای که دارد ترجیح بدهید که درمان را با فرد دیگری ادامه دهید. در مورد کاشت مو هم این موضوع صدق می‌کند. با این تفاوت که در این عمل زیبایی فقط پزشک قرار نیست شما را ویزیت کند. بلکه پزشک باید قبل و بعد از عمل کنارتان باشد و موقع کاشت اطمینان خاطر داشته باشید که پزشک همراهتان است و بهترین عمل زیبایی را برایتان انجام می‌دهد.

بنابراین برای کاشت مو به سراغ پزشکانی بروید که از ارائه خدمات مشاوره و پاسخ دادن به سوالات متقاضیان فراری نیستند. این پزشکان تمام نکاتی که برای قبل و بعد از این عمل لازم است را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. حتی در طول دوران نقاهت هم هر سوالی متقاضی داشته باشد می‌تواند آن را با بهترین پزشک کاشت مو در میان بگذارد. در طول عمل هم پزشک مانند یک دوست کنار متقاضی است تا دچار استرس و اضطراب نشود و با اطمینان خاطر بتواند این عمل زیبایی را پشت سر بگذارد.

بررسی نمونه کارهای پزشک کاشت مو

اگر می‌خواهید نتیجه نهایی کاشت مو را روی سرتان بدانید، کافی است نمونه کارهای قبلی پزشک معالجتان را بررسی کنید. این بررسی‌ها برای انتخاب درست کمکتان می‌کنند. چون در نمونه کارهای قبل و بعد کاشت مو می‌توانید متقاضیانی که شرایط مشابه شما داشته‌اند را پیدا کرده و نتیجه نهایی کاشت مو و تراکم موهای جدید آن‌ها را مشاهده کنید. اگر پزشک متخصصی که انتخاب می‌کنید نمونه کار کافی در این زمینه نداشته باشد، در نهایت نمی‌توانید روی نتیجه نهایی که پیوند مو برایتان دارد هم اطمینان داشته باشید و باید نتیجه را هر چه هست بپذیرید.

کاشت مو در تهران

کاشت مو در تهران

رضایت متقاضیان پزشک متخصص

سطح رضایت متقاضیان نسبت به انجام این عمل زیبایی نزد پزشک متخصص هم از اهمیت زیادی برخوردار است. از متقاضیانی که از خدمات بهترین پزشک کاشت مو” استفاده کرده‌اند سوال کنید که آیا از امکانات کلینیک انتخابی رضایت داشته‌اند؟ یا اینکه چقدر در طول فرآیند کاشت مو و پس از آن با مشکلات ریز و درشتی مواجه بوده‌اند. اگر متقاضی بدون مشکل و دغدغه توانسته خدمات مشاوره و کاشت مو را دریافت کند، یا اینکه در طول نقاهت فقط عوارض طبیعی و موقتی کاشت مو را تجربه کرده انتخاب پزشک کار درستی خواهد بود.

 

قیمت پیوند مو بهترین پزشک کاشت مو

هر پزشکی یک قیمتی برای خدمات کاشت مو در نظر می‌گیرد. این قیمت به امکاناتی که توسط پزشک یا کیلینک به متقاضی ارائه می‌شود، تخصص پزشک و تجربه وی و همچنین تیم پزشکی بستگی دارد. همچنین در صورتی که متد کاشت موی خاصی را انتخاب کنید یا نیاز به کاشت موی ترکیبی داشته باشید، هزینه پیوند مو برایتان با سایرین متفاوت خواهد بود؛ بنابراین برای تعیین بهترین پزشک کاشت مو نمی‌توانید قیمت را ملاک نهایی در نظر بگیرید؛ اما به خاطر داشته باشید که عمل‌های زیبایی ارزان معمولاً کیفیت لازم را ندارند و نمی‌توانند رضایت خاطرتان را برآورده کنند؛ بنابراین به دنبال پزشکانی باشید که هزینه معقول در ازای خدمات باکیفیت کاشت مو را دریافت می‌کنند.

نحوه محاسبه هزینه کاشت مو

 

 

تجویز آزمایش و داروهای لازم

بعضی از متقاضیان کاشت مو مرتب چکاپ­های سلامتی خودشان را انجام می‌دهند و درباره شرایط جسمانی و بیماری‌هایشان آگاهی کافی دارند؛ اما وظیفه بهترین پزشک کاشت مو است که حتماً قبل از عمل آزمایش‌های لازم را تجویز کند. با این آزمایش‌ها مشخص می‌شود که شما شرایط مساعدی برای دریافت این خدمات زیبایی دارید یا خیر!

پس از کاشت مو هم نیاز است که متقاضیان داروهای مسکن و آنتی‌بیوتیک مصرف کنند. پزشک باید این داروها را حتماً تجویز کند. چون مصرف خودسرانه مسکن و آنتی‌بیوتیک می‌تواند مشکلات بی‌شماری برای متقاضیان در پی داشته باشد.

سوالات متداول انتخاب بهترین پزشک کاشت مو + جواب‌های تخصصی

1) آیا مدرک دانشگاهی پزشک کاشت مو مهم است؟
اگر می‌خواهید کاشت مو را فقط به فردی بسپارید که تجربه کافی در این زمینه دارد و با تمام زیر و بم علم نوین پزشکی در این زمینه آشنا است، باید به سراغ پزشکانی بروید که در این زمینه تحصیل کرده‌اند و مدرک دانشگاهی دارند.
2) کدام کلینیک کاشت مو بهترین پزشکان را دارد؟
کلینیک کاشت مو VIP تهران جهت ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان، از بهترین پزشکان و تجهیزات استفاده می‌کند؛ همچنین کلینیک مجوز داشته باشد .بنابراین با دریافت خدمات مشاوره و رزرو وقت کاشت مو در این مرکز می‌توانید پیوند مو را نزد بهترین پزشکان تهران و ایران انجام دهید.
3) کدام روش کاشت مو بهتر است؟
برای انتخاب بهترین روش کاشت مو بهتر است به پزشک متخصص اطمینان کنید. چون شرایط بدنی هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. پزشک با توجه به شرایط بانک موی متقاضی برای اهدای فولیکول و میزان طاسی سر وی، بهترین متد را برای پیوند مو در نظر می‌گیرد.

 

آیا شما کاندید مناسب “عمل کاشت مو هستید یا خیر ؟

عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.