لیفت سینه چیست

لیفت سینه و بررسی انواع روش های بالاکشیدن سینه +مزایا و هزینه

در این مقاله قصد داریم مهمترین دلایل افتادگی سینه را بررسی کنیم و ب بهترین روش ها و راه حل های بالاکشیدن سینه را به شما معرفی کنیم همچنین بهترین روش و تکنیک لیفت سینه و مزایا و عوارض و هزینه ها را بررسی خواهیم کرد

افتادگی سینه مشکلی است که اغلب خانم‌ها با آن مواجه هستند. خانم‌های جوانی که سینه درشتی دارند ممکن است زودتر از دیگران افتادگی سینه را تجربه کنند. علاوه بر این گروه، شیردهی و افزایش سن هم باعث شل شدن و افتادگی سینه‌ها می‌شود.

 

در طول دوران شیردهی با فعال شدن غده‌های شیری، سینه‌ها پر و برجسته می‌شوند. به مرور با وجود افزایش وزن سینه‌ها و شیر دادن به نوزاد، حالت سینه‌ها تغییر می‌کند و پوست این ناحیه شل می‌شود. به همین خاطر است که پس از ترک شیر کودک، دیگر مادران سینه خودشان را دوست ندارند و نمی‌توانند لباس‌هایی که دوست دارند را بپوشند.

 

با افزایش سن و کاهش خاصیت کشسانی پوست هم افتادگی سینه رخ می‌دهد. در این حالت هم هیچ راهی برای درمان افتادگی سینه‌ها به جز لیفت سینه وجود ندارد. با عمل زیبایی لیفت سینه‌ها می‌توانید به طور طبیعی سینه‌هایتان را بالا بکشید و آن‌ها را به شکل اولشان برگردانید.

 

با توجه به جدید بودن این عمل زیبایی، افرادی که قصد انجام آن را دارند با استرس‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به نامتقارن شدن سینه‌ها بعد از لیفت، جراحی سینه‌ها و مشکلات بعد از آن و افتادگی مجدد سینه‌ها به صورت شدیدتر پس از درمان اشاره کرد.

اگر شما هم جزء کسانی هستید که افتادگی سینه دارند و می‌خواهید با لیفت سینه دوباره خوش‌اندام شدن را تجربه کنید، با کلینیک VIP تهران همراه باشید و همه چیز را درباره این عمل زیبایی بدانید.

 

لیفت سینه چیست؟

قبل از اینکه برای انجام لیفت سینه اقدام کنید، باید درباره این عمل زیبایی اطلاعات به دست بیاورید. لیفت سینه یکی از عمل‌های زیبایی کم تهاجمی و سرپایی است که با هدف بالا کشیدن سینه‌ها و خوش‌حالت شدن آن‌ها انجام می‌شود. البته هدف از لیفت سینه همیشه زیباتر شدن اندام خانم‌ها نیست، بعضی مواقع افتادگی شدیدی که برای سینه‌ها به وجود آمده موجب فشار روی گردن و شانه‌ها شده و درد دائمی را به همراه دارد.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    همچنین در روزها گرم، موقع ورزش و… سینه‌های افتاده باعث مشکلاتی مانند عرق‌سوز شدن این نقطه از بدن می‌شوند و آسیب‌های پوستی را به همراه دارند. به همین دلیل است که تمام خانم‌هایی که به خاطر افزایش سن، مسائل ژنتیکی و… با افتادگی سینه دست و پنجه نرم می‌کنند، نیاز به درمان این مشکل دارند.

     

    هدف از لیفت سینه بالا کشیدن و خوش فرم کردن سینه هاست
    هدف از لیفت سینه بالا کشیدن و خوش فرم کردن سینه هاست

     

    کاندیداهای مناسب لیفت سینه چه کسانی هستند؟

    برای انجام عمل لیفت سینه باید بدانید که آیا کاندیدای مناسبی برای این کار هستید یا خیر! متخصصان این روش درمانی را به کسانی توصیه می‌کنند که از افتادگی و شل شدن سینه‌هایشان ناراحت هستند. معمولاً خانم‌های مسن و کسانی که کاهش وزن بالا را تجربه کرده‌اند اولین کاندیداهای این عمل زیبایی محسوب می‌شوند.

     

    خانم‌های جوانی که پوستی نرم دارند و از همان دوران بلوغ سینه‌هایشان حالت افتادگی دارد، کسانی که دوران شیردهی و بارداری برایشان افتادگی سینه به ارمغان آورده و افرادی که به صورت ژنتیکی با مشکل افتادگی سینه‌ها مواجه هستند هم کاندیداهای مناسب این روش درمانی محسوب می‌شوند.

     

    با توجه به اینکه لیفت سینه برای برطرف کردن چروک‌های اطراف سینه‌ها و بالا کشیدن آن‌ها استفاده می‌شود، با کمک آن می‌توانید بدنتان را خوش استایل کنید و سینه‌هایی خوش‌فرم داشته باشید. چون علاوه بر بالا کشیدن سینه‌ها با کمک این عمل زیبایی می‌توانید چین و چروک‌هایی که به خاطر کاهش وزن یا افزایش سن در اطراف آن‌ها ایجاد شده را هم برطرف کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “لیفت سینه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    کسانی که سینه‌های خوش‌فرمی دارند، افرادی که افتادگی سینه آن‌ها کم است و کسانی که سینه‌هایشان کوچک است، نیازی به درمان با لیفت ندارند و می‌توانند با کمک لباس‌زیر و … حالت خوش‌فرمی برای بدن و سینه‌هایشان بسازند.

     

    چه کسانی نباید لیفت سینه انجام دهند؟

    برای انجام لیفت کردن سینه‌ها باید شرایط لازم را برای انجام این عمل زیبایی داشته باشید. در صورتی که جزء موارد زیر هستید، امکان انجام لیفت برای سینه را نخواهید داشت و باید به دنبال راه دیگری برای درمان افتادگی سینه‌هایتان باشید.

    • اگر نسبت به نتیجه نهایی این عمل زیبایی واقع‌بین نیستید و شناخت کافی در این مورد ندارید.
    •  در صورتی که دخانیات و سیگار مصرف می‌کنید و حاضر به قطع کردن آن‌ها نیستید.
    • برای کسانی که داروهای رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنند یا افرادی که سلامتی جسمانی ندارند این عمل زیبایی ممکن نیست.
    • در صورتی که قبلاً این عمل زیبایی را انجام داده‌اید ممکن است امکان تکرار لیفت کردن سینه برایتان وجود نداشته باشد.
    • برای کسانی که به بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت یا فشارخون مبتلا هستند امکان لیفت کردن سینه‌ها با جراحی یا … وجود ندارد.
    • اگر قصد بارداری دارید، بهتر است این عمل زیبایی را برای بعد از آن در نظر بگیرید.

     

    معرفی روش‌های بالاکشیدن سینه

    برای انجام لیفت سینه باید با نمونه‌های مختلف آن آشنایی کافی داشته باشید. قبل از اینکه مدل‌های مختلف این عمل زیبایی را ارائه کنیم باید به این موضوع توجه داشته باشید که، لیفت سینه یک عمل کم تهاجمی است و روی بافت سینه یا کوچک و بزرگ کردن آن‌ها تاثیری ندارد. برای تغییر در سایز یا اندازه سینه‌ها می‌توانید از پروتز سینه و… استفاده کنید. برای لیفت سینه حتماً باید سلامت جسمانی داشته باشید و وزنتان همیشه روی حالت نرمال بماند.

    در صورتی که این شرایط را ندارید، بهتر است از روش‌های دیگر برای تغییر حالت سینه‌هایتان یا برطرف کردن افتادگی آن‌ها کمک بگیرید.

    تلفن مشاوره و ویزیت مجازی رایگان : 44110999-021

     

    لیفت سینه با ورزش کردن

    ورزش کردن حجم سلول‌های چربی را کاهش می‌دهد و عضلات و ماهیچه‌های بدن را تقویت می‌کند. به همین خاطر است که برای لیفت کردن سینه می‌توانید از ورزش استفاده کنید. حرکات ورزشی می‌تواند ماهیچه‌های قفسه سینه را برایتان تقویت کرده و باعث بالا کشیده شدن سینه‌ها و بهبود خاصیت کشسانی ماهیچه‌ها و عضلات این بخش شود.

    از جمله تمریناتی که می‌تواند به بهبود افتادگی سینه‌ها کمک کند می‌توان به کار با وزنه و حرکت پرس سینه با هالتر اشاره کرد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که تمریناتی که برای لیفت کردن سینه‌ها انجام می‌دهید حتماً باید تحت نظر پزشک و مربی ورزشی حرفه‌ای باشد.

    این حرکات می‌تواند افتادگی سینه خفیف را برطرف کند و حالت سینه‌ها را بهبود دهد؛ اما برای کسانی که افتادگی سینه‌های شدیدی دارند و سینه‌هایشان بزرگ شده باید به دنبال روش‌های بهتری برای تغییر حالت سینه‌های خودشان باشند.

     

    لیفت کردن سینه‌ها در خانه

    لیفت کردن سینه‌ها در خانه هم یکی از روش‌هایی است که اغلب افرادی که با این مشکل مواجه هستند به سراغ آن می‌روند. چون اغلب خانم‌ها معتقدند در این حالت می‌توان بدون مراجعه به پزشک و استفاده از روش‌های درمانی حالت سینه‌ها را تغییر داد.

     

    اگر به شما توصیه شده که از کرم‌های ضد پیری و مخصوص افتادگی پوست برای لیفت سینه‌ها در خانه استفاده کنید، باید این موضوع را در نظر داشته باشید که این کرم‌ها برای پوست صورت ساخته شده‌اند و نمی‌توانند برای افتادگی‌های شدید پوستی سینه و چین خوردگی‌های عمیق تاثیر قابل توجهی داشته باشند.

     

    به جای این کرم‌ها می‌توانید از ماسک‌های خانگی مانند روغن‌های گیاهی برای بهبود خاصیت کشسانی پوست سینه و تقویت کلاژن‌سازی آن استفاده کنید. برای این کار باید کمی روغن گیاهی مانند روغن بادام روی سینه بمالید و به آرامی این ناحیه را ماساژ دهید. به خاطر داشته باشید که استفاده از ماسک‌های می‌تواند در طولانی‌مدت افتادگی سینه را بهبود دهد، اما برای درمان دائمی این مشکل نمی‌توانید روی آن حساب کنید.

     

    روش لیفت سینه با نخ

    برای لیفت سینه‌هایتان می‌توانید از نخ‌های بخیه قابل جذب استفاده کنید. در این روش از نخ‌های بخیه خودجذب و سوزن‌های بسیار نازک برای بالا کشیدن سینه و فرم دادن به آن استفاده می‌شود. در طول مدت زمانی که نخ هنوز در بافت سینه جذب نشده، افتادگی آن برطرف خواهد شد. پس از جذب نخ، مجدداً باید برای درمان افتادگی سینه‌هایتان اقدام کنید. در صورتی که در آینده قصد بارداری دارید، وزنتان متغیر است یا برای مدت زمان موقتی قصد دارید وضعیت سینه‌هایتان را تغییر دهید، این روش درمانی گزینه مناسبی برایتان است.

     

    معمولاً ماندگاری لیفت سینه با نخ حدود یک تا دو سال است و بعد از آن نیاز به ترمیم دارد. از جمله مزایای این روش درمانی می‌توان به عدم نیاز به جراحی، بیهوشی و خونریزی سینه‌ها اشاره کرد. همچنین متقاضیانی که این روش را برای درمان افتادگی سینه‌هایشان انتخاب می‌کنند نیاز به سپری کردن دوران نقاهت طولانی ندارند و می‌توانند بلافاصله بعد از لیفت به زندگی طبیعی خودشان برگردند. البته پزشکان توصیه می‌کنند که برای ماندگاری نتایج لیفت سینه با نخ از انجام ورزش و فعالیت‌های بدنی سنگین اجتناب کنید.

     

    لیفت سینه با هر روشی انجام شود روی سایز سینه تاثیری نمیگذارد
    لیفت سینه با هر روشی انجام شود روی سایز سینه تاثیری نمیگذارد

     

    روش ماستوپکسی یا لیفت سینه با جراحی

    اگر متقاضی لیفت سینه افتادگی زیادی در سینه‌هایش داشته باشد و فرم آن‌ها به مقدار زیادی عوض شده باشد، دیگر نخ گزینه مناسبی برای جبران این مشکل نیست! بلکه باید ماستوپکسی یا لیفت سینه با جراحی انجام دهد. برای انجام این عمل زیبایی پزشک متخصص ابتدا شرایط متقاضی را بررسی کرده و میزان افتادگی و نحوه عمل را مشخص می‌کند.

    سپس موقع عمل برش‌های عمودی و افقی در ناحیه سینه ایجاد شده و بافت‌ها و پوست‌هایی که باعث افتادگی شده‌اند برداشته می‌شوند. برای این عمل زیبایی دو تا سه ساعت وقت نیاز هست و پزشک تحت بیهوشی کامل آن را انجام می‌دهد؛ بنابراین متقاضی لیفت سینه با جراحی باید شرایط جسمانی مناسبی داشته و محدودیتی برای بیهوشی نداشته باشد.

    در درمان افتادگی سینه با ماستوپکسی نیازی به بستری شدن متقاضیان در بیمارستان وجود ندارد و پس از پایان درمان می‌توانید به منزل برگردید و دوران نقاهت لیفت سینه را سپری کنید.

    در جراحی سینه بافت‌های سینه و عروق آن صدمه نمی‌بینند و فقط بافت‌های سطحی سینه برای بالا کشیدن آن تحت عمل قرار می‌گیرند. در ماستوپکسی پزشک متخصص می‌تواند حالت سینه‌ها و اندازه آن‌ها را تغییر دهد و بهترین فرم را برای سینه ایجاد کند. برش‌هایی که برای بالا کشیدن سینه استفاده می‌شوند ظریف هستند و در نواحی ایجاد می‌شوند که پس از ترمیم بافت سینه در معرض دید نباشند.

     

    پس از جراحی سینه برای لیفت آن درد و ورم در این ناحیه احساس می‌کنید؛ اما به مرور این درد برطرف می‌شود و نتیجه واقعی لیفت سینه را مشاهده می‌کنید.

    حتما بخوانید: لیفت سینه چه عوارضی دارد و آیا برا شما مناسب است

     

     

    روش لیفت سینه با CACI

    برای درمان افتادگی سینه می‌توانید از روش CACI یا ارسال پالس‌های برق هم کمک بگیرید. در این روش پزشک با ارسال پالس و ایجاد شوک‌های مختصر در بافت‌های سینه عضلات این ناحیه را تحریک می‌کند. پس از تحریک عضلات بافت سینه جمع‌تر شده و سینه‌ها صاف‌تر می‌شوند. برای درمان افتادگی سینه با این روش نیاز به جلسه‌های پی در پی دارید و باید در بازه‌های زمانی تعیین شده تحت شوک دهی سینه قرار بگیرید.

     

    روش لیفت سینه با طب سوزنی

    اگر افتادگی سینه شما کم است و می‌خواهید آن را برطرف کنید، طب سوزنی هم می‌تواند کمکتان کند. با وجود اینکه طب سوزنی به عنوان یک روش درمانی کم‌خطر شناخته می‌شود، اما دوره درمان افتادگی سینه با آن بسیار طولانی است. برای این روش باید بین 15 تا 50 جلسه تحت درمان قرار بگیرید. با وجود این دوره طولانی، درمان افتادگی سینه با طب سوزنی موقتی است و برای انجام آن نیاز به حضور افراد متخصص و حرفه‌ای دارید.

     

    مزایای لیفت سینه چیست؟

    تا به اینجا دلیل انجام عمل رفع افتادگی سینه و روش‌های مختلفی که برای درمان این مشکل وجود دارد را شناختید. وقت آن رسیده که با مزایای این روش هم آشنا شوید و با اطلاعات کامل عمل لیفت سینه‌هایتان را انجام دهید. از جمله مزایای این عمل زیبایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • خوش‌فرم شدن سینه‌ها
    • افزایش اعتماد به نفس خانم‌ها جوان و مسن
    • کاهش دردهای سینه، گردن و شانه که در اثر افتادگی سینه‌ها ایجاد شده
    • از بین رفتن چین و چروک‌های اطراف سینه‌ها
    • تغییر حالت سینه‌ها با کمک درمان‌های جراحی

     

    مهمترین دلیل انجام عمل رفع افتادگی سینه یا لیفت سینه خوش فرم کردن سینه است
    مهمترین دلیل انجام عمل رفع افتادگی سینه یا لیفت سینه خوش فرم کردن سینه است

     

     عوارض عمل جراحی لیفت سینه چیست؟

    در کنار مزایای عمل زیبایی لیفت سینه باید معایب و عوارضی که این عمل زیبایی برای متقاضیان دارد را هم بشناسید. به همین دلیل معایب لیفت سینه را در این بخش برایتان آورده‌ایم.

    • تورم و درد سینه‌ها بعد از عمل
    • قرمزی ناحیه عمل و اطراف آن
    • التهاب و عفونت سینه‌های لیفت شده
    • حساسیت نسبت به داروهای بیهوشی یا داروهای بی‌حسی
    • بروز خونریزی
    • نامتقارن شدن سینه‌ها
    • خوش‌فرم نشدن سینه‌ها

     

    برای اینکه عوارض درمان افتادی سینه‌ها با لیفت را به کمترین میزان ممکن برسانید و از نتیجه این عمل زیبایی لذت ببرید، توصیه می‌کنیم که لیفت با نخ یا جراحی را نزد پزشکان باتجربه و حرفه‌ای و در کلینیک‌های معتبر و مجهز انجام دهید.

    تلفن مشاوره و ویزیت مجازی رایگان : 44110999-021

     

    مراحل انجام جراحی زیبایی لیفت سینه چیست؟

    قبل از اینکه برای لیفت کردن سینه اقدام کنید، باید خدمات مشاوره را از متخصصین این کار دریافت کنید. برای دریافت خدمات مشاوره می‌توانید با شماره واتساپ کلینیک VIP تهران در ارتباط باشید. در جلسه‌های مشاوره پزشک درباره شرایط جسمانی متقاضی و بیماری‌ها و داروهای وی سوالاتی را مطرح می‌کند. همچنین متقاضی انتظارات خودش را درباره این عمل زیبایی بیان می‌کند و پزشک اطلاعات لازم را برای واقع‌بین بودن نسبت به لیفت سینه با نخ یا جراحی در اختیار وی قرار می‌دهد.

    در طول جلسات مشاوره وضعیت سینه‌های متقاضی بررسی شده و بر اساس میزان افتادگی و حالتی که در نظر دارد، پزشک بهترین روش را برای وی انتخاب می‌کند. پس از انتخاب روش لیفت و انجام لیفت با نخ یا جراحی سینه، متقاضی به منزل مراجعه کرده و دوران نقاهت را سپری می‌کند.

     

    توصیه‌های قبل از بالا کشیدن سینه با لیفت

    قبل از اینکه برای لیفت کردن سینه اقدام کنید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

    • برای لیفت سینه باید وضعیت جسمانی خوبی داشته باشید و در دوران باردهی و شیردهی یا رژیم کاهش یا افزایش وزن نباشید.
    • انجام این عمل زیبایی در دوران باردهی و شیردهی ممنوع است و باید آن را به زمان دیگری موکول کنید.
    • اگر قبلاً این عمل زیبایی را انجام داده‌اید حتماً این موضوع را با پزشک معالجتان در میان بگذارید.
    • حداقل دو هفته قبل از عمل از مصرف الکل و دخانیات اجتناب کنید.
    • حداقل دو هفته پیش از عمل داروهای رقیق کننده خون مانند وافارین یا آسپرین مصرف نکنید.
    • در صورتی که بیماری خاصی دارید یا دارو مصرف می‌کنید حتماً این موضوع را با پزشک در میان بگذارید.
    • قبل از عمل باید آزمایش‌های لازم را انجام دهید.

     

    نکات مهم دوران نقاهت عمل لیفت سینه

    پس از انجام لیفت با نخ یا جراحی باید برای گذراندن دوران نقاهت این عمل زیبایی آماده شود. در این بخش از مطلب کلینیک VIP تهران، مواردی که بعد از لیفت سینه باید رعایت کنید را ارائه کرده‌ایم.

    • چند روز پس از انجام لیفت از سوتین‌های تنگ استفاده نکنید. بهتر است در این دوران سوتین را کنار بگذارید تا درد کمتری داشته باشید و حالت سینه‌ها تغییر نکند.
    • از ماساژ دادن و فشردن سینه‌ها خودداری کنید.
    • حداقل تا دو هفته بعد از عمل داروهای رقیق کننده خون نخورید و از مصرف دخانیات و الکل اجتناب کنید.
    • تا زمانی که پزشک اجازه نداده فعالیت‌های جسمانی سنگین و ورزش را شروع نکنید.
    • داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید.
    • مواد غذایی سالم و مغذی مصرف کنید تا زخم‌هایتان سریع‌تر ترمیم شوند و بتوانید به زندگی عادی برگردید.
    • برای خوابیدن به سمت سقف یا طاق‌باز بخوابید و از فشار وارد کردن به سینه‌ها بپرهیزید.

     

    هزینه عمل لیفت سینه چقدر است؟

    با توجه به اینکه لیفت سینه به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی شناخته می‌شود، شرکت‌های بیمه پرداخت هزینه‌های مربوط به آن را بر عهده نمی‌گیرند؛ بنابراین باید مبلغی که برای لیفت نیاز است را شخصاً بپردازید. برای تخمین هزینه این عمل لیفت سینه باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هزینه لیفت با نخ نسبت به جراحی کم‌هزینه‌تر است.

    از دیگر مواردی که در هزینه این عمل زیبایی تاثیرگذار هستند می‌توان به هزینه رفت و آمد تا محل کلینیک، امکانات کلینیک زیبایی، تخصص پزشک، میزان افتادگی سینه‌ها، هزینه آزمایش‌های پیش از عمل و هزینه داروها اشاره کرد. برای تخمین هزینه دقیق لیفت سینه می‌توانید با مشاورین کلینیک VIP تهران در واتساپ ارتباط برقرار کنید.

     

    بهترین کلینیک لیفت سینه کجاست؟

    یکی از مهم‌ترین نکاتی که کیفیت لیفت سینه و ارائه این خدمات را به بهترین نحو تضمین می‌کند، مرکزی است که قصد دارید این عمل زیبایی را در آن انجام دهید. کلینیکی که انتخاب می‌کنید باید باسابقه باشد و از پزشکان حرفه‌ای و کادر متخصص برای این عمل استفاده کند. همچنین استفاده از تجهیزات مدرن و امروزی و دارا بودن پروانه وزارت بهداشت کلینیک از ضروریات انجام موفقیت‌آمیز این عمل زیبایی است.

    کلینیک VIP تهران با سابقه بیش از 15 ساله در زمینه ارائه خدمات زیبایی، دارا بودن پروانه وزارت بهداشت و حضور کادر مجرب به شما این امکان را می‌دهد که بهترین روش را برای برطرف کردن شل شدگی یا افتادگی سینه‌هایتان انتخاب کرده و بدنی خوش‌فرم و زیبا برای خودتان بسازید.

     

    عمل لیفت سینه باید توسط پزشک یا جراح متخصص انجام شود
    عمل لیفت سینه باید توسط پزشک یا جراح متخصص انجام شود

     

    بهترین پزشک لیفت سینه چه کسی است؟

    اگر می‌خواهید لیفت سینه بهترین نتیجه را داشته باشد و سینه‌هایتان پس از لیفت با نخ یا جراحی خوش حالت و خوش‌فرم باشند، باید در انتخاب پزشک دقت کنید. پزشکانی که تجربه و تخصص کافی در این زمینه دارند، لیفت را با کمترین عوارض و به بهترین نحو برای متقاضیان انجام می‌دهند. در کلینیک زیبایی VIP می‌توانید بهترین پزشکان متخصص در این زمینه را پیدا کنید و تحت نظر آن‌ها این عمل زیبایی را انجام دهید.

     

    آیا لیفت کردن سینه برای بارداری مشکل ایجاد می‌کند؟

    افتادگی سینه‌ها فقط برای خانم‌های مسن و میان‌سال اتفاق نمی‌افتد، بلکه بعضی از افراد در همان دوران بلوغ و جوانی هم سینه‌های بزرگی دارند که باعث می‌شود افتادگی سینه پیدا کنند؛ بنابراین کسانی که برای بالا کشیدن و لیفت سینه اقدام می‌کنند ممکن است هنوز باردار نشده باشند. اگر شما هم جزء این گروه هستید باید بدانید که لیفت سینه مشکلی برای بارداری و شیردهی شما ایجاد نمی‌کند، اما کاهش وزن پس از بارداری می‌تواند نتیجه لیفت را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد.

    برای اینکه لیفت کردن سینه نتیجه دائمی و ماندگاری برایتان داشته باشد، بهتر است این عمل زیبایی را پس از دوران بارداری و شیردهی انجام دهید. پس از بارداری وزن شما به حد نرمال می‌رسد و بعد از تثبیت وزن می‌توانید لیفت کردن سینه را انجام دهید.

     

    نتایج جراحی لیفت سینه چقدر پس از عمل قابل مشاهده است؟

    بعد از انجام لیفت سینه می‌توانید تأثیر آن را در جمع شدن سینه‌ها و برداشته شدن فشار از روی شانه‌هایتان احساس کنید. با این وجود برای مشاهده نتیجه نهایی این عمل زیبایی باید حدود یک یا دو هفته صبر کنید. در طول این دوران لازم است که توصیه‌های پزشک معالج را به خوبی رعایت کنید تا لیفت سینه نتیجه مطلوبی برایتان داشته باشد.

    البته ماندگاری این نتیجه به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به حفظ حالت سینه‌ها بعد از عمل و عدم افزایش یا کاهش وزن متقاضیان اشاره کرد. همچنین این موضوع را باید به خاطر داشته باشید که افزایش سن می‌تواند چین خوردگی پوست را بیشتر کند و روی حالت کشسانی آن تأثیر مستقیم خواهد داشت، بنابراین به مرور ممکن است نتیجه نهایی لیفت سینه برای متقاضیان تغییر کند و نیاز به تکرار این عمل زیبایی داشته باشند.

     

    آیا بعد از لیفت سینه باید تحت نظر پزشک باشیم؟

    عوارض موقتی و طبیعی لیفت سینه مانند درد، کبودی، خارش و سوزش سینه‌ها پس از چند روز برطرف می‌شود؛ اما بعضی از مشکلاتی که به خاطر شرایط جسمانی متقاضی یا ناآگاهی پزشک معالج رخ می‌دهند بسیار شدید هستند. برای اینکه عوارض شدید پس از لیفت کردن سینه مشکل جدی برایتان به وجود نیاورد، توصیه می‌کنیم که حتماً در شرایطی که در ادامه ذکر شده به درمانگاه مراجعه کنید.

    • بروز تنگی نفس یا درد شدید در ناحیه قفسه سینه
    • مشاهده تب بالای 38 درجه سانتی‌گراد
    • تغییر رنگ محل زخم و مشاهده ترشح در این ناحیه
    • قرمزی، تورم و گرم شدن سینه‌ها
    • خارج شدن عفونت از محل زخم

    هر کدام از این عوارض باید به صورت فوری درمان شوند، در غیر این صورت ممکن است متقاضی نیاز به بستری شدن در بیمارستان پیدا کند و سلامتی وی تحت تأثیر قرار بگیرد.

     

    سوال و جواب‌های متداول عمل زیبایی لیفت سینه

     1) تفاوت پروتز سینه و لیفت سینه چیست؟

    در لیفت سینه امکان تغییر سایز سینه‌ها یا گرد و توپر کردن آن‌ها وجود ندارد؛ زیرا این عمل زیبایی با هدف بالا کشیدن سینه‌ها و برطرف کردن افتادگی و چین و چروک‌های آن‌ها انجام می‌شود؛ اما وقتی قصد دارید سینه‌هایتان را بزرگ‌تر کنید، بهتر است پروتز سینه را هم انجام دهید. این دو عمل زیبایی را  می‌توانید به طور هم‌زمان برای زیباتر و خوش‌فرم تر شدن سینه‌هایتان در نظر داشته باشید.

     

    2) تاثیر بارداری روی نتایج لیفت سینه چقدر است؟

    کسانی که ژنتیکی سینه‌های افتاده‌ای دارند یا به خاطر رژیم غذایی دچار افتادگی سینه شده‌اند، باید قبل از این عمل زیبایی به ماندگاری آن مخصوصاً در دوران بارداری توجه داشته باشند. با توجه به اینکه وزن در این دوران تغییر می‌کند و فرم و حالت سینه‌ها عوض می‌شود، نتایج لیفت ممکن است کاملاً از بین برود یا اثر کمی از آن باقی بماند. به همین دلیل است که پزشکان توصیه می‌کنند این عمل زیبایی را به دوران پس از بارداری و شیردهی موکول کنید.

     

    3) محدودیت سنی برای لیفت سینه وجود دارد؟

    برای انجام این عمل زیبایی بهتر است بالای 18 سال باشید تا فرم و حالت سینه‌ها مشخص شده باشد. اگر قصد بارداری، شیردهی یا لاغری دارید، بهتر ست لیفت کردن سینه را به سنین بالاتر موکول کنید.

     

    4) آیا در لیفت سینه حجم سینه کم می‌شود؟

    در جراحی لیفت کردن سینه حجم سینه کم نمی‌شود، بلکه با بالا کشیدن سینه و برداشتن حجم پوست‌های اضافی آن ظاهر سینه‌ها عوض می‌شود و شکل مناسبی پیدا می‌کند.

     

    5) آیا لیفت کردن سینه با بیهوشی انجام می‌شود؟

    برای لیفت سینه روش‌های مختلفی وجود دارد. بعضی از این روش‌ها با بی‌حسی انجام می‌شود و بعضی دیگر از آن‌ها با بیهوشی. نوع عمل و وضعیت بی‌حسی یا بیهوشی متقاضی برای انجام آن توسط پزشک متخصص مشخص می‌شود.

     

    6) نتیجه لیفت کردن سینه‌ها چه وقت مشخص می‌شود؟

    برای دیدن نتیجه لیفت سینه باید صبور باشید. البته بلافاصله بعد از عمل می‌توانید نتیجه کلی را مشاهده کنید، اما برای دیدن نتیجه نهایی لیفت سینه باید چند ماه صبر کنید.

     

    برای دریافت اطلاعات کاملتر درباره عمل لیفت سینه در کلینیک vip مارال پیشنهاد میکنیم این ویدیو را تا انتها ببینید.

     

     

    در این مقاله سعی کردیم به تمام دغدغه های شما راجع به جراحی لیفت سینه پاسخ دهیم و همه روش ها مزایا و عوارض این عمل را بررسی کنیم اگر سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتر دارید حتما در کامنت ها از ما بپرسید و یا با شماره واتس اپ تیم مشاوره پزشکی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “لیفت سینه هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     


    176 نوشته
    کلینیک زیبایی vip با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند