لیفت ابرو بدون جراحی امکان‌پذیر است؟

لیفت ابرو بدون جراحی امکان‌پذیر است؟+ معرفی روش‌های متنوع

دلتان چشم‌هایی درشت و کشیده می‌خواهد که زیبایی شما را دوچندان می‌کند؟ به نظر شما چه راه‌هایی برای درشت‌تر شدن چشم‌ها وجود دارد؟ آرایش کردن و استفاده از مدادهای متنوع می‌تواند یکی از این راه‌ها باشد. البته زیبا شدن با آرایش دردسرهای خاص خودش را دارد. همین که دائم مجبور هستید خط چشمتان را تمدید کنید، یک مشکل بزرگ برایتان محسوب می‌شود. فراموش نکنید که آرایش کردن به شرطی می‌تواند شما را زیبا و جذاب نشان دهد که جوان باشید و پلک‌ها یا ابروهایتان افتادگی نداشته باشند. چون افتادگی ابروها یا پف روی پلک‌ها چیزی نیستند که حتی آرایش‌های غلیظ هم بتواند آن را پنهان کند و ناخودآگاه سن و سال واقعی شما را نشان می‌دهند.

با توجه به موارد گفته شده، به یک روش جایگزین برای بالا کشیدن ابروهایتان و درشت‌تر شدن چشم‌هایتان نیاز دارید. لیفت ابرو همان گزینه‌ای است که می‌تواند برای داشتن یک چهره متفاوت و زیبا کمکتان کند. این عمل زیبایی ابروهایتان را بالا می‌کشد و افتادگی ابروها و چین و چروک‌هایی که زیر آن‌ها تشکیل شده را برطرف می‌کند. همچنین، با لیفت کردن ابروها چهره شما هم باز می‌شود و چشمانی درشت‌تر و کشیده‌تر خواهید داشت. اگر علاقه‌مند هستید که با این عمل زیبایی پرطرفدار و جذاب بیشتر آشنا شوید، با کلینیک زیبایی VIP تهران همراه باشید.

 

لیفت ابرو چیست؟

تغییر حالت ابروها می‌تواند چهره متفاوتی برای هر فردی بسازد. بعضی از افراد به طور مادرزادی با ابروهایی افتاده رو به پایین مواجه هستند؛ اما اغلب کسانی که تغییر حالت ابروها در آن‌ها دیده می‌شود پا به سن گذاشته‌اند و دوران میان‌سالی یا پیری را سپری می‌کنند. در این سن پوست خاصیت کشسانی خودش را از دست می‌دهد و کمتر کلاژن سازی می‌کند، به همین خاطر است که ابروها دیگر حالت قبلی خودشان را ندارد و تغییر حالت می‌دهند. این تغییر حالت هم در بین خانم‌ها شایع است و هم در بین آقایان.

خانم‌ها معمولاً برای پوشاندن افتادگی ابروها به سراغ لوازم آرایش یا تتو و میکروبلیدینگ می‌روند؛ اما آقایان راهی جز کنار آمدن با چهره جدید خودشان ندارد و اغلب هیچ کاری برای برطرف کردن این مشکل از دستشان برنمی‌آید.

 

برای ثبت مشاوره رایگان لطفا فرم زیر را تکمیل کنید


    نوع خدمات درخواستی

     

    افتادگی ابروها علاوه بر تغییراتی که برای زیبایی ظاهر فرد به وجود می‌آورد، با مشکلاتی مانند خسته و خشمگین یا افسرده به نظر رسیدن صورت هم همراه است. به همین خاطر است که لیفت کردن ابرو این روزها یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار در جهان تبدیل شده؛ و اغلب کسانی که ابروهایشان تغییر حالت داشته به سراغ آن می‌آیند. لیفت ابرو خطوطی که بین پیشانی و ابروها تشکیل شده را از بین می‌برد و حالت ابروها را زیبا و کشیده می‌کند. این تغییر حالت ابروها باعث می‌شود که متقاضی جوان‌تر شود و اعتماد به نفس خودش را مجدداً به دست بیاورد.

    لیفت ابرو خطوطی که بین پیشانی و ابروها تشکیل شده را از بین می‌برد و حالت ابروها را زیبا و کشیده می‌کند
    لیفت-ابرو-چیست

    کاندیداهای مناسب لیفت ابرو چه کسانی هستند؟

    آیا من هم می‌تواند لیفت کردن ابرو یا بالا کشیدن ابرو را انجام دهم، یا این عمل زیبایی فقط برای افراد خاصی در نظر گرفته شده است؟ این سوال را اغلب متقاضیانی که به تازگی با لیفت کردن ابرو آشنا شده‌اند مطرح می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید که مناسب انجام این عمل زیبایی هستید یا نه، شرایطی که برای کاندیداهای مناسب لیفت کردن ابرو در ادامه ارائه شده را بررسی کنید.

    • کسانی که ابروهایشان افتادگی دارد و حالت چهره آن‌ها عوض شده
    • افرادی که در ناحیه پیشانی آن‌ها خطوط عمیق دیده می‌شود.
    • کسانی که خط اخم یا خطوط عمودی بین ابروهایشان دارند.
    • افراد بالای 18 سال که وضعیت جسمانی مناسبی دارند.
    • کسانی که نسبت به نتیجه لیفت کردن ابرو واقع‌بین هستند.
    • افرادی که الکل و دخانیات مصرف نمیکنند.

     

    آیا شما کاندید مناسب “لیفت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

     

    معرفی روش‌های مختلف لیفت ابرو

    لیفت کردن ابروها با نخ تنها یک گزینه از بین چندین روشی است که برای این عمل زیبایی وجود دارد. به همین خاطر است که کلینیک زیبایی VIP تهران انواع روش‌های لیفت کردن ابرو را در اینجا برایتان آورده، تا بهتر بتوانید برای انجام این عمل زیبایی جذاب تصمیم بگیرید.

     

     

    لیفت کردن ابرو با کمک ورزش ابرو

    اولین گزینه در بین روش‌های لیفت ابرو که جزء درمان‌های خانگی هم شناخته می‌شود، استفاده از ورزش ابرو است. در این روش متقاضی با انجام تمرینات خاص سعی می‌کند حالت ابروهایش را تغییر دهد و چین‌های مختصری که بین آن‌ها ایجاد شده را برطرف کند.

    ورزش ابروها معمولاً بی عارضه است و برای انجام آن نیاز به پرداخت هزینه ندارید. با این وجود حتماً برای انجام تمرینات باید اصول اولیه را بلد باشید. همچنین این روش طولانی و زمان‌بر است و باید ماه‌ها ورزش ابرو را انجام دهید تا شاهد نتیجه‌بخش بودن آن باشید.

    لیفت کردن ابرو با جراحی کلاسیک

    جراحی کلاسیک لیفت ابرو یکی از اولین روش‌ها برای برطرف کردن این مشکل بود و این روزها کمتر استفاده می‌شود. در این عمل زیبایی تهاجمی لازم است که فرد به طور کامل بی‌هوش شود. سپس پزشک محل خط رویش مو را برش زده و پوست را از این ناحیه می‌کشد. پس از جدا کردن پوست‌های اضافی، پزشک با صاف کردن پوست چین‌های اطراف ابروها و افتادگی آن‌ها را از بین می‌برد.

    در این عمل زیبایی ماهیچه‌های خط اخم ممکن است صدمه ببیند و ضعیف شوند. با این وجود بنا بر تشخیص پزشک برای کسانی که چین و چروک‌های شدیدی روی پیشانی و بین ابروهایشان دارند این روش استفاده می‌شود. ماندگاری این عمل زیبایی بالاتر است و برای آن باید دوران نقاهت طولانی‌تری را در نظر بگیرید.

    لیفت کردن ابرو با تزریق بوتاکس

    برای لیفت کردن ابروها از بوتاکس هم استفاده می‌شود. استفاده از بوتاکس برای بالا کشیدن ابروها نیاز به بیهوشی و بستری ندارد و به صورت سرپایی می‌توانید این خدمات را دریافت کنید. پزشک متخصص برای انجام لیفت ابرو با بوتاکس ابتدا ناحیه مورد نظر را بی‌حس می‌کند. سپس بوتاکس به نواحی که دارای چین‌خوردگی است تزریق می‌شود. به محض تزریق بوتاکس فلج شدن عضلات شروع خواهد شد و شاهد برطرف شدن چین‌ها و افتادگی ابروهایتان خواهید بود.

    برای تزریق بوتاکس به اطراف ابروها فقط چند دقیقه زمان لازم است و معمولاً در یک جلسه این کار انجام می‌شود. بعد از آن تا حدود 5 ماه نیازی به ترمیم تزریق ندارید و بوتاکس با ماندگاری که دارد می‌تواند چهره شما را زیبا و جوان نگه دارد. پس از تزریق هم می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خودتان بپردازید و نیازی به استراحت طولانی‌مدت ندارید.

    با توجه به تشخیص پزشک ممکن است بوتاکس به همراه عمل زیبایی دیگری برای برطرف کردن چین‌های بین ابروها، پیشانی و درمان افتادگی ابروها استفاده می‌شود. در نهایت، پس از تزریق این ماده ممکن است کمی کبودی و زخم در صورت مشاهده شود که موقتی هستند و بعد از مدت کوتاهی شاهد برطرف شدن آن‌ها خواهید بود.

    استفاده از بوتاکس برای بالا کشیدن ابروها نیاز به بیهوشی و بستری ندارد و به صورت سرپایی می‌توانید این خدمات را دریافت کنید
    لیفت-کردن-ابرو-با-بوتاکس

    لیفت کردن ابرو با نخ

    متداول‌ترین و شناخته‌شده‌ترین روش برای لیفت کردن ابروها استفاده از نخ است. در این حالت برش‌های حدود 4 میلی‌متری درون بافت ابروها ایجاد می‌شود. سپس پزشک با کمک نخ و دوخت‌های مخفی افتادگی شدید یا خفیف ابروها را برطرف می‌کند. کسانی که بیشتر از 30 سال سن دارند و با مشکل افتادگی ابرو مواجه هستند، کاندیدای مناسب استفاده از لیفت ابرو با نخ هستند. این گروه بهترین نتیجه را از این عمل زیبایی می‌گیرند و شاهد تغییر چهره خودشان خواهند بود.

    از جمله مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از نخ برای لیفت تحریک پوست برای کلاژن سازی است. وقتی سوراخ بین ابروها ایجاد می‌شود و پزشک از بخیه‌های مخصوص برای بالا کشیدن ابروها استفاده می‌کند، پوست تحریک می‌شود و نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان خواهد داد. به همین خاطر است که پس از لیفت ابروها با نخ شاهد بهتر شدن پوست و محکم‌تر شدن آن هستید.

    لیفت کردن ابروها با نخ یک عمل زیبایی سرپایی کم تهاجمی است. بعد از انجام لیفت مقداری تورم و قرمزی در محل مورد نظر دیده می‌شود که موقتی خواهد بود. پس از چند روز این عوارض از بین می‌روند و می‌توانید از چهره جدیدی که دارید لذت ببرید.

    به خاطر داشته باشید که، لیفت کردن با نخ فقط مخصوص ابروها نیست و متقاضیان می‌توانند برای دور لب، غبغب و… هم از این عمل زیبایی استفاده کنند.

     

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]

     

    لیفت کردن ابرو با استفاده از لیزر

    لیزر یکی از بهترین و کم تهاجمی‌ترین گزینه‌ها برای لیفت کردن ابروها و بالا کشیدن آن‌ها است. کسانی که می‌خواهند کلاژن سازی پوست اطراف ابروهایشان را تقویت کنند و شل شدگی و افتادگی پوست این ناحیه را از بین ببرند، کاندیدای مناسبی برای لیفت ابرو با لیزر هستند.

    لیزر با کمک حرارتی که تولید می‌کند باعث تحریک ماهیچه‌های اطراف ابرها شده و آن‌ها را منقبض می‌کند. به همین خاطر است که پوست ابروها و پیشانی به سمت بالا کشیده می‌شود و افتادگی ابروها از بین می‌رود. پس از یک جلسه استفاده از لیزر برای لیفت کردن ابروها می‌توانید نتیجه آن را برای برطرف کردن این مشکل مشاهده کنید.

    با توجه به اینکه در لیزر درمانی هیچ ماده خارجی به درون بدن تزریق نمی‌شود، این روش می‌تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که نسبت به بوتاکس و… حساسیت نشان می‌دهند. البته عدم وجود ماده خارجی در استفاده از لیزر می‌تواند یک ویژگی مثبت برای بی‌خطر بودن این روش هم باشد. برای لیفت ابرو با لیزر می‌توانید از پزشکان متخصص این حوزه کمک بگیرید و درباره تعداد جلسه‌های مورد نیازتان و هزینه‌ای که باید بپردازید اطلاعات به دست بیاورید.

    لیفت کردن ابرو به روش هایفوتراپی

    هایفوتراپی به عنوان یکی از جدیدترین روش‌ها برای بالا کشیدن ابروها و از بین بردن چین و چروک‌های این ناحیه شناخته می‌شود. در این حالت از امواج اولتراسوند با شدت و فرکانس بالا برای نفوذ به لایه‌های عمیق پوست و ایجاد انقباض حرارتی استفاده می‌شود. به همین خاطر است که پس از هایفوتراپی شاهد سفت شدن و کشیدگی پوست بالای ابروها و صاف شدن پیشانی هستید.

    لیفت کردن ابرو با آندوسکوپی

    یکی دیگر از روش‌هایی که برای لیفت کردن ابروها و بالا کشیدن آن‌ها وجود دارد، استفاده از آندوسکوپی است. در این حالت پزشک چند برش روی پیشانی و بالای ابروها ایجاد می‌کند، سپس وسیله‌ای به نام آندوسکوپ وارد برش‌ها شده و با تولید امواج خاصیت کشسانی پوست را تقویت می‌کند. پزشک در طول درمان از طریق مانیتور روی وضعیت امواج و حالت پوست نظارت دارد تا مشکلی برای متقاضی رخ ندهد.

    کسانی که افتادگی ابروهایشان کم است می‌توانند از این عمل زیبایی برای تغییر چهره خودشان استفاده کنند. لیفت کردن ابرو با آندوسکوپی برش‌های محدودی دارد و دوران ریکاوری آن کوتاه است. این عمل زیبایی پیشانی و بین ابروها را صاف کرده و چین‌های آن‌ها را از بین می‌برد؛ بنابراین با کمک این روش می‌توانید جوان‌تر و شاداب‌تر شوید.

    لیفت ابرو با آندوسکوپی
    لیفت-ابرو-با-آندوسکوپی

    چطور روش مناسب لیفت ابرو را انتخاب کنیم؟

    برای انجام لیفت کردن ابرو کدام روش را انتخاب کنیم؟ با شناخت مدل‌های مختلفی که برای برطرف کردن چین‌های پیشانی و اطراف ابروها و لیفت کردن آن‌ها وجود دارد، متقاضیان برای انتخاب بهترین روش لیفت کردن ابرو دچار تردید می‌شوند. چون هر فردی ممکن است از یک روش نتیجه مناسبی بگیرد و سایر روش‌ها روی وی جواب ندهد. در این بخش مواردی که برای انجام این عمل زیبایی و انتخاب روش مناسب باید به آن توجه داشته باشید را برایتان آورده‌ایم.

    • هدف و انگیزه‌ای که از لیفت کردن ابرو دارید
    • میزان افتادگی ابروهایتان
    • مقدار چین و چروک پیشانی و میان ابروها
    • حالت چهره فرد متقاضی
    • جنسیتی که فرد متقاضی دارد
    • میزان ارتفاع پیشانی فرد متقاضی

    برای دریافت اطلاعات کاملتر درباره لیفت ابرو ، فیلم قبل و بعد مراجعه کننده عزیزمان در کلینیک vip مارال ، پیشنهاد میکنیم این ویدیو را تا انتها ببینید.

    و در انتها…

    انتخاب روش لیفت ابرو و بررسی شرایط متقاضیان این عمل زیبایی نیاز به تخصص و تجربه دارد؛ بنابراین باید این موضوع را به پزشک متخصص واگذار کنید و از انتخاب مراکز زیبایی متفرقه و مشورت با پزشکان عمومی بپرهیزید. چون اشتباه در لیفت کردن ابرو می‌تواند حالت چهره شما را حتی از آنچه قبلاً بوده بدتر کند و با وجود ترمیمهای متوالی دیگر نتوانید به چهره قبلی خودتان برگردید.

    برای اینکه لیفت ابرو را در یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی و نزد بهترین پزشکان ایران انجام دهید، می‌توانید روی خدمات مشاوره رایگان کلینیک زیبایی VIP تهران حساب کنید.

    بهترین پزشک برای لیفت ابرو کیست؟

    پزشکان زیبایی زیادی در زمینه انجام عمل‌های زیبایی مختلف فعالند و هر کدام از آن‌ها برای انجام یک سری از عمل زیبایی بهترین گزینه هستند. به عنوان مثال پزشکانی که کاشت مو، کاشت ریش یا تزریق بوتاکس را به بهترین نحو انجام می‌دهند الزاماً نمی‌توانند افراد مناسبی برای لیفت کردن ابرو باشند.

    پزشکان مناسب این حوزه می‌دانند که آیا شما برای انجام این عمل زیبایی گزینه مناسبی هستید یا بهتر است به سراغ عمل‌های زیبایی دیگری بروید. همچنین روش‌های مختلف لیفت کردن ابرو و عوارض و مزایای آن‌ها را می‌شناسند؛ و بهترین روش را که دوران نقاهت کوتاه‌تر و عوارض کمتری دارد برای انجام این عمل زیبایی دارد  در نظر می‌گیرند.

    برای پزشکان باتجربه و حرفه‌ای لیفت ابرو حالت چهره مورد نظر متقاضی پس از پیوند مهم است و در طول جلسه مشاوره درباره خواست متقاضی و حالت ابروهای دلخواهشان نکاتی که لازم است را بررسی می‌کنند.

    پزشک متخصص لیفت کردن ابرو را به خوبی می‌شناسند و این عمل زیبایی را به نحوی انجام می‌دهد که ردی از جای زخم روی پوست صورت متقاضی باقی نماند. همچنین پزشکان باتجربه توصیه‌های ضروری مانند عدم استفاده از داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپرین، عدم استفاده از دخانیات و الکل و… را با متقاضی در میان می‌گذارند. تا متقاضی پس از لیفت کردن ابروهایش بتواند دوران نقاهت را بدون مشکل سپری کند.

    برای شناخت پزشکان حرفه‌ای پیوند ابرو کافی است رزومه پزشکان فعال در این زمینه را بررسی کنید؛ و پزشک باتجربه‌ای که متقاضیان بیشترین رضایت را از انتخاب وی دارند برای لیفت کردن ابروهایتان انتخاب کنید.

    لیفت ابرو را در کدام کلینیک زیبایی انجام دهیم؟

    قدم بعدی لیفت کردن ابرو انتخاب کلینیک زیبایی مناسب است. سابقه کلینیک زیبایی، دارا بودن پروانه وزارت بهداشت، حضور کادر متخصص و فعالیت پزشکان حرفه‌ای لیفت ابرو در آن مرکز از مهم‌ترین مواردی هستند که می‌توانند برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی برای انجام لیفت کردن ابرو کمکتان کند.

    کلینیک زیبایی vip تهران بیشتر از 15 سال است که خدمات زیبایی را تحت نظر بهترین پزشکان تهران ارائه می‌کند. این کلینیک زیبایی دارای پروانه وزارت بهداشت است و خیال متقاضیان لیفت کردن ابرو راحت خواهد بود که می‌توانند خدمات زیبایی مانند لیفت کردن ابرو را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنند.

    از دیگر ویژگی‌های متمایز این کلینیک با مراکز زیبایی متفرقه می‌توان به حضور کادر معتبر در این مرکز، انتخاب بهترین پزشکان برای عمل‌های زیبایی مختلف و رضایت متقاضیان پیشین آن اشاره کرد.

    تعداد جلسات لیفت کردن ابرو چقدر است؟

    برای انجام لیفت کردن ابرو نیازی نیست که جلسه‌های مختلفی را در نظر داشته باشید. چون معمولاً کلینیک‌های زیبایی حرفه‌ای عمل‌های زیبایی سرپایی مانند لیفت کردن ابرو را در یک جلسه انجام می‌دهد.

    سوالات متداول لیفت ابرو + جواب‌های تخصصی

    1) آیا انجام لیفت ابرو در خانه امکان‌پذیر است؟

    با کمک ورزش ابرو می‌توانید لیفت کردن ابرو را در خانه انجام دهید.

    2) ماندگاری لیفت کردن ابرو چقدر است؟

    نوع روشی که برای لیفت کردن ابروها انتخاب کرده‌اید تاثیر مستقیمی روی ماندگاری این عمل زیبایی دارد. به عنوان مثال میزان ماندگاری لیفت ابرو با بوتاکس بین 3 تا 6 ماه است.

    3) هزینه لیفت ابرو چقدر است؟

    هر مرکز زیبایی هزینه متفاوتی را برای لیفت کردن ابرو در نظر می‌گیرد. برای اینکه درباره قیمت نهایی این عمل زیبایی اطلاعات به دست بیاورید با مشاورین کلینیک VIP تهران در تماس باشید.

    4)استفاده از صابون لیفت ابرو با لیفت ابرو یکی است ؟

    لیفت ابرو با صابون ابرو عملکرد یکسانی ندارد. برای اینکه لیفت ابرو را انجام دهید باید از یک پزشک متخصص کمک بگیرید. اما صابون لیفت ابرو یکی از لوازم آرایشی است که فقط برای حالت دادن ابروها استفاده می‌شود.

    5) آیا جراحی لیفت ابرو و پیشانی دردناک است؟

    برای لیفت ابروها پزشکان از بی‌حسی موضعی استفاده می‌کند. با این وجود موقع انجام این عمل زیبایی و مدتی پس از لیفت کمی احساس درد در این ناحیه خواهید داشت.

     6)آیا با لیفت ابرو و پیشانی می‌توان عدم تقارن ابروها را برطرف کرد؟

    در صورتی که به صورت مادرزادی ابروهای نامتقارنی دارید یا اینکه به هر دلیلی حالت ابروهایتان تغییر کرده  و دیگر مشابه هم نیستند، با کمک لیفت ابرو و لیفت پیشانی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

    7) آیا می‌توان بوتاکس را جایگزین لیفت ابرو و پیشانی کرد؟

    بوتاکس یکی از روش‌های مناسب برای برطرف کردن چین‌های میان ابروها و اصلاح افتادگی پوست پیشانی است، اما نمی‌توان به عنوان یک عمل زیبایی ماندگار روی آن حساب کرد. چون هر سه تا شش ماه باید مجددا تزریق بوتاکس را انجام دهید. اما لیفت ابرو ماندگاری بیشتر دارد و گاهی برای همیشه می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

     

    آیا شما کاندید مناسب “لیفت ابرو هستید یا خیر ؟

    عکس خود را در واتس آپ برای ما ارسال کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

    کانال ما در اینستاگرام:

    [instagram-feed num=6 cols=3 user=”vipclinic_surgery”]


    30 نوشته
    کلینیک VIP مارال با مجوز رسمی از وزارت بهداشت با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با همکاری تیم پزشکی متخصص و مجرب در زمینه عمل های زیبایی ، کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش ، عمل جراحی زیبایی چشم ،لیفت شقیقه و ابرو بلفاروپلاستی . پیکرتراشی تزریق ژل و بوتاکس،عمل تزریق چربی و... فعالیت میکند ، ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات و مشاوره صحیح برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و پزشک متخصص به شما ارائه کنیم،سوالات خود را در قسمت نظرات از ما بپرسید تا مشاوران کلینیک به شما پاسخ دهند

    بدون دیدگاه

    پاسخ دهید

    فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند